Przetargi.pl
Serwis drukarek oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis drukarek oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Rodzaj i ilość tonerów jest szczegółowo wskazany w załączniku nr OF.01. - Formularz cenowy Część II: Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących Xerox, model VersaLink B7030, druk monochromatyczny. Szczegółowo opisane w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Część III: Świadczenie usług serwisowych 6 szt. urządzeń drukująco-kopiujących HP model MFP M681dh, druk monochromatyczny i druk kolorowy. Szczegółowo opisane w Części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia wstępnego potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą powinny być złożone: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3. potwierdzenie posiadania aktualnej autoryzacji serwisowej producenta urządzeń wymienionych w części II i III zamówienia (w zależności na którą część Wykonawca złoży ofertę). Dokument powinien potwierdzać, że autoryzacja serwisowa producenta obejmuje okres minimum 2 lat przed dniem złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach