Przetargi.pl
Wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych i napraw samochodów marki Ford, Nissan, Renault i Mercedes

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2013-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie przeglądów pogwarancyjnych i napraw samochodów marki Ford, Nissan, Renault i Mercedes
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów pogwarancyjnych i napraw samochodów marki Ford, Nissan Renault i Mercedes. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy potrzebne części zamienne i materiały eksploatacyjne dopuszczone przez producentów pojazdów. Przeglądy i naprawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane w sposób zgodny z zaleceniami i warunkami technicznymi przewidzianymi przez producentów poszczególnych samochodów. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas napraw i przeglądów wyłącznie oryginalnych części oznaczonych jako O lub Q (OE, QE), ewentualnie (każdorazowo za zgodą Zamawiającego) części o jakości porównywalnej, oznaczone jako P (PE). Wykonawca udzieli stałego rabatu na części zamienne i materiały eksploatacyjne, przy czym ceny będące podstawą do zastosowania stałego rabatu będą zgodne z cennikami obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wystawienia przez Zamawiającego zlecenia usługi. Jako cenniki obowiązujące u Wykonawcy uważa się cenniki zawierające ceny detaliczne części zamiennych odpowiadające cenom wg bazy danych Audatex lub Eurotax Glass s (dla części oznaczonych O), a w przypadku zastosowania części oznaczonych jako Q lub P -odpowiadającym cenom sugerowanym na rynek polski przez ich producentów lub dystrybutorów (dotyczy to także materiałów eksploatacyjnych). Koszt jednej roboczogodziny nie będzie podlegał zmianie w całym okresie obowiązywania umowy, przy czym ilość naliczanych roboczogodzin za każdą z wykonanych operacji (w szczególności: przegląd, naprawa, wymiana) nie może przekroczyć ilości roboczogodzin naliczanych za te same operacje przez autoryzowane stacje obsługi danej marki. Zamawiający wymaga od Wykonawcy 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części oraz na wykonane naprawy (z wyjątkiem części i napraw elementów podlegających zużyciu w czasie normalnej eksploatacji). Wykonywanie napraw i przeglądów będzie wykonywane na podstawie zleceń przesłanych Wykonawcy (drogą elektroniczną lub faksową), w których Zamawiający wskaże rodzaj i zakres usługi. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z umową, która stanowi część II SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w par. 6 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat (stały rabat na części zamienne i materiały eksploatacyjne)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach