Przetargi.pl
„Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa targowiska w Chodczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. 2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3. Inwestycja prowadzona będzie na terenie działek ewidencyjnych nr: 242/1, 243/1, 243/2, 243/3, 244/1, 245/1, 246/1, obręb Miasto Chodecz, gmina Chodecz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Projekt obejmuje przebudowę targowiska miejskiego w ramach programu "Mój rynek" w miejscowości Chodecz, działki nr: 242/1, 243/1-3, 244/1, 245/1 i 246/1 obręb Chodecz, powiat włocławski, woj. kujawsko-pomorskie, powierzchnia działek 8084 m2. Celem inwestycji jest poprawienie warunków technicznych targowiska. Wykonanie nawierzchni targowiska przyczyni się do zwiększenia komfortu jazdy i bezpieczeństwa korzystających z targowiska a także podniesie walory estetyczne terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Plac targowy (całkowita powierzchnia handlowa) - 2692 m2 (tj. 148 stanowisk), w tym: a) płody rolne – 1398,6 m2 (tj. 51,95% - 77 stanowisk), b) żywność ekologiczna – 306 m2 (11,37% - 17 stanowisk), c) pozostałe – 987,4 m2 (36,68% - 54 stanowiska), 2) Pasaż handlowy - 1021 m2 3) Drogi manewrowe - 1768 m2 4) Teren utwardzony - 679 m2 5) Ciągi piesze - 217 m2 6) Budynki przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów a. 12,70m*6,70m + 2,00*5,50 (6,70) (nr 1) b. 6,70m*6,70m (nr 2) - odrębne opracowanie 7) Ogrodzenie wraz z bramą wjazdową 8) Oświetlenie wg projektu branżowego 9) Przyłącza do wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych wg projektu branżowego 10) Zieleń - nowe nasadzenia wg projektu zagospodarowania 11) Zadaszenie powierzchni handlowej wraz z pasażem handlowym - 2178 m2 12) Zadaszenie tylko powierzchni handlowej - 1386 m2 jest to 51,49% całkowitej powierzchni handlowej (2692 m2). Działka nr 243/1 zabudowana budynkami gospodarczymi (budynki do rozbiórki i budynkiem piekarni do przebudowy). Założenia projektowe: 1) dwa budynki socjalno-gospodarcze parterowe, niepodpiwniczone, bez poddasza użytkowego, kryte dachem jednospadowym, 2) plac targowy, miejsca postojowe, drogi manewrowe oraz ciągi piesze – nawierzchnia z kostki betonowej, droga pożarowa szer. 5 m o nawierzchni asfaltowej, 3) wjazd na działkę z drogi powiatowej poprzez istniejący zjazd publiczny, 4) brama główna wjazdowa projektowana z elementów drewnianych oraz jedna brama stalowa z profili zamkniętych przesuwane z automatyką, 5) ogrodzenie z paneli siatkowych wys. 1,5m na słupkach stalowych z profili zamkniętych osadzonych w cokole betonowym prefabrykowanym o rozstawie 2,5m, 6) stoiska targowe zadaszone o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych na stopach żelbetowych, 7) odpady komunalne będą gromadzone w szczelnych pojemnikach na nieczystości usytuowanych przy drodze wewnętrznej w miejscu łatwo dostępnym w zabezpieczonym boksie (wiacie). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 7) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 8) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 9) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 15) etapowego prowadzenia prac na terenie targowiska tak, aby umożliwić jego funkcjonowanie w pozostałej części, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Lubraniec O/Chodecz Nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001, z dopiskiem „wadium – przetarg targowisko”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach