Przetargi.pl
Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    REGON: 013268994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój systemu dróg gminnych w Gminie Wiązowna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej na odcinku o długości 1,4 km realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej, zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 10.11.2015 roku sygn. SAB.6743.1102.2015 o niewnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 25 sierpnia 2015 roku oraz na podstawie ostatecznej decyzji nr 3/2016 z dnia 04.08.2016 roku Starosty Otwockiego z dnia 14.08.2018 roku, sygn. SAB.6740.DR.6.2016 zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Przebudowa drogi publicznej gminnej 270830W Malcanów – Dziechciniec ul. Podleśnej”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I określają n/w dokumenty:1) Projekt wykonawczy branży drogowej z października 2015 roku;2) Projekt budowlano-wykonawczy branży telekomunikacyjnej z października 2015 roku;3) Projekt stałej organizacji ruchu (data zatwierdzenia w 18 stycznia 2022 roku);4) Projekt czasowej organizacji ruchu (data zatwierdzenia w 18 stycznia 2022 roku);5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z października 2015 roku;6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża telekomunikacyjna z października 2015 roku;7) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część I.1. Część II zamówienia, której przedmiotem jest:a) Przebudowa drogi gminnej Lipowo – Kopki – Dziechciniec ul. Trakt Napoleoński w Kopkach na odcinku o długości 860 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 17 września 2015 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem;b) Przebudowa ul. Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej na odcinku o długości 771 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz zaświadczenia Starosty Otwockiego z dnia 28.08.2019 roku o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 8 sierpnia 2019 roku;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II określają n/w dokumenty:1) przebudowy drogi gminnej Lipowo – Kopki – Dziechciniec ul. Trakt Napoleoński w Kopkach dokumentacja projektowa, w tym:a) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy drogi gminnej Lipowo-Kopki-Dziechciniec – ul. Trakt Napoleoński ze stycznia 2016 r. ;b) Rewizja do projektu zagospodarowania terenu wraz z przekrojami z dnia 18.01.2022 r.;c) Projekt budowlano-wykonawczy budowy kanału technologicznego w związku z przebudową drogi gminnej Lipowo-Kopki-Dziechciniec – ul. Trakt Napoleoński z marca 2016 r.;d) Projekt stałej organizacji ruchu ze stycznia 2022 r.;e) Projekt czasowej organizacji ruchu ze stycznia 2022 r.;f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót drogowych ze stycznia 2016 roku;g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót telekomunikacyjnych z marca 2016 rokuh) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.2) przebudowy ul. Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej dokumentacja projektowa, w tym:a) Projekt budowlano wykonawczy z września 2019;b) Projekt stałej organizacji ruchu z sierpnia 2019;c) Projekt czasowej organizacji ruchu z sierpnia 2019;d) Opinia geotechniczna dla budowy ulicy Sportowej i Działkowej w Woli Duckiej z sierpnia 2019;e) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część II.1. Część III zamówienia: Budowa drogi gminnej - ul. Jana Pawła II w miejscowości Zakręt na odcinku o długości 634,72 m - realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji nr 1/2022 z dnia 25.01.2022 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.12.2021.PG zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej – ul. Jana Pawła II w Zakręcie” oraz budowy drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie od pikietaża 0+300.00 do pikietaża 0+397.67 w pełnym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej „Budowa drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie” oraz od pikietaża 0+000.00 do pikietaża 0+300.00 w zakresie budowy chodnika oraz zjazdów indywidualnych zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną ostateczną decyzją nr 8/2018 z dnia 29.06.2018 roku Starosty Otwockiego, znak: AB.6740.DR.14.2018.MR.2. Dla części III zamówienia tj. budowy drogi gminnej - ul. Jana Pawła II w miejscowości Zakręt dokumentacja projektowa, w tym:1) Projekt wykonawczy budowy drogi gminnej ul. Jana Pawła II w Zakręcie z lipca 2018 roku;2) Projekt stałej organizacji ruchu z lipca 2018 r.;3) Projekt czasowej organizacji ruchu z lipca 2018 r.;4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych z lipca 2018 r.;5) Projekt budowlany w branży architektoniczno-budowlanej tom II z lipca 2021 r.;6) Projekt budowlany w branży sanitarnej (sieć wodociągowa) z lipca 2021 r.;7) Projekt budowlany w branży elektroenergetycznej z października 2021 r.;8) Projekt stałej organizacji ruchu z lipca 2021 r.;9) Projekt czasowej organizacji ruchu z lipca 2021 r.10) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży drogowej z lipca 2021 r.;11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży telekomunikacyjnej z listopada 2021 r.;12) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – linia oświetlenia ulicznego w ulicy Jana Pawła II w m. Zakręt gm. Wiązowna;13) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej (sieć wodociągowa);14) Obliczenia oświetlenia dla ul. Jana Pawła II w Zakręcie z 14.02.2022 r.;15) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 3 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część III.1. Część IV zamówienia: Budowa drogi gminnej nr 270845W – ul. Sportowa w Wiązownie na odcinku o długości 462,07 m, realizowanej na podstawie dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji nr 8/2020 z dnia 28.08.2020 roku Starosty Otwockiego sygn. AB.6740.DR.3.2020.PP zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pod nazwą: „Budowa drogi gminnej 270845W – ul. Sportowej w Wiązownie”.2. 5. Dla części IV zamówienia tj. budowy drogi gminnej nr 270845W – ul. Sportowa w Wiązownie dokumentacja projektowa, w tym:1) Projekt budowlany z maja 2020 r.;2) Projekt wykonawczy w branży drogowej z maja 2020 r.;3) Projekt wykonawczy w branży elektroenergetycznej nN z marca 2020 r.;4) Projekt wykonawczy w branży elektroenergetycznej OU UP z marca 2020 r.;5) Projekt stałej organizacji ruchu z maja 2020 r.;6) Projekt czasowej organizacji ruchu z maja 2020 r.;7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;8) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.Powyższe dokumenty stanowią Załącznik nr 4 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia- Część IV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach