Przetargi.pl
SEMINARIUM W RAMACH WSPÓŁPRACY NA POLSKO-CZESKIM POGRANICZU

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa 5b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 88-66-500 , fax. 0-74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 88-66-500, fax. 0-74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SEMINARIUM W RAMACH WSPÓŁPRACY NA POLSKO-CZESKIM POGRANICZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sali szkoleniowej z wyposażeniem i tzw. pomieszczenia warsztatowego podczas seminarium dla dyrektorów polskich i czeskich urzędów pracy oraz kadry Eures na pograniczu polsko-czeskim w celu wypracowania wspólnej strategii komunikacyjnej i wzmocnienia wizerunku Eures na pograniczu w terminie 13-14 maja 2010 roku, w zakresie. 1.1 usytuowanie placówki, w której odbywać się będzie seminarium oraz warunki zakwaterowania - -jeden nocleg: - hotel o standardzie minimum trzygwiazdkowym, położony w regionie wałbrzyskim, oddalony max. 30 km od granicy polsko - czeskiej, - hotel zabezpieczy zakwaterowanie w 20 jednoosobowych pokojach z łazienką. 1.2 sala szkoleniowa: -sala szkoleniowa mieszcząca 20 osób, w układzie konferencyjnym (stoły, krzesła, stół prezydialny) wyposażona w mikrofony ( co najmniej jeden na trzy osoby) i w sprzęt nagłaśniający podczas 2 dni trwania seminarium, - ponadto Wykonawca udostępni tzw. pomieszczenie warsztatowe na czas trwania seminarium, - czas wynajmu w/w sal obejmować będzie każdego dnia od 4 do 5 godzin zegarowych, - sale, o których powyżej dysponować mają rzutnikiem oraz flipchartem. 1.3 usługa gastronomiczna: - usługa gastronomiczna w postaci pełnego wyżywienia tj.: 2 obiadów , 1 kolacji i dwóch przerw kawowych dla 20 osób. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - potrawy na gorąco (kiełbaski, parówki, jajecznica i naleśniki), potrawy na zimno (wędliny i pasztety - różne; sery żółte; twarożki różne smaki; świeże pomidory i ogórki; jogurty, płatki śniadaniowe); chleb jasny i ciemny, masło; dżemy-różne smaki; kawa, herbata - różne smaki; mleko. 2 obiady serwowane: - przystawka: sałatka ze świeżych warzyw - zupa - porcja nie mniejsza niż 350ml - drugie danie: dania mięsne, rybne; ziemniaki, frytki, ryż lub makarony; surówka, sałatka, warzywa gotowane; soki. - deser: ciasto (np. sernik, szarlotka) lub lody; kawa i herbata. 1 kolacja integracyjna/grillowa w plenerze : - zimny bufet w postaci: 4 rodzaje przystawek, 3 sałatki, pieczywo, deser, napoje ciepłe i zimne (kawa, herbata, soki woda cola do wyboru) , trzy soki na osobę. - danie główne: 3 gatunki grillowanego mięsa, kiełbaski, kaszanka, smalec, Zleceniobiorca zobowiązuje się dostarczyć gości na miejsce odbywania kolacji i odwiezienie do hotelu -2 przerwy kawowe - kawa świeżo parzona, kawa z ekspresu, herbata ekspresowa w różnych wariantach smakowych, sok owocowy w różnych wariantach smakowych, woda mineralna gazowana i niegazowana; ciasta pieczone, ciastka, świeże owoce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach