Przetargi.pl
„Rozwój funkcji zdrowotnych i rekreacyjnych w Gminie Świebodzice poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości życia mieszkańców” - Obiekty nr 4, 10 i 12 – kontynuacja.

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój funkcji zdrowotnych i rekreacyjnych w Gminie Świebodzice poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości życia mieszkańców” - Obiekty nr 4, 10 i 12 – kontynuacja.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: prace na trzech niżej wymienionych obiektach, dla których zostały opracowane dokumentacje projektowe i dokonano skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Świdnicy. Przedmiotowe obiekty stanowią część, realizowanego na terenie miasta Świebodzice, przedsięwzięcia obejmującego 12 obiektów na terenie miasta Świebodzice, w zakresie tworzenia i odnowienia terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu unijnego. 1) Obiekt nr 4 - Trasa spacerowa - przedmiot zamówienia obejmuje prace ujęte w dokumentacji projektowej pn. „Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu Trasy Spacerowej wzdłuż rzeki Pełcznicy w Świebodzicach na działce nr 746/2 oraz 752 Obręb 0003, Śródmieście 3 będącej w posiadaniu Zamawiającego, w zakresie: a) sadzenia drzew, b) sadzenia krzewów, bylin, c) renowacji istniejącego trawnika, d) montażu ławek, koszy na śmieci e) budowy placu wypoczynkowego o nawierzchni mineralnej, f) budowy placu zabaw o nawierzchni poliuretanowej bezpiecznej, g) wyposażenia placu zabaw, h) budowy ogrodzenia placu zabaw, i) pielęgnacji zieleni objętej zamówieniem w okresie realizacji inwestycji do dnia odbioru przedmiotu umowy. UWAGA: W ramach poprzedniej umowy o roboty budowlane, wykonawca z zakresu objętego dokumentacją projektową wykonał podbudowę pod nawierzchnie placu wypoczynkowego i placu zabaw z obrzeżem betonowym. 2) Obiekt nr 10 - Trasa spacerowa Aleja Lip - przedmiot zamówienia obejmuje prace ujęte w dokumentacji projektowej pn. „Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu Trasy Spacerowej przy ul. Spacerowej w Świebodzicach na działce nr 535/1, 535/2 Obręb 0002, Pełcznica 2”, będącej w posiadaniu Zamawiającego, w zakresie: a) usunięcia karpin drzew i korzeni po ściętych drzewach, b) sadzenia drzew, c) pielęgnacji istniejących drzew w postaci cięć sanitarnych, d) montaż budek dla owadów, e) wymiana słupów oświetlenia parkowego na oświetlenie LED, w ilości 11 szt. na gotowych fundamentach oraz 4 szt. wraz z wymianą fundamentów oraz wykonania wymaganych przepisami uziemienia i badań sprawdzających, f) pielęgnacji zieleni objętej zamówieniem w okresie realizacji inwestycji do dnia odbioru przedmiotu umowy. UWAGA: W ramach poprzedniej umowy o roboty budowlane, wykonawca z zakresu objętego dokumentacją projektową wykonał: 1) wycinkę drzew z wywozem dłużycy i gałęzi, 2) demontaż 11 szt. lamp i ich wywóz, 3) wbudowanie fundamentów gotowych pod montaż nowych lamp parkowych w ilości 11 szt., 4) nową warstwę nawierzchni ścieralnej na ulicy Spacerowej. 3) Obiekt nr 12 - Boisko Sportowe ul. Ciernie - przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn. „Projekt budowlano-wykonawczy renowacji boiska z trawy naturalnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ciernie w Świebodzicach na działce nr 348 Obręb 0004 Ciernie 4” będąca w posiadaniu Zamawiającego w zakresie: a) renowacji istniejącego trawnika/ ( wokół boiska i na skarpach ), b) renowacji murawy boiska, wykonanie prawidłowego osadzenia słupów piłkochwytów, bramek piłkarskich i podpór siedzisk poprzez zasypanie dołów, pozostałych po betonowaniu słupów i podpór, ziemią i wysianie trawy, c) pielęgnacji zieleni objętej zamówieniem w okresie realizacji inwestycji do dnia odbioru przedmiotu umowy, d) wykonania oprysku murawy boiska środkiem przeciw chwastom dwuliściennym. UWAGA: W ramach poprzedniej umowy o roboty budowlane, wykonawca z zakresu rzeczowego objętego dokumentacją projektową wykonał: 1) aerację i piaskowanie murawy boiska, 2) nasadzenia drzew, 3) nasadzenia krzewów, 4) nasadzenia bylin, 5) montaż piłkochwytów, 6) montaż bramek piłkarskich, montaż siedzisk/trybuny, 7) montaż szlabanu. 2.Funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją ww. zadań pełni Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych „INWEST – PROJEKT” Sp. z o. o., ul. Ogrodowa 15A, 58–306 Wałbrzych. Inspektorem – Koordynatorem jest Pan Leszek Cygan.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacją „wadium – ZP.271.6.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4) Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach