Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg
- Adres: 64320 Buk, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 140 671 , fax. 618 140 101
- Data zamieszczenia: 2018-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
ul. Ratuszowa 1
64320 Buk, woj. wielkopolskie
tel. 618 140 671, fax. 618 140 101 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Miasta i Gminy Buk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Dostawa licencji Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Cyfrowego Urzędu wraz z wdrożeniem. Zadanie to obejmuje: 1.1.1 zakup i dostawę licencji Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z wdrożeniem, 1.1.2 zakup i dostawę licencji Cyfrowego Urzędu wraz z wdrożeniem. 1.2 Integracja systemów z systemami dziedzinowymi, stworzenia formularzy e-usług, modernizacja BIP, utworzenie statusów/rejestrów publikowanych na stronie. Zadanie to obejmuje: 1.2.1 integracja systemów z systemami dziedzinowymi, 1.2.2 stworzenie formularzy e-usług, 1.2.3 modernizacja Biuletynu Informacji Publicznej, 1.2.4 utworzenie statusów/rejestrów publikowanych na stronie. 1.3 Szkolenia dla użytkowników. 1.4 Dostawa urządzeń niezbędnych do wdrożenia systemu. Zadanie to obejmuje: 1.4.1 dostawę serwera, 1.4.2 dostawę skanerów, 1.4.3 dostawę drukarki do kodów wraz z zestawem (4 szt.) czytników kodów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ : - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116 z adnotacją „wadium – numer sprawy IP.271.04.2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). zaleca, aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych w Rozdziale V, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie 1.1.1 Spełniania warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ); 1.1.2 Braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ); 1.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1 składa każdy z tych wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym wykonawca ten wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z wykonawców pełnym zakresie wskazanym w Rozdziale V. 1.3 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale IV punkt 3 i 4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 (według wzorów stanowiących załączniki nr 3a i 3b do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji oprogramowania biurowego na 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2024-03-15 - Ujednolicenie oprogramowania Vmware
Dodano: 2023-12-21 - System analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa na okres 5 lat licencji oprogramowania dla procesów realizowanych z wykorzystaniem środowiska Micosoft365 / Azure Active Directory / PowerApps oraz MS Teams.
Dodano: 2023-10-19 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Szpitala
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa na okres 5 lat licencji oprogramowania dla procesów realizowanych z wykorzystaniem środowiska Micosoft365 / Azure Active Directory / PowerApps oraz MS Teams.
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa syst. teleinformatycznych wraz z instalacją w ramach podniesienia poziomu bezpieczeństwa syst. teleinformat. świadczeniodawców
Dodano: 2023-09-21 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Szpitala
Dodano: 2023-09-19 - PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA SZPITALA
Dodano: 2023-09-14 - Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania gminy Skulsk.
Dodano: 2023-08-29