Przetargi.pl
Serwis i gwarancja sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i gwarancja sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis i gwarancja urządzeń firmy Cisco wchodzących w skład Miejskiej Sieci Szerokopasmowej na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, na warunkach wskazanych poniżej. Na potrzeby niniejszego dokumentu, określenia poniższe będą miały następujące znaczenie: Awaria – oznacza stan urządzenia, w którym nie jest możliwe jego używanie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem/funkcjonalnością. Dni robocze - wszystkie dni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. 1. W ramach przedłużonej gwarancji Zamawiającemu zostaną zapewnione: - dostęp do aktualizacji oprogramowania dla Prime Infrastructure, ASR9000, ASR1000, WS-C4948 i ME-3800, - usunięcie awarii/wymiana urządzenia dla: o ASR, ASA 5540, WS-C4948 i ME-3800 wraz z kartami i modułami w terminie następny dzień roboczy, o ME-3400 w terminie 30 dni roboczych, o pozostałych urządzeń w terminie 2 dni robocze, licząc od dnia dokonania zgłoszenia do końca właściwego dnia roboczego. - zdalne wsparcie inżyniera Wykonawcy dostępne na następny dzień roboczy. Dla oferty zawierającej limit godzin wsparcia rozliczenie wykorzystanych godzin nastąpi drogą mailową każdorazowo po udzielonym wsparciu. Wsparcie inżyniera Wykonawcy będzie dotyczyć urządzeń objętych umową i będzie polegać na: o konsultacjach w kwestiach konfiguracji, o wsparciu przy aktualizacji urządzeń, o wsparciu przy rozwiązywaniu problemów sieciowych, o konsultacjach przy doborze nowych urządzeń. 2. Usługi będą świadczone w granicach miasta Rybnik. Minimalna liczba godzin wsparcia wynosi 100 godzin. 3. Awarie będą zgłaszane przez Zamawiającego bezpośrednio Wykonawcy na wskazany adres email i/lub telefonicznie. 4. Zgłoszenia będą przyjmowane w dni robocze. 5. Wszelkie prace gwarancyjne nie wymagają jakichkolwiek dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego, w szczególności kosztów dojazdu, delegacji, dostawy, podmiany urządzeń. 6. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie terminu gwarancji, jeżeli zgłoszenie awarii lub usterek nastąpiło przed upływem tego terminu. 7. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie usunie awarii w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt. 2, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy po upływie 5 dni roboczych od wyznaczonego terminu usunięcia awarii. 8. W przypadku niemożności usunięcia awarii w zadeklarowanym terminie Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie zastępcze pozwalające uruchomić wszystkie usługi działające na uszkodzonym urządzeniu w terminie usunięcia awarii. 9. Z zakresu usług objętych umową, następujące prace zostają wyłączone: - Wykonywanie diagnostyki, serwisowania lub innych usług jakiegokolwiek urządzeń podłączonych do Miejskiej Sieci Szerokopasmowej (MSS), a nie objętego niniejszą umową; - wymiana/naprawa części lub naprawa uszkodzeń spowodowanych przyczynami innymi niż użytkowanie urządzeń zgodne z ich zastosowaniem i przeznaczeniem; - usuwanie awarii powstałych wskutek nieautoryzowanych napraw lub modyfikacji urządzeń, - zmiany konfiguracji urządzeń wykraczające poza zakres niezbędny do działania MSS zgodnego z je przeznaczeniem; - usługi związane z odzyskiwaniem niezabezpieczonych przez Zamawiającego danych; - prace prewencyjne i zapobiegawcze w odniesieniu do MSS, w szczególności prace konserwacyjne; - usuwania awarii spowodowanych nieprawidłowym współdziałaniem bądź brakiem zgodności pomiędzy urządzeniami a produktami strony trzeciej, o ile takie współdziałanie nie zostało przewidziane w specyfikacjach technicznych urządzeń, - usuwanie awarii wynikających z uszkodzeń mechanicznych urządzeń i działania sił wyższych. W skład urządzeń wchodzą (łącznie z zasilaczami): Kod produktu Ilość (szt.) Termin usunięcia awarii ASA5540-AIP40-K9 2 Następny dzień roboczy ASA-AIP-40-INC-K9 2 ASR1001 2 FLS-ASR1001-5G 2 FLSASR1-FW 2 FLSASR1-FWNAT-R 2 ASR-9006-AC-BUN 3 XR-A9K-PX-04.03 3 A9K-4T-L 1 A9K-8T-L 4 A9K-RSP-4G 6 L-PI2X-BASE 1 L-PI2X-LF-100 1 ME-3800X-24FS-M 16 ME3800X-A 16 R-PI21-SW-K9 1 R-PI2X-K9 1 SLASR1-AES 2 SPA-5X1GE-V2 2 UCSC-C220-M3S 1 WS-C2960CG-8TC-L 2 WS-C4948E-E 2 XFP-10GLR-OC192SR 32 XFP-10G-MM-SR 4 I-GLC-T 17 I-SFP-10G-LR 20 I-SFP-10G-SR 4 PGLC-LH-SM 222 2 dni robocze ME-3400E-24TS-M 162 30 dni roboczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50332000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach