Przetargi.pl
rzebudowa drogi powiatowej nr 2806G (Miłobądz - stacja kolejowa Milobądz) jako drogi dojazdowej do gruntów rolnych

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rzebudowa drogi powiatowej nr 2806G (Miłobądz - stacja kolejowa Milobądz) jako drogi dojazdowej do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi powiatowej nr 2806G, jako drogi dojazdowej do gruntów rolnych. Długość odcinka i sposób realizacji Odcinek drogi przewidziany do realizacji rozpoczyna się od miejsca zakończenia prac związanych z budową wiaduktu nad torami kolejowymi, i przebiega w kierunku skrzyżowania z drogą krajową nr 91, na odcinku 350 mb. Nawierzchnię bitumiczną należy wykonać na części jezdni, gdzie obecnie znajduje się nawierzchnia brukowa. Obecna nawierzchnia ma zostać wykorzystana jako podbudowa. W celu nadania właściwego profilu, konieczne jest wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną na powierzchni 45%. Zmodernizowany odcinek należy oznakować na końcu, informując o zmianie rodzaju nawierzchni. Główne parametry drogi do wykonania - długość: 350 mb, - szerokość: 3m, - mijanka szerokości 2,50m, długości 25,00m, - nawierzchnia: mieszanka mineralno - asfaltowa z betonu asfaltowego do warstw wiążących, grubość 5 cm, - nawierzchnia: mieszanka mineralno - asfaltowa z betonu asfaltowego do warstw ścieralnych, grubość 4 cm, - podbudowa: istniejąca nawierzchnia brukowcowa do wyrównania z częściowym uzupełnieniem masą bitumiczną, - kruszywo do wymiany i uzupełnień: KŁMS 0/31,5 (kruszywo łamane, stabilizowane mechanicznie - nie wapienne), - pobocza: naprawa, plantowanie, dosypanie warstwy z kruszyw naturalnych obustronnie szerokość po 1,5m, spadki 8%, - wykonanie rowu od strony sadu o wymiarach 0,5x0,7 m (wraz z usunięciem i wywiezieniem występującej karpiny i nadmiaru ziemi) - spadki: spadek jezdni jednostronny%. Prace do wykonania - roboty pomiarowe (wytyczenie) - ścięcie i karczowanie traw i odrostów krzewów, - wyrównanie istniejącej podbudowy z kamienia - uzupełnienie podbudowy masą bitumiczną, - budowa mijanki: korytowanie 15cm, warstwa odsączająca 10 cm, kruszywo KŁSM 25cm, - skropienie podbudowy asfaltem: nawierzchnia + mijanka, - nawierzchnia wiążąca gr. 5 cm - nawierzchnia ścieralna z AC 11 S gr. 4cm - pobocza szer. 1,0m - rów o wymiarach (0,4+1,0)/2 x 0,5 - oznakowanie - dwa komplety Uwaga! Zmiana nawierzchni - pomiar geodezyjny powykonawczy - ilości szczegółowe zawarto w przedmiarze. Warunki prowadzenia robót: a) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy, c) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację ew. materiałów rozbiórkowych dla gruzu z betonu cementowego oraz mas ziemnych. Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 1. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2. Opracowanie i przedłożenie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; Projekt organizacji ruchu sporządzony zostanie w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729); 3. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 4. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 5. Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 6. Założenie podliczników do rozliczania kosztów zużycia wody na czas trwania robót budowlanych oraz ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody w trakcie trwania robót; 7. Doprowadzenie terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu, w jakim je przejmował; 8. Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. Podwykonawstwo: Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określają zapisy zawarte w § 12 Istotnych Postanowień Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 24 miesięcy albo 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy (w treści protokołu odbioru). Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres minimum 24 miesięcy albo 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadeklarowany przez Wykonawcę okres udzielonej gwarancji / rękojmi za wady będzie brany pod uwagę, jako dodatkowe kryterium oceny ofert zgodnie z opisem zawartym w pkt 13 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach