Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
- Data zamieszczenia: 2020-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
REGON: 17427604000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone do następującej lokalizacji: GITD Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa. Szczegółowe informacje zawarte w SWIZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA - formularz OF.0.; 2. Formularz asortymentowo-cenowy - formularz nr OF.1.; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4 części I SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.3. załączony do niniejszej SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 4.1. oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 3 i wymagane postanowieniami Części II SIWZ; 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4.3. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta w Ciechanowie w 2023 r.
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa i zakup materiałów eksploatacyjnych (tuszy) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu .
Dodano: 2023-07-21 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2021-03-30 - Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych, tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Jednostek Organizacyjnych SGSP
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2020-02-17 - Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
Dodano: 2020-02-05 - Materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-12-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i jego Filii
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
Dodano: 2019-11-08 - uruchomienie i utrzymanie kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ.
Dodano: 2019-10-18