Przetargi.pl
Serwis dojazdowy przeglądów pogwarancyjnych i napraw pojazdów eksploatowanych przez Urząd Morski w Gdyni realizowany w 2 częściach Część 1 Serwis ciągników rolniczych marki Lamborghini Część 2 Serwis koparko - ładowarki marki HSW9,50

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis dojazdowy przeglądów pogwarancyjnych i napraw pojazdów eksploatowanych przez Urząd Morski w Gdyni realizowany w 2 częściach Część 1 Serwis ciągników rolniczych marki Lamborghini Część 2 Serwis koparko - ładowarki marki HSW9,50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu w ramach serwisu dojazdowego przeglądów pogwarancyjnych i napraw pojazdów eksploatowanych przez Urząd Morski w Gdyni w 2 częściach: Część 1 Serwis ciągników rolniczych marki Lamborghini - szt 4 Część 2 Serwis koparko - ładowarki marki HSW 9,50 - szt 1 zgodnie warunkami realizacji zamówienia określonymi w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym część II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tj. do posiadania aktualnych autoryzacji stosownych firm w zakresie napraw i przeglądów pogwarancyjnych i napraw ciągników rolniczych marki Lamborghini ( dla części 1 zamówienia) oraz napraw i przeglądów koparko -ładowarki marki HSW 9,50 z( dla części 2 zamówienia ) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie powyższych warunków oceniane będzie łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: a) dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy dla części 1 i 2 zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia właściwą autoryzację może złożyć jeden z Wykonawców). b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wraz z ofertą złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do IDW). W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną powyższy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) Stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 lit b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą: a) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp, b) każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, c) złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej IDW, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć do Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena 1 km dojazdu serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach