Przetargi.pl
Ścieżki pieszo - rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Myślenice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126392300 , fax. 126392305
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślenice
    Rynek 8/9
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 126392300, fax. 126392305
    REGON: 351555418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżki pieszo - rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Ścieżki pieszo - rowerowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 2 do ogłoszenia, na który składają się projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORb). 3) Zamawiający oczekuje, że wykonawca, który złożył wniosek o dopuszczenie w licytacji, a następnie w niej uczestniczy, oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób spełniający wszystkie bez wyjątku wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). Zamawiający zwraca szczególną uwagę na dokładne zapoznanie się wykonawców z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi przedmiotu zamówienia, gdyż zaoferowanie przedmiotu, który choć w najmniejszym stopniu nie spełnia któregokolwiek z przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy z winy wykonawcy, wraz z wynikającymi z tego tytułu konsekwencjami. 4) Wspólny Słownik Zamówień 45233161-5, 45233162-2; 5) Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę (przez podwykonawcę rozumie się również dalszego podwykonawcę) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób kwalifikowanych jako pracownicy budowlani, stanowiący personel Wykonawcy lub podwykonawcy z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosowanie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót. 6) Równoważność: 1. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej/specyfikacji odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne, należy je czytać wraz określeniem „lub równoważne”. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej/specyfikacji odniesień do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty należy je czytać wraz określeniem „lub równoważne”. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis, dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania. 7) Okres gwarancji i rękojmi: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonawca we wniosku winien określić okres gwarancji i rękojmi jako ilość miesięcy od dnia odbioru końcowego. 8) Miejsce realizacji: Gmina Myślenice, czas realizacji nie dłuższy niż 18 miesięcy. 9) Zamawiający dodatkowo udostępnia przedmiary robot. Przedmiar robót nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia, stanowi jedynie materiał informacyjny i poglądowy. Wycenę przedmiotu zamówienia, w tym wycenę poszczególnych tras, należy dokonać wyłącznie w oparciu o dokumentację techniczną znajdującą się w załączniku nr 2. Opis Przedmiotu Zamówienia z racji objętości został zamieszczony wyłącznie na stronie internetowej postępowania pod adresem https://www.myslenice.pl/samorzad/urzad/zamowienia-publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieś przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. b-e – do wniosku należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres od dnia składania wniosków tj. od dnia 09.03.2020 co najmniej do dnia 09.04.2020. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Wieliczce O/Myślenice Nr: 89 8619 0006 0020 0000 0071 0003. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do wniosku. W tytule przelewu zawierającego wadium należy wpisać „BZP/271/12/2020 wadium ścieżki”. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - uchyli się (odmówi) podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo(a) (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach