Przetargi.pl
Ścieżki rowerowe w mieście Pile - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) w mieście Piła

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżki rowerowe w mieście Pile - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż lewej strony rzeki Gwdy - od ul. 500 Lecia Piły (Mosty Królewskie) do kładki na wyspie (przy Młynie) w mieście Piła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ciągu pieszo-rowerowego o początku w obrębie mostów (ulica 500 Lecia Piły) , koniec przy kładce na wyspę przy restauracji Młyn. Na początku i na końcu projektowany ciąg pieszo-rowerowy włącza się do istniejącego układu ścieżek rowerowych na terenie miasta Piły. Zakres robót budowlanych: 1) Budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości 1084,50 m. w tym ścieżki rowerowej o szerokości 2,00m, chodnika l,50m. o następujących nawierzchniach: ścieżka rowerowa o nawierzchni z kolorowej mieszanki betonu asfaltowego koloru czerwonego na bazie lepiszcza syntetycznego, chodnik z kostki brukowej w kolorystyce odcieni ziemi o poprzecieranej powierzchni i lekko falowanych konturach, spełniającej n/w właściwości: podwyższona wytrzymałość i odporność na ścieranie hydrofobizacja-redukcja wykwitów wapiennych odporność na mróz i sól możliwość komponowania z innymi produktami posiadanie znaku CE jako gwaranta najwyższej jakości 2) realizacja nawierzchni trzech miejsc piknikowych zaprojektowanych przy trasie przedmiotowej ścieżki; 3) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu według Projektu organizacji ruchu; 4) usunięcie kolidujących 11 szt. drzew zgodnie z Projektem zieleni; 5) wykonanie wzdłuż trasy oświetlenia w ilości: oprawy oświetleniowe 41 szt., słupy oświetleniowe 38 szt., zasilanie łącznie z układem pomiarowym. Odwodnienie przedmiotowego ciągu pieszo-rowerowego jest powierzcłmiowe. Przedmiot zamówienia określa projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące część SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z dokumentacją budowlano - kosztorysową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto do Wykonawcy należy: 1)wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, ewentualne odwodnienie terenu placu budowy na czas prowadzenia robót (jeśli taka konieczność wystąpi); 2)zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej robót będących przedmiotem zamówienia; 3)sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; 4)przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego; 5)spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, decyzji na usunięcie drzew, decyzji wodnoprawnej, decyzji zwalniającej z zakazów art.88 ustawy Prawo wodne. Pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych; 6)Dokonanie wszelkich koniecznych lun wymaganych zgłoszeń i powiadomień, uzyskanie ewentualnych dodatkowych decyzji, w szczególności wynikających z opinii ZUDP ( TP S.A., ENEA S.A., ZDiZ w Pile, MEC), decyzji pozwolenia na budowę, przepisów Prawa budowlanego wraz z ewentualnym poniesieniem wszelkich kosztów z tego tytułu; wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń; 7)wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym; 8)wykonanie, dostarczenie i ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły (wzór poglądowy w załączeniu). Tablica o wymiarach 2m na 1m zawierająca w treści tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych oraz Zadanie finansowane ze środków budżetu Gminy Piła. Wzór tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym. Umocowanie stabilne na wysokość zapewniającą jej czytelność. Trwałość tablicy przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego; 9) wykonanie i dostarczenie w dniu odbioru inwentaryzacji powykonawczej w ilości 10 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (2 komplety wraz ze spisem treści zawierające: projekt powykonawczy, protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym), opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych na przykład z zapewnieniem transportu technologicznego materiałów, poniesieniem kosztów zajęcia terenu na czas prowadzenia robót budowlanych; Wykonawca winien dołożyć należytej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie ze wszelkimi opbowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 26600,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach