Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825762157 , fax. 825762377
  • Data zamieszczenia: 2022-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825762157, fax. 825762377
    REGON: 110197919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Modernizacja i remont basenu w Krasnymstawie” – Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na modernizacji i remoncie obiektu sportowego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji – basenu w zakresie obejmującym m.in.: prace rozbiórkowe, roboty budowlane, sanitarne i elektryczne, prace wykończeniowe, montaż OZE.4.3.1. Część 1 zamówienia – ,,Modernizacja i remont basenu w Krasnymstawie"Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie:a) ekspertyzy technicznej konstrukcji obiektu,b) projektów koncepcyjnych remontowanych pomieszczeń, w szczególności: hali basenowej (1.41) wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, główny hol wejściowy (1.50), korytarz (1.16); zawierające wizualizacje dla charakterystycznych pomieszczeń przedstawiające podstawowe rozwiązania wizualne w zakresie aranżacji wnętrz,c) kompleksowej dokumentacji projektowej (PAB) na bazie zatwierdzonej koncepcji obejmująca projekt architektury, konstrukcji, technologii, wszystkich instalacji wewnętrznych z uwzględnieniem rozbiórek istniejących instalacji i wykorzystaniem elementów możliwych do dalszego funkcjonowania pod warunkiem dobrego stanu technicznego i spełnienia obowiązujących przepisów, a także projekty wnętrz zawierające informacje dot. materiałów wykończeniowych wewnętrznych, projekty kolorystyki dla elementów wykończeniowych wszystkich elewacji obiektu oraz wejść, schodów zewn. pochylni, balustrad, itp., oraz projekty aranżacji i wyposażenia obiektu,d) kompleksowej dokumentacji projektowej (PW) obejmującej projekty wykonawcze wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych z uwzględnieniem rozbiórek istniejących instalacji, oraz wykorzystaniem elementów możliwych do dalszego funkcjonowania pod warunkiem dobrego stanu technicznego i spełnienia obowiązujących przepisów, e) prac remontowych, modernizacyjnych, instalacyjnych oraz wymiany istniejącej niecki basenowej na nieckę ze stali nierdzewnejf) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę;g) uzyskanie decyzji Pozwolenia na Budowę,h) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,i) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:- konstrukcyjno – budowlanej,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,j) wykonanie robót remontowych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego,k) projekt organizacji ruchu drogowego dla pojazdów i pieszych, na terenie bezpośrednio przyległym wraz z projektem wjazdu na drogę publiczną,l) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych, m) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.);n) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,o) rozruch wszystkich urządzeń obiektu, napełnienie niecki i uzdatnienie wody basenowej,p) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,q) przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,r) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu,s) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,t) przygotowanie innych niezbędnych opracowań: specyfikacji, przedmiarów i kosztorysów,u) nadzór autorski projektantów obiektu,v) uzyskanie dla niecki sportowej certyfikatu (homologacji) Polskiego Związku Pływackiego.w) zamieszczenia tablicy informacyjnej o projekcie finansowanym ze środków publicznych, zgodnie z wymaganiami Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.„Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki” - Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania polegającego na budowie hali sportów walki wraz z zapleczem (nadbudowa istniejącego budynku Centrum Sportowo- Rekreacyjnego - wykonanie prac rozbiórkowych, robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, wykonanie prac wykończeniowych, montaż OZE oraz zagospodarowanie terenu sąsiadującego z MOSiR-em w zakresie małej infrastruktury i zieleni).4.3.2. Część 2 zamówienia – ,,Nadbudowa zaplecza hali sportowej w Krasnymstawie o halę sportów walki" Zadaniem Wykonawcy będzie:a) wykonania kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w której zakres wchodzi:− uzyskanie map do celów projektowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,− uwzględnienie istniejącej infrastruktury wraz z ewentualną inwentaryzacją w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,− szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,− opracowania kompletnego, wielobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu zagospodarowania działki wraz z uzgodnieniami i sprawdzeniami, w sposób zgodny z ustaleniami decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,− opracowanie projektów technicznych i wykonawczych – zgodnie z obowiązującymi przepisami,− sporządzenie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami− sporządzenie kosztorysów opracowanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami− sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,− sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami− sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku.b) uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań na etapie projektowania oraz przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji kompletnej dokumentacji projektowej,c) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji ekspertyz i analiz niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,d) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:− konstrukcyjno – budowlanej,− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, deszczowych i kanalizacyjnych,− instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,g) wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Zamawiającego z uwzględnieniem zagospodarowania terenu,h) przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych,i) obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.j) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy po zakończeniu robót budowlanych;k) kompletne wyposażenie sali sportów walk wraz z zapleczem zgodnie z opracowaną dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym.l) wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły z robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.),m) uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji Pozwolenia na Użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu,n) uzyskanie decyzji administracyjnej Pozwolenie na Użytkowanie obiektu,o) opracowanie instrukcji użytkowania obiektu i przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji itp.,p) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji użytkowników obiektu,q) nadzór autorski projektantów obiektu.r) zamieszczenia tablicy informacyjnej o projekcie finansowanym ze środków publicznych, zgodnie z wymaganiami Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:12.1.1. w zakresie części 1 zamówienia: 100.000,00 PLN (słownie zł: sto tysięcy i 00/100),12.1.2. w zakresie części 2 zamówienia: 15.000,00 PLN (słownie zł: piętnaście tysięcy i 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w KrasnymstawieNr rachunku: 09820000082001000004170067z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: WO.271.1.17.2022.MG - Część nr ………” (należy wskazać nr części , na którą składana jest oferta Wykonawcy).12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) w zakresie części 1 zamówienia:- co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 5.000 m3 owartości robót min. 5.000.000,00 zł brutto.oraz- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu niecki basenowej stalowej o wymiarach minimum 12,5 × 25 m wraz z technologią basenową.b) w zakresie części 2 zamówienia:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:- polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 800 m3, w zakres której wchodziło co najmniej: docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, elektrycznej i gazowej.- miała wartość minimum 700.000,00 zł brutto (siedemset tysięcy złotych).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) w zakresie części 1 zamówienia:- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót drogowych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) w zakresie części 2 zamówienia:- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnieniabudowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁUW POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres oraz wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 części) to może, w celu wykazania zdolności technicznychi zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdza/ją one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach