Przetargi.pl
Ścieżka rowerowa odcinek A-B od km. 0+000 do km 0+510 w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżka rowerowa odcinek A-B od km. 0+000 do km 0+510 w ramach zadania PT i BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z KIERUNKU os. PIASTÓW na os. BLACHOWNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki rowerowej wraz z oświetleniem od ul .Przyjaźni do ul. Szkolnej w zakresie odcinka AB trasy nr 8 od km 0+000 do km 0+510 Realizacja zadania w zakresie drogowym obejmuje: - roboty rozbiórkowe : elementów betonowych , płyt chodnikowych i krawężników. - rozbiórkę podbudowy z kruszyw kamiennych i mas mineralno-bitumicznych. - korytowanie podłoża z profilowaniem i zagęszczaniem - roboty ziemne z odwozem urobku na wysypisko. - osadzenie krawężników i obrzeży bet .na ławach betonowych - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej , czerwonej i białej - humusowanie skarp z obsianiem trawą - wykonanie oznakowania i słupków blokujących Realizacja zadania w zakresie oświetlenia obejmuje: - roboty ziemno kablowe związane z : wykopaniem rowu kablowego , przewiertem mechanicznym pod drogą dla dwóch rur ochronnych DVK 75 , zasypkę piaskiem , ułożeniem rur ochronnych DVK 75 , ułożenie kabla el-en 06/1,0kV typu YAKXS 4x35mm2 , zasypkę piaskiem , zasypkę ziemią rodzimą bez gruzu i śmieci do wysokości 0,25-0,30m nad kablem El-en , ułożeniem folii ostrzegawczej koloru niebieskiego , ułożeniem uziemienia ochronnego typu Fe-Zn 30x4mm , zasypaniem rowu kablowego ziemią rodzima z zagęszczeniem gruntu. - roboty montażowe związane z : montażem fundamentów typu FBI-150 i słupów oświetlenia zewnętrznego typu CS60-100/4 i CS6070/4 , montażu opraw oświetlenia zewnętrznego typu SGS102 na wysięgnikach W1G5A5/25 , montażem źródeł światła typu SON-T 100W , montażem przewodu YDYżo3x2,5mm2 , montażem uziomów pionowych z pręta stalowego ocynkowanego o śr. 20mm , montażem izolowanych zacisków kablowych IZK - roboty elektro - montażowe będą polegać na ułożeniu linii kablowej od istniejącej szafki oświetleniowej SOU-4 nr 5356 z obwodu nr 05 z pozostawieniem zapasów 6m kabla w miejscach gdzie będą słupy nr : 5356/05/01 , 5356/05/02 , 5356/05/03 , 5356/05/04 , 5356/05/05 , 5356/05/06 , 5356/05/07. Od słupa nr 5356/05/08 do 5356/05/21 kabel El-en należy układać zgodnie z projektem. Roboty wycinkowe obejmują wycinkę wraz z karczowaniem: 11 szt. drzew objętych decyzją zezwalającą na wycinkę drzew. 20 szt. drzew samosiejek o ? do 10 cm 20m2 krzewów Wykonawca jest zobowiązany do zakupu w całości drewna uzyskanego z dokonanej przez siebie wycinki i uiszczenia opłaty na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyna-Koźle. Uwzględnienia kosztów jego zakupu w ofercie przetargowej po cenie wynikającej z szacunku brakarskiego jako drewna opalowego. Nasadzenia drzew w ilości 11 szt. z gatunku liściastych o średnicy pnia min-3,5cm i wysokości pnia min.-150cm ( wyznaczenie miejsca sadzenia , wykopanie dołów , posadzenie drzew z dowiezieniem oraz przycięciem koron i korzeni , osadzenie palików z poprzecznymi reglami i przywiązanie , drzew , zaprawienie dołów ziemią żyzną lub kompostową , podlanie nasadzeń , rozplantowanie lub wywiezienie pozostałej ziemi.) Roboty budowlane prowadzone będą zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę Nr 1/290/2013 znak BA.6740.1.290.2013 z dnia 30.09.2013 Szczegółowy zakres robot określa: -projekt architektoniczno budowlany -projekt wykonawczy drogowy -projekt wykonawczy oświetlenia -projekt inwentaryzacji zieleni -specyfikacja techniczna wykonania odbioru robót budowlanych - Zamawiający udostępnia dokonanie wizji lokalnej - pomocniczo do określonego zakresu robót dołączamy przedmiar robót. UWAGA: PRZED PRZEKAZANIEM PLACU BUDOWY ZAMAWIAJĄCY PRZEKAŻE WYKONAWCY PRAWOMOCNĄ DECYZJĘ NA WYCINKE DRZEWOSTANU. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5. Organizację ruchu (w tym projekt organizacji ruchu- jeżeli wymagany) i oznakowanie budowy. 6. Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. 7. Przy pracach z zakresu kanalizacji : kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK 8. Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas prac nawierzchni w ulicach i chodnikach oraz zieleni. 9. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika 10. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 11. Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe , kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. 12. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych ( lub równoważnych ) wg. wzorca zamieszczonego w wersji elektronicznej. - tablica o wym. 150cmx 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wym. 150cm x100cm na słupkach metalowych po zakończeniu inwestycji. 13. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest na etapie zawierania umowy, z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty [zł] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach