Przetargi.pl
Budowa przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2010-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych - 45233162-2 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przyrodniczo-krajoznawczych ścieżek rowerowych w Gminie Namysłów. Ścieżka rowerowa nr 1 - Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice wraz z przysiółkami Młynek, Stanek, Zielony Dąb, Hałderze, Bławaciska i Apostoły oraz ścieżka rowerowa nr 2 - Józefków, Michalice, Kamienna. 1. Ścieżka rowerowa nr 1 a) należy wyrównać i wzmocnić istniejącą nawierzchnię gruntową poprzez profilowanie i zawałowanie istniejącej nawierzchni, o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, b) należy wykonać podbudowę przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, wraz z zawałowaniem podbudowy o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, c) należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego wraz z zawałowaniem i wyprofilowaniem - warstwa górna - grubość po zagęszczeniu 11 cm o łącznej powierzchni: 46.497,5 m2, d) należy zakupić i zamontować słupki do znaków drogowych z rur stalowych dodatkowo zabezpieczonych przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych o śr. 50 mm. Słupki należy wkopać na głębokość min. 50 cm i zabetonować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 70 sztuk, e) należy zakupić i zamontować tablice znaków drogowych informacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 1) o wymiarach min. 20x20 cm (pow. tablicy nie większa niż 0,3 m2). Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi i tekstem. Tablice kierunkowych znaków drogowych należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablicę należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Plecy tablicy znaków należy pomalować farbą proszkową zabezpieczająca przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice znaków drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic znaków drogowych na okres min. 5 lat w ilości 58 sztuk, w kolorze czerwonym, w tym: kierunek jazdy na wprost w ilości 17 szt., kierunek jazdy w prawo w ilości 18 szt., kierunek jazdy w lewo w ilości 18 szt., kierunek jazdy prawo-lewo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-prawo w ilości 1szt., kierunek jazdy prosto-lewo w ilości 1 szt., tablica z napisem Początek w ilości 1 szt., tablica z napisem Koniec w ilości 1 szt. Kierunkowe tablice znaków drogowych należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści kierunkowych tablic znaków drogowych oraz logotypów, należy zakupić i zamontować tablice informacyjne (zgodnie z załącznikiem nr 2) o wymiarach min. 70x90 cm. Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi (mapka) i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablice należy wykleić folią odblaskową. Plecy tablicy informacyjnej należy pomalować farbą proszkową zabezpieczającą przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nie uszkadzających tablicy. Tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic na okres min. 5 lat. Tablice informacyjne należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 6 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści tablic informacyjnych oraz logotypów, g) należy zakupić i zamontować ławki dł. 2 m. z bali drewnianych z oparciem - fundament betonowy z betonu min. B10, 25x25x50 cm (2 szt., 0,06 m3), kotwy - ceownik 5x5 cm, dł.100 cm (łącznie na 1 fundament) 2 szt., 2.00 mb, kotwy - płaskownik 5x0,5 cm, dł. 35 cm 2 szt., 0,7 mb, podstawa - okrąglak śr. 25 cm, dł. 50 cm (2szt., 0,049 m3), siedzisko - ? okrąglaka śr. 25 cm, dł. 200 cm (2 szt., 0,098 m3), oparcie - o wymiarach min. 5 cm x 25 cm x 200 cm (1 szt., 0,025 m3) oparcie - okrąglak śr. 12 cm, dł. 75 cm (2szt., 0,017 m3) elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Ławki, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, h) należy zakupić i zamontować wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2 m (ławostół zadaszony - dach): krokwie z obiciem deskami (świerk) o grubości min. 2,7 cm montowane na zakładkę, długość zadaszenia 270 cm, długość ławostołu 200 cm, szerokość blatu stołu około 80 cm, szerokość siedzisk około 30 cm, elementy drewniane z drewna struganego i impregnowanego preparatami ogniochronnymi (bezbarwnymi), elementy drewniane należy dodatkowo pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy, drewniane elementy konstrukcyjne łączone ze sobą w sposób ciesielski (czopy i drewniane kołki) wiata posadowiona poprzez słupy wykonane z drewna dębowego, wkopane na głębokość 1,2 m w grunt rodzimy, część słupa poniżej poziomu gruntu należy dodatkowo pokryć powłoką wodochronną. Wiatę wypoczynkową ze stołem i ławkami 2x2, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, i) należy zakupić i zamontować kosze na śmieci z drewna świerkowego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy o pojemności 100 l. Kosze na śmieci, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, j) należy zakupić i zamontować stojaki na rowery, na 10 miejsc postojowych każdy, wykonane z bala drewnianego, montowane na kotwach metalowych i dodatkowo stabilizowane w gruncie betonem, elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Stojaki na rowery, w ilości 6 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Ścieżka rowerowa nr 2 a) należy wyrównać i wzmocnić istniejącą nawierzchnię gruntową poprzez profilowanie i zawałowanie istniejącej nawierzchni, o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, b) należy wykonać podbudowę przy użyciu tłucznia kamiennego twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, wraz z zawałowaniem podbudowy o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, c) należy wykonać nawierzchnię z tłucznia kamiennego wraz z zawałowaniem i wyprofilowaniem-warstwa górna - grubość po zagęszczeniu 11 cm o łącznej powierzchni: 10.710,0 m2, d) należy zakupić i zamontować słupki do znaków drogowych z rur stalowych dodatkowo zabezpieczonych przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych o śr. 50 mm. Słupki należy wkopać na głębokość min. 50 cm i zabetonować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 28 sztuk, e) należy zakupić i zamontować tablice znaków drogowych informacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 3) o wymiarach min. 20x20 cm (pow. tablicy nie większa niż 0,3 m2). Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablica należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Plecy tablicy znaków należy pomalować farbą proszkową zabezpieczająca przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablice znaków drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic znaków drogowych na okres min. 5 lat, w ilości 22 sztuk, w kolorze niebieskim, w tym: kierunek jazdy na wprost w ilości 4 szt., kierunek jazdy w prawo w ilości 5 szt., kierunek jazdy w lewo w ilości 6 szt., kierunek jazdy prawo-lewo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-prawo w ilości 1 szt., kierunek jazdy prosto-lewo w ilości 1 szt., tablica z napisem Początek w ilości 2 szt., tablica z napisem Koniec w ilości 2 szt. Kierunkowe tablice znaków drogowych należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści kierunkowych tablic znaków drogowych oraz logotypów, f) należy zakupić i zamontować tablice informacyjne (zgodnie z załącznikiem nr 4) o wymiarach 50x59 cm. Tło tablicy białe, rodzaj czcionki Arial, wielkość czcionki uzależniona od długości tekstu, z zachowaniem proporcji pomiędzy logami Programu, elementami graficznymi (mapka) i tekstem. Tablice należy wykonać z blachy nierdzewnej, ocynkowanej o grubości ok. 1.2 mm z podwójnie giętą krawędzią. Tablice należy wykleić folią odblaskową. Plecy tablicy informacyjnej należy pomalować farbą proszkową zabezpieczającą przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tablicę należy przymocować do słupków z rur stalowych za pomocą specjalistycznych uchwytów nieuszkadzających tablicy. Tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w technologii zapewniającej trwałość tablic na okres min. 5 lat. Tablice informacyjne należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści tablic informacyjnych oraz logotypów, g) należy zakupić i zamontować ławki dł. 2 m. z bali drewnianych z oparciem - fundament betonowy z betonu min. B10, 25x25x50 cm (2 szt., 0,06 m3), kotwy - ceownik 5x5 cm, dł. 100 cm (łącznie na 1 fundament) 2 szt., 2.00 mb, kotwy - płaskownik 5x0,5 cm, dł. 35 cm 2 szt., 0,7 mb, podstawa - okrąglak śr. 25 cm, dł. 50 cm (2szt., 0,049 m3), siedzisko - ? okrąglaka śr. 25 cm, dł. 200 cm (2 szt., 0,098 m3), oparcie - o wymiarach min. 5 cm x 25 cm x 200 cm (1 szt., 0,025 m3), oparcie - okrąglak śr. 12 cm, dł. 75 cm (2szt., 0,017 m3) elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Ławki, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, h) należy zakupić i zamontować wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2 m (ławostół zadaszony - dach): krokwie z obiciem deskami (świerk) o grubości min. 2,7 cm montowane na zakładkę, długość zadaszenia 270 cm, długość ławostołu 200 cm, szerokość blatu stołu około 80 cm, szerokość siedzisk około 30 cm, elementy drewniane z drewna struganego i impregnowanego preparatami ogniochronnymi (bezbarwnymi), elementy drewniane należy dodatkowo pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy, drewniane elementy konstrukcyjne łączone ze sobą w sposób ciesielski (czopy i drewniane kołki) wiata posadowiona poprzez słupy wykonane z drewna dębowego, wkopane na głębokość 1,2 m w grunt rodzimy, część słupa poniżej poziomu gruntu należy dodatkowo pokryć powłoką wodochronną. Wiaty wypoczynkowe ze stołem i ławkami 2x2, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, i) należy zakupić i zamontować kosze na śmieci z drewna świerkowego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy o pojemności 100 l. Kosze na śmieci, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, j) należy zakupić i zamontować stojaki na rowery, na 10 miejsc postojowych każdy, wykonane z bala drewnianego, montowane na kotwach metalowych i dodatkowo stabilizowane w gruncie betonem, elementy z drewna świerkowego z drewna dokładnie obrobionego i impregnowanego, elementy drewniane należy pokryć powłokami impregnującymi drewno i zachowującymi rysunek słojów drewna i barwiącymi je na kolor oliwkowy. Stojaki na rowery, w ilości 3 sztuk, należy ustawić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wymagania dodatkowe: wykonawca ponosi koszty projektu organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia na czas trwania robót wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót, roboty należy prowadzić umożliwiając dojście i dojazd mieszkańcom do przyległych posesji, wszystkie materiały zastosowane przy wykonaniu w/w robót winny posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (należy dostarczyć Zamawiającemu), po zakończeniu robót należy wywieźć gruz i uprzątnąć plac budowy, na w/w roboty wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót. należy sporządzić harmonogram robót i przedłożyć go Zamawiającemu. Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie ze: szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarem robót, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz.881 z późn. zm),ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm), rozporządzeniem ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 1999 r. Nr 43, poz. 430).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych:: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach