Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej poprzez budowę toalety publicznej w miejscowości Rościmin i Mrocza

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 9235088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej poprzez budowę toalety publicznej w miejscowości Rościmin i Mrocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest budowa 2 toalet publicznych wolnostojących, prefabrykowanych, przeznaczonych do montażu na miejscu posadowienia w Gminie Mrocza (Mrocza - działka nr 768/1, Rościmin – działka nr 36/11). Dot. części II – Rościmin: W ramach zadania należy zapewnić podłączenie mediów niezbędnych do funkcjonowania toalet. W przypadku miejscowości Rościmin sieć wodociągowa, kanalizacyjna oraz przyłącze elektroenergetyczne znajduje się w obrębie działki objętej inwestycją, czyli działki nr 36/11 – należy wykonać instalacje wewnętrzne prowadzące do obiektu. W zakresie sieci elektroenergetycznej należy wykonać wewnętrzną linię zasilającą od złącza do obiektu. W ramach zadania należy wykonać wewnętrzną linię zasilającą od złącza do obiektu. Ponadto zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz kosztorysem inwestorskim należy wykonać wskazane nasadzenia oraz „opaskę” z kostki betonowej wokół obiektu. Dot. części I – Mrocza: W przypadku Mroczy w ramach zadania należy wykonać wewnętrzną instalację sanitarną (sieć kanalizacyjna znajduje się w obrębie działki nr 768/1, na której planowane jest usytuowanie toalety). Natomiast budowę przyłącza wodociągowego (sieć wodociągowa znajduje się poza działką nr 768/1) prowadzącego od istniejącej sieci wodociągowej do studni wodomierzowej, która zostanie zlokalizowana na terenie działki nr 768/1 należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją. Przyłącze elektroenergetyczne wykona ENEA S.A. Ponadto zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz kosztorysem inwestorskim należy wykonać wskazane nasadzenia, „opaskę” z kostki betonowej wokół obiektu oraz utwardzenie dojścia z kostki. Dot. wszystkich części: Każdy obiekt powinien składać się z:- toalety (kabiny) dostępnej dla ogółu użytkowników; - pomieszczenia technicznego dostępnego dla serwisantów od strony kabiny. Pomieszczenie jest przeznaczone na umiejscowienie urządzeń sanitarnych i elektrycznych oraz do przechowywania środków czystości. Obiekt musi być przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, poruszające się na wózku inwalidzkim, co zapewnia: - poziom podłogi wyniesiony +0,02m nad poziom chodnika; - drzwi szerokości 90cm w świetle; - wolna przestrzeń wewnątrz kabiny oparta na kole o średnicy 150 cm; - umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości; - pochwyty dla niepełnosprawnych; - umiejscowienie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich (min. 800mm, max 1200mm). Czas działania: toaleta przeznaczona jest do działania 24 godz./dobę przez wszystkie dni tygodnia. Pożądane cechy toalet, w szczególności: Wymiary zewnętrzne podstawy obiektu bazowego: Szerokość - min. 2,1 m; Długość - min. 2,6 m; Wysokość - min. 2,80 m; Pow. Zabudowy - ok. 6,00 m2; Pow. użytkowa - ok. 4,10 m2; Kubatura: ok. 12,0 m3. Podstawowy opis techniczny obiektów: Posadowienie - Przewidziano fundament w formie płyty żelbetowej. Konstrukcja - Elementy nośne i konstrukcyjne obiektu powinny stanowić profile stalowe. Konstrukcja ocynkowana ogniowo. Ściany zewnętrzne - Ściany zewnętrzne w kolorze o odcieniu szarości o gr. min. 10 cm wykonane z płyty warstwowej o gr. min. 10 cm (blacha zewnętrzna ocynkowana i lakierowana, blacha wewnętrzna ocynkowana i lakierowana). Ściany wewnętrzne i sufity - Powierzchnie zmywalne z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym. Ścianka wewnętrzna odgradzająca komorę techniczną - Ścianka o konstrukcji metalowej, ocynkowanej z aluminiowych płyt kompozytowych lub z płyt HPL o gr. min 6 mm pozwalająca na zamocowanie wszelkich niezbędnych urządzeń od strony komory technicznej. Strop - Strop wykonany z płyty warstwowej o gr. min. 15 cm (blacha zewnętrzna ocynkowana i lakierowana, blacha wewnętrzna ocynkowana i lakierowana). Podłoga - Wykończona wykładziną PCV przemysłową bezspoinową, antypoślizgową, wywiniętą łagodnie na ściany na wysokość min. 15cm. Kolor w odcieniu szarości. Stolarka drzwiowa i okienna - Drzwi aluminiowe zewnętrzne uchylne na zewnątrz, jednoskrzydłowe 90x200 cm w świetle ościeżnicy, wyposażone w otwory nawiewne w dolnej części drzwi oraz zamek patentowy. Dodatkowo przewidziano elektrozaczep sterowany przez elektroniczny sterownik drzwi współpracujący z: zewnętrzną sygnalizacją stanu WOLNE/ZAJĘTE/NIECZYNNE, wewnętrznym panelem blokowania i otwierania drzwi alarmem odblokowującym drzwi w przypadku jego użycia. Dopuszcza się wyposażenie obiektu w okna zewnętrzne. Zewnętrzne oznakowanie „WC PUBLICZNE”: Przewidziano oznakowanie WC publiczne w formie zestawu figur: trójkąt i kółko. Oświetlenie wejścia: Oprawa zewnętrzna 230V sterowana czujnikiem zmierzchowym. Daszek zewnętrzny nad wejściem (montowany na miejscu montażu): Wykonany z poliwęglanu litego zamocowanego na ozdobnych elementach wykonanych ze stali nierdzewnej. Instalacje wod-kan: Budynek wyposażony w kompletną, wewnętrzną instalację elektryczną oraz instalację wod-kan. z wężem ze złączką do spłukiwania podłogi. Instalacja wentylacji: Pomieszczenie techniczne powinno być wyposażone w kratkę wentylacyjną w ścianie zewnętrznej o wym. min. 14 x 14 cm. Wentylacja mechaniczna – należy zastosować wentylator ścienny o wydajności min. 150m3/h wyposażony w tzw. opóźniacz wyłączenia. Wentylator powinien być załączany po otwarciu drzwi pomieszczenia, a jego automatyczne wyłączenie powinno nastąpić z opóźnieniem. Wentylator powinien być zamontowany w ścianie kabiny. Nawiew powietrza ma być zapewniony przez otwory wykonane w dolnej części drzwi. Instalacja ogrzewania: Ogrzewanie – należy zapewnić temperaturę min. 16'C, Kable grzewcze powinny być zamontowane w podłodze toalety. Regulator temperatury wraz z czujnikiem powinien być zainstalowany w pomieszczeniu technicznym. Obiekt powinien być wyposażony w: - drzwi zewnętrzne uchylne, aluminiowe, otwierane ręcznie, z samozamykaczem, pochwytami, z zamkiem mechanicznym oraz zamkiem elektromagnetycznym; Zamek mechaniczny powinien umożliwiać zamknięcie toalety z zewnątrz (wyłączenie z użytkowania na określony czas), drzwi powinny być wyposażone w próg z blachy aluminiowej ryflowanej; - podłogę z wykładziną PCV; - sterownik sterujący zamkiem elektrycznym, oświetleniem, wentylatorem i sygnalizacją stanu: WOLNE / ZAJĘTE / NIECZYNNE; - wrzutnik monet, podgrzewany, elektroniczny z wyświetlaczem kwoty do zapłaty z możliwością ustalenia dowolnej opłaty oraz jej zmianie. Całość obudowy powinna być wykonana w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Wrzutnik monet oraz skarbonka powinna być zabezpieczona poprzez zainstalowany system alarmowy zintegrowany z sygnalizatorem świetlnym i akustycznym umieszczonym na elewacji frontowej oraz za pomocą modułu GSM (wysyłanie wiadomości SMS do Administratora z informacją o włamaniu); - moduł czasowego, cyklicznego wyłączania i załączania użytkowania toalety z użytkowania; - licznik mechaniczny użyć toalety; - wyświetlacz upływającego czasu użytkowania; - moduł sterowania GSM (system powinien umożliwiać zdalne włączanie i wyłączania toalety z użytkowania, powiadamianie o alarmie oraz o sygnałach alarmowych; - moduł sygnalizacji zatkania muszli ustępowej; - moduł sygnalizacji zatkania umywalki; - moduł sygnalizacji braku mydła; - system alarmowy, instalacja powinna obejmować wewnętrzny włącznik i wyłącznik sygnalizatora świetlnego i akustycznego umieszczonego na elewacji frontowej. Instalacja powinna przekazywać sygnał alarmu za pomocą modemu GSM; - oświetlenie wewnętrzne: zsynchronizowane z wejściem i wyjściem użytkownika. Oprawa świetlna nasufitowa 230V z podwyższonym stopniem ochrony urządzeń elektrycznych do IP65. Oświetlenie komory technicznej włączane i wyłączane przyciskiem ręcznym wraz z gniazdkiem serwisowym; - muszlę wiszącą ze stali nierdzewnej, bez sedesu z automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Automat zdublowany przyciskiem ręcznym pozwalającym powtarzać spłukiwanie. Spłuczka powinna być zamontowana w pomieszczeniu technicznym; - szczotkę do WC z pojemnikiem naściennym; - podajnik papieru toaletowego - ręczny, naścienny z zamkiem, okienko kontroli zawartości, wykonany z blachy ocynkowanej lakierowany na biało; - automatyczny zespół umywalkowy: wandaloodporny, bezdotykowy, sekwencyjny podajnik mydła, ciepłej wody i suszarka. Zespół zintegrowany z lustrem ze stali nierdzewnej i otworem wrzutowym do ukrytego kosza na śmieci. Kosz wykonany ze stali nierdzewnej; - automatyczny system ppoż; - wieszaki ubraniowe: min. 2 szt. podwójne; - poręcze dla osób niepełnosprawnych, bezpieczne, wyokrąglone, białe; 2 szt. proste oraz 1 szt. uchylna dług 800mm – zgodnie z normami; - wewnętrzną instrukcję użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wykaz telefonów alarmowych; tekst w min.3 językach europejskich (polski, angielski, niemiecki); - zewnętrzną instrukcję użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych, wykaz telefonów alarmowych; tekst w min.w3 językach europejskich (polski, angielski, niemiecki); - dyfuzor zapachów ukryty w pomieszczeniu technicznym, instalacja; - przewijak dla niemowląt, opuszczany, wykonany z bezpiecznego tworzywa; - pisuar ze stali nierdzewnej z automatycznym spłukiwaniem uruchamianym czujnikiem podczerwieni; - oznakowanie WC publiczne: podświetlane na elewacji frontowej oraz 2 szt. na elewacjach bocznych; - zewnętrzną gablotę informacyjną. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z budową obiektów oraz montażem instalacji wod.-kan. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (przedruk z SIWZ) 11.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.), - część II - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 gr.). 11.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być zarejestrowany we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach