Przetargi.pl
Rozwój systemu kanalizacji ściekowej na terenie aglomeracji Mińsk Mazowiecki

Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582851 , fax. 025 7582489
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582851, fax. 025 7582489
    REGON: 00054955900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój systemu kanalizacji ściekowej na terenie aglomeracji Mińsk Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie kanalizacji sanitarnej w m. Karolina, Stara Niedziałka, Nowe Osiny i Osiny gm. Mińsk Mazowiecki, polegające na budowie sieci wraz z przykanalikami, zgodnie z projektami budowalnymi dla poszczególnych miejscowości: a.Karolina: -dokumentacja projektowa (podstawowa) opracowana przez Biuro projektowe ELJOT -dokumentacja projektowa (aktualizująca dokumentację podstawową) opracowana przez Biuro projektowe BANCERTUS -dokumentacja projektowa (aktualizująca dokumentację podstawową) opracowana przez Biuro projektowe PROSKOL Stara Niedziałka: -dokumentacja projektowa (podstawowa) opracowana przez Biuro projektowe ELJOT -dokumentacja projektowa (aktualizująca dokumentację podstawową) opracowana przez Biuro projektowe BANCERTUS Nowe Osiny: -dokumentacja projektowa (podstawowa) opracowana przez Biuro projektowe ELJOT -dokumentacja projektowa (aktualizująca dokumentację podstawową) opracowana przez Biuro projektowe Z. LISOWSKI Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nowych odcinków sieci kanalizacyjnej wraz z przykanalikami oraz przykanalików od studni na istniejącej sieci w kierunku działki prywatnej (maksymalnie 2 - 5 m za granicą działki od strony sieci) zakończone korkiem z oznakowaniem lokalizacji końca w sposób trwały (kołek lub inne trwałe zaznaczenie). Szczegółowy zakres do wykonania wskazany jest w załączniku nr 10 do SIWZ - Szczegółowy zakres inwestycji, gdzie Zamawiający wskazał odcinki projektowanej kanalizacji sanitarnej w poszczególnych miejscowościach z wyszczególnieniem konkretnych odcinków wraz z długościami oraz w załączniku nr 11 do SIWZ Projekt zagospodarowania ternu, gdzie kolorem czerwonym zostały wskazane odcinki przewidziane do wykonania w ramach zadania. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla miejscowości Stara Niedziałka ma zastosowanie do wykonania całości niniejszego zadania i stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. W chwili obecnej na terenie objętym zakresem niniejszego postępowania trwają prace budowalne związane z budową kanalizacji sanitarnej w tych miejscowościach. W związku z powyższym należy zachować szczególną ostrożność związaną z występującą infrastrukturą w drogach oraz kanalizacją w trakcie robót. Wykonanie zamówienia musi być na bieżąco konsultowane z Wykonawcą robót na kanalizacji a także Inwestorem. Ponadto informujemy, że inwestycja znajduje się w drogach gminnych, poboczach tych dróg a także na działkach prywatnych. Za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych nie będzie pobierana opłata za zajęcie pasa. W ramach zamówienia należy uwzględnić: a.Należy założyć wymianę gruntu na całej długości kanalizacji (zasypanie wykopu gruntem dowiezionym) wraz z zagęszczeniem mechanicznym, b.Wymagany współczynnik zagęszczenia: 0,98 - 1,0 potwierdzony protokołami z badań zagęszczenia. c.Powyższe wymagania będą ograniczone/wyeliminowane w przypadku zastosowania przez Wykonawcę metod bezwykopowych. Zamawiający zastrzega, iż wypłacanie należnego wynagrodzenia Wykonawcy odbędzie się w częściach, na podstawie faktur częściowych, wystawianych, nie częściej niż raz w miesiącu, w wysokości do 50% wartości umowy (rozliczonej w 2014 roku). Kolejna część (rozliczona w 2015 roku) w wysokości 40% wartości umowy w będzie wypłacona Wykonawcy w takim samym systemie (faktury częściowe). Natomiast pozostałe 10 % wartości umowy zostanie wypłacone Wykonawcy po dokonaniu odbioru końcowego zadania od Wykonawcy robót i wywiązaniu się ze wszystkich obowiązków wynikających z umowy. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od protokolarnego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00. zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.minskmazowiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach