Przetargi.pl
Scalenie baz danych administracyjnych systemów firmy Asseco programu Infomedica

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie baz danych administracyjnych systemów firmy Asseco programu Infomedica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa scalenia baz danych administracyjnych systemów firmy Asseco programu Infomedica” – który został szczegółowo opisany w załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Scalenie baz danych systemów administracyjnych Usługa scalenia baz danych administracyjnych systemów Asseco InfoMedica obecnych i wdrożonych w obu jednostkach): Finanse-Księgowość, Rejestr Sprzedaży, WKNŚ, Koszty, Gospodarka Materiałowa, Środki Trwałe, Wyposażenie, Kadry, Płace. Migracja danych do bazy szpitala, ujednolicenie sposobu organizacji pracy i dokumentacji. W związku z przyłączeniem ZLA do struktur Szpitala (jednostki posiadają i wykorzystują system Asseco InfoMedica), należy dokonać konfiguracji środowiska bazy danych oraz aplikacji w nowej strukturze serwerowej i sieciowej oraz doprowadzić do ujednoliconego systemu pracy połączonych jednostek. W zakresie systemów, Zamawiający wymaga scalenia i ujednolicenia danych co najmniej na poziomach: 1. System Finanse - Księgowość - Koszty: Słowniki:  Słownik Ośrodków Powstawania Kosztów – ustalenie sposobu budowy słownika OPK po połączeniu jednostek.  Migracja słownika OPK z jednostki przejmowanej poprzez słowniki globalne do bazy AMMS  Słownik Cech Kontrahentów  Słownik Kontrahentów - ustalenie sposobu budowy numeracji kontrahenta  Księga główna – konsultacje związane z aktualizacją księgi głównej po połączeniu jednostek  FKK - Bilans otwarcia – konsultacje związane ze sposobem wprowadzenia Bilansu zamknięcia z przejmowanej jednostki. Opcjonalne, przygotowanie mechanizmu który pozwoli aktualizować BZ z przejmowanej jednostki w bazie produkcyjnej szpitala  Słownik świadczeń - konsultacje związane z budową słownika, migracja słownika  Słowniki kosztowe – konsultacje związane z aktualizacja słowników kosztowych (rodzaje kosztów, analityka rodzajów kosztów, koszty szczegółowe) po połączeniu jednostek  Pola Deklaracji VAT – konsultacje związane z ewentualnym rozszerzeniem słowników deklaracji VAT (sprzedaż i zakup)  Pliki JPK - konsultacje związane z tworzeniem plików JPK po połączeniu jednostek  Eksporty - przygotowanie dokumentów źródłowych i schematów eksportów przez pakiety bazodanowe  Klucze podziału – migracja wartości kluczy podziału służących do rozksięgowywania dokumentów zakupu w jednostce przejmowanej.  Rachunek Kosztów – konsultacje związane z rozliczaniem kosztów w jednostce po połączeniu jednostek. 1. FKK - Wycena procedur medycznych – konsultacje związane z migracją opisu świadczeń z jednostki przejmowanej. Przeniesienie danych dotyczących:  Historii opisów świadczeń  Nakładów materiałów  Indeksów i cen materiałów  Nakładów personelu  Ceny grup personelu  Nakładów urządzeń  Ceny aparatów  Nakładów świadczeń prostych 1. FKK – Kasa: konsultacje związane z ewentualnym tworzeniem dodatkowych stanowisk kasowych, prowadzenia raportów kasowych, definicją schematów księgowania 2. FKK - Rejestr Sprzedaży:  konsultacje związane z wprowadzaniem korekt do dokumentów sprzedaży wystawionych w jednostce przejmowanej (przed integracją)  opcjonalna konfiguracja dodatkowych rodzajów sprzedaży  migracja cennika stosowanego w jednostce przejmowanej 1. FKK - Rejestr Bankowy – opcjonalne konsultacje związane z tworzeniem dodatkowych wzorców do eksportów przelewów i importu wyciągów bankowych 2. Gospodarka materiałowa:  Sposób wyceny magazynów – ustalenie sposoby wyceny magazynów  Słownik Jednostek miar – konsultacje związane z modyfikacją słownika jednostek miar  Słownik Magazynów – konsultacje związane z wprowadzaniem magazynów z jednostki przejmowanej  Słownik Dokumentów – konsultacje związane z ewentualnym rozszerzeniem słownika dokumentów  Słownik Indeksów Materiałowych – konsultacje związane z ewidencją słownika indeksów materiałowych. Opcjonalna migracja słownika indeksów materiałowych z jednostki przejmowanej.  Sposób ewidencji danych – konsultacje związane z prowadzeniem ewidencji materiałów po połączeniu jednostek  Bilans Otwarcia – konsultacje związane ze sposobem wprowadzenia ewidencji bilansu otwarcia dla magazynów jednostki przejmowanej. Opcjonalna migracja danych z bazy jednostki przejmowanej. 1. Środki Trwałe:  Migracja słowników: Księgi Inwentarzowe, GUS, KRST, Placówki, Ośrodki powstawania kosztów, Źródła Finansowania, Komórki Organizacyjne, Miejsca Użytkowania, Osoby Odpowiedzialne, Budynki  Bilans Otwarcia – konsultacje związane z ewidencją przejmowanych kartotek środków trwałych. Migracja danych kartotek środków trwałych, z jednostki przejmowanej.  Ewidencja ST – konsultacje związane z ewidencją środków trwałych, po połączeniu jednostek. 1. Wyposażenie:  Migracja słowników: Księgi Inwentarzowe, GUS, KRST, Placówki, Ośrodki powstawania kosztów, Źródła Finansowania, Komórki Organizacyjne, Miejsca Użytkowania, Osoby Odpowiedzialne, Budynki  Bilans Otwarcia – konsultacje związane z ewidencją przejmowanego wyposażenia. Migracja słownika wyposażenia, utworzenie wpisów bilansu otwarcia dla przejmowanego wyposażenia. 1. Kadry i Płace: Dostosowanie eksportu kosztów do innego lub zmienionego schematu; zależnie od obowiązujących pracowników regulaminów - dostosowanie do zmian; dostosowanie szablonów pism; systemowe rozwiązanie umów i zawiązanie nowych zgodnie z datą połączenia zakładów; uwspólnienie słowników systemowych i użytkowników; ustalenie i określenie zasad połączenia danych w aplikacjach; dostosowanie konfiguracji aplikacji do zmian po połączeniu danych;  Migracja danych: o Dane osobowe o Dane adresowe o Słownik Typów Wykształcenia o Słownik Szkół o Słownik Tytułów Zawodowych o Słownik Tytułów Naukowych o Słownik Rodzajów Dokumentów Tożsamości o Słownik Form Zatrudnienia o Słownik Form Zwolnienia o Słownik Typów Staży o Słownik Urzędów Skarbowych o Słownik Typów Umów o Słownik Szczególnych Warunków Pracy o Słownik Typów Etatów o Słownik Działów o Słownik Stanowisk o Słownik Miejsc Zatrudnienia o Słownik Grup Personelu o Słownik Typów Nieobecności o Słownik Typów Kwalifikacji o Słownik Specjalności o Słownik Rodzajów Badań  ustalenie i określenie zasad pracy w aplikacji po połączeniu danych;  szkolenia z tworzenia szablonów pism;  automatyczne wyliczane danych podatkowych (przejście w drugi próg),  weryfikacja danych ZUS (30 krotność),  generacja jednego wspólnego dokumentu DRA,  szkolenia z tworzenia wykazów i raportów w aplikacji,  asysta przy wykonaniu sprawozdania do GUS Moduł Kasa Zapomogowa – Pożyczkowa -przeniesienie kasy (byłe ZLA) do bazy szpitala bez integracji. Po przeniesieniu na jednej bazie Szpitala mają być dostępnie dwie kasy do wyboru (Szpital i była ZLA). 1. Inne czynności techniczne, które należy przewidzieć, to: utworzenie właściwych kont użytkowników, grup oraz uprawnień; konfiguracja poprawnej wymiany danych pomiędzy poszczególnymi modułami. Jeśli w punktach powyżej mowa o warunkach opcjonalnych lub konsultacjach, należy przyjąć, że zakres migracji jest wymagany, a jedynie kwestie dot. rodzaju danych i ich kwalifikacji podlegają uzgodnieniom. W powyższym zakresie konieczne będzie także przeszkolenie użytkowników ze zmian w sposobie pracy w aplikacjach po połączeniu jednostek. W ramach scalenia baz realizowane jest scalenie licencji dla jednego podmiotu. Jeśli w ramach scalenia baz konieczne będzie zakupienie licencji, Wykonawca musi dostarczyć odpowiednie licencje na swój koszt. Licencje muszą być bezterminowe. Upgrade musi być zapewniony z aktualnie posiadanym oprogramowaniem administracyjnym. Zamawiający wymaga pozostawienia starych baz jako bazy archiwalne z możliwością połączenia/podglądu danych za pomocą dotychczasowej aplikacji Asseco InfoMedica. Jeśli jest to wymagane Wykonawca musi dostarczyć na swój koszt odpowiednie licencje w ilości jednej licencji na moduł wykorzystywany w ramach ZLA. Licencje muszą być bezterminowe. Upgrade musi być zgodny z aktualnie posiadanym oprogramowaniem administracyjnym. Termin realizacji: 3 miesiące od daty podpisania umowy. GWARANCJA W związku z posiadaniem przez Zamawiającego umowy nadzoru autorskiego Asseco Poland w zakresie systemów administracyjnych podlegających zamawianej usłudze, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia czynności w sposób nie naruszający warunków nadzoru autorskiego. W razie naruszenia warunków nadzoru autorskiego, Wykonawca na własny koszt usunie wszystkie wady powodujące wspomniane naruszenie. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji 12 mies. na wykonaną usługę. W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad w zakresie scalonych danych, wynikających z błędów migracji/scalenia danych do jednej bazy lub z czynności prowadzonych przez Wykonawcę. Wady ujawnione i zgłoszone Wykonawcy w okresie obowiązywania gwarancji, winny być usunięte nawet, jeśli czynności związane z ich usunięciem będą wykonywane po okresie obowiązywania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a). podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b). podpisany przez Wykonawcę Formularz asortymentowo cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c). podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a i b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 pkt a i b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie. c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach