Przetargi.pl
Samorządowa Szkola Podstawowa w Gościcinie ul.Wejherowska 22 84-241 Gościcino woj.pomorskie

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-241 Gościcino, ul. Wejherowska 22
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6728123 , fax. 0-58 6728123
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gościcinie
    ul. Wejherowska 22 22
    84-241 Gościcino, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6728123, fax. 0-58 6728123
    REGON: 19040338300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sspgoscicino.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Samorządowa Szkola Podstawowa w Gościcinie ul.Wejherowska 22 84-241 Gościcino woj.pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowo budowlane dla potrzeb budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gościcinie przy ul. Wejherowskiej 22 w branży a. ogólnobudowlanej b. elektrycznej w zakresie zadanie nr 1 wymiana wyeksploatowanej stolarki okiennej ciąg komunikacyjny poziomu parteru budynku szkolnego szt. 2. zadanie nr 2 roboty remontowo budowlane w zakresie: a) wymiany instalacji elektrycznej ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych b) malowania ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2, b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia d) dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pracownikami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie dla stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj: Lp Stanowisko Doświadczenie jako kierownik robót Wymagana liczba osób 1 Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży budowlanej ) co najmniej 3 lata 1 osoba 2 Kierownik robót elektrycznych co najmniej 3 lata 1 osoba Osoby wymienione powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoby będą posiadały uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach: budowlanej, elektroenergetycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. Branży budowlanej i elektrycznej. Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. tj Osoby wymienione powyżej, muszą posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawa Budowlanego ,oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoby będą posiadały uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru. 7. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 9. Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej lub skróconej na podstawie, których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej wraz z zestawieniem zaproponowanych materiałów . 10. szczegółową informację dot zaproponowanej stolarki - zał nr 7.1 11. zestawienie kwot - zał nr 1 a 12. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sspgoscicino.republika.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach