Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
- Data zamieszczenia: 2013-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 47 47
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
REGON: 00346204300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Seminarium podsumowujące 2013 r. w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja seminarium podsumowującego 2013 r. realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W seminarium weźmie udział 150 osób. Powyższe musi się odbyć w hotelu co najmniej 3 gwiazdkowym lub innym obiekcie zapewniającym co najmniej taki sam standard. Wykonawca powinien zapewnić: 1. salę konferencyjną mieszczącą jednocześnie co najmniej 150 osób (układ teatralny krzeseł) wyposażoną w: - sprzęt multimedialny: nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, rzutnik multimedialny, internet, - klimatyzację, salę ogrzewaną, wyciszoną z możliwością odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. 2. Restaurację mieszczącą jednocześnie co najmniej 150 osób. Sala konferencyjna, restauracyjna winny znajdować się w tym samym budynku. Uczestnicy w trakcie seminarium mają mieć zapewniony dostęp do szatni, węzła sanitarnego. Wykonawca zapewni na czas spotkania personel obsługowy, w tym w szczególności: - pracownika/ów odpowiedzialną/ych za obsługę sali konferencyjnej (podłączenie/odłączenie sprzętu technicznego), - pracownika/ów recepcji, - kelnerki/kelnerów, które/rzy podadzą w restauracji obiad do stołów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany na terenie województwa śląskiego (w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego). Wykonawca ubezpieczy udział w seminarium od następstw nieszczęśliwych wypadków 150 uczestników seminarium, przy czym suma ubezpieczenia na uczestnika seminarium wynosi co najmniej 5.000,00 zł (w przypadku śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, co najmniej 5.000,00 zł w przypadku 100 % trwałego uszczerbku powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku), zaś nieszczęśliwy wypadek to nagłe zdarzenie spowodowane przyczyną zewnętrzną, w wyniku której uczestnik seminarium doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł. 16.00 - 17.00 - prezentacja i podsumowanie Projektu od 17.00 - uroczysta obiadokolacja MENU: - dla 150 osób (dorosłych): Danie główne bryzol wieprzowy z duszoną cebulką (150 g) serwowany z puree ziemniaczanym (200 g), surówka z czerwonej kapusty (100 g) Ciągły serwis kawowy (uzupełniany na bieżąco) - w sali restauracyjnej (kawa, herbata w termosach (150 ml/150 ml), woda mineralna z cytryną (300 ml), soki (300 ml), ciasta (200 g), owoce (200 g), ciasteczka kruche (40 g) i na cieście francuskim (90 g). Uwagi: soki oraz woda mineralna z cytryną - w dzbankach wystawionych na stołach. Podana gramatura jest ilością na jedną osobę uczestniczącą w seminarium. Zakończenie: godz. 20.00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów
Dodano: 2016-07-22 - Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Górnicze Zagrożenia Naturalne w XXI wieku
Dodano: 2016-06-24 - Przetarg na dostawę hotelarsko-gastronomiczną
Dodano: 2016-04-29 - Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Bezpieczeństwo robót strzałowych
Dodano: 2016-04-15 - Zapewnienie noclegów i wyżywienia dla uczestników VI Światowego Kongresu Polonistów
Dodano: 2016-04-04 - Wynajem sal konferencyjnych oraz świdaczenie usług restauracyjnych w związku z realizacją szkoleń dla nauczycieli w ramach programu wykorzystania środków na dofinansowanie doskonalenia nauczycieli w 2015r.
Dodano: 2015-11-10 - Organizacja pobytu uczestników konferencji pn. VI Konferencja Naukowo-Techniczna 2016 -Energetyka Gazowa. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/36/JP
Dodano: 2015-11-05 - ROPS.PSO.3321.23.2015 - Świadczenie usługi obejmującej obsługę jednodniowych spotkań dla liczby osób nie większej niż 80
Dodano: 2015-10-12 - Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych
Dodano: 2015-09-17 - ZAPEWNIENIE BAZY NOCLEGOWO-KONFERENCYJNEJ CELEM PRZEPROWADZENIA KONFERENCJI W TERMINIE 30.09. - 02.10.2015 ROKU. Nr referencyjny 21 ichpw 2015
Dodano: 2015-08-12