Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego - budowa bieżni lekkoatletycznej

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
    ul. Zakroczymska 30
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 22 230, , fax. 225 122 101
    REGON: 13270347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego - budowa bieżni lekkoatletycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego - budowa bieżni lekkoatletycznej. 2. Zakres robót:  rozbiórka nawierzchni żużlowej istniejącej bieżni,  rozbiórka istniejącego ogrodzenia bieżni,  likwidacja studni chłonnej,  wykonanie podbudowy bieżni,  wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni,  ponowny montaż ogrodzenia bieżni. 3. Do oferty wykonawca jest zobowiązany załączyć: 1) Aktualny certyfikat IAAF - Product Certyficate dla oferowanej nawierzchni, 2) Aktualne badania IAAF wykonane przez laboratorium posiadające akredytację IAAF, 3) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego, 4) Atest Higieniczny PZH lub równoważny, 5) Kartę techniczną nawierzchni poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji, 6) Autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię, 7) Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2014, 8) Badania zawartości WWA potwierdzające kategorię pierwszą. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, związane z realizacją roboty budowlanej. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc, między innymi: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca jest zobowiązany załączyć: 1) Aktualny certyfikat IAAF - Product Certyficate dla oferowanej nawierzchni, 2) Aktualne badania IAAF wykonane przez laboratorium posiadające akredytację IAAF, 3) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego, 4) Atest Higieniczny PZH lub równoważny, 5) Kartę techniczną nawierzchni poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji, 6) Autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię, 7) Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2014, 8) Badania zawartości WWA potwierdzające kategorię pierwszą. W przypadku, o którym mowa w Rozdz. V ust. 2, tj. gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na etapie składania ofert). Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. a)-c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach