Gmina Krasne ogłasza przetarg
- Adres: 36-007 Krasne, Krasne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8555223, , fax. 17 8555267
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
Krasne 121
36-007 Krasne, woj. podkarpackie
tel. 17 8555223, , fax. 17 8555267
REGON: 54643700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF - Gmina Krasne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa 7 zatok autobusowych wraz z wiatą przystankową przy drogach powiatowych na terenie gminy Krasne w ramach Projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF, Oś priorytetowa V Infrastruktura komunikacyjna Działanie 5.5 Niskoemisyjny transport miejski – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Zakres robót obejmuje: Budowę 7 zatok autobusowych wraz z wiatą przystankową na działkach nr ew. 1051/2, 1011 położone w miejscowości Krasne, na działkach nr ew. 3692, 1224/6 w miejscowości Malawa, na działkach nr ew. 1442,714/2 w miejscowości Palikówka, na działkach 436, 1051/4, 425/1 w miejscowości Strażów, w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób korzystających ze środków komunikacji zbiorowej na terenie gminy Krasne. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otocze¬nia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213311-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób podpisujących nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , w szczególności , pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa zatoki autobusowej na dwa stanowiska postojowe” w ramach projektu „Przebudowa zdegradowanych obiektów na terenie MOF Mielec w celu nadania im nowych funkcji społecznych”
Dodano: 2019-06-19 - Zakup i montaż nowych wiat przystankowych wraz z wyposażeniem w formule projektuj i buduj
Dodano: 2018-03-21 - Zakup i montaż nowych wiat przystankowych wraz z wyposażeniem w formule projektuj i buduj
Dodano: 2018-03-07 - Zakup i montaż nowej wiaty przystankowej wraz z wyposażeniem w formule projektuj buduj w ramach zadania inwestycyjnego Zakup i montaż nowej wiaty przystankowej wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2017-11-22 - Dostawa i montaż nowych wiat przystankowych wraz z wyposażeniem - II etap
Dodano: 2017-08-03 - Dostawa i montaż nowych wiat przystankowych wraz z wyposażeniem II etap
Dodano: 2017-07-28