Przetargi.pl
„Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej” - Przebudowa i z. s. u. pomieszczeń części parteru budynku szkoły z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne i części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi w msc. Tumlin

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej” - Przebudowa i z. s. u. pomieszczeń części parteru budynku szkoły z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne i części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi w msc. Tumlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, sanitarnych, elektrycznych, drogowych i towarzyszących związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń części piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi w miejscowości Tumlin-dz. nr ewid. 579/2, obręb Tumlin, Gmina Zagnańsk. 3.3.Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych w części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie, budowę schodów zewnętrznych do piwnic wraz z robotami towarzyszącymi; b) wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej w części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi obejmującymi m. innymi: wykonanie instalacji wodnej, hydrantowej p.poż., kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej; c) wykonanie robót instalacyjnych branży elektrycznej w części pomieszczeń piwnicy wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi. Zakres robót obejmuje m. innymi: wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych 230Vogólnego przeznaczenia, instalacji kontroli dostępu, zasilania urządzeń wentylacji, instalacji połączeń wyrównawczych; d) wykonanie uzupełnienia wewnętrznego układu komunikacyjnego (droga pożarowa) w części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi. Zakres opracowania obejmuje budowę uzupełnienia drogi wewnętrznej ( droga pożarowa umożliwiająca zawracanie); e) podstawowe wyposażenie pomieszczeń części piwnic (szatnie) –poz. 189-190; 3.3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań: a) wykonanie pełnego zakresu prac, b) wykonanie zadania zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, 3.3.2 Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z przepisami: a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 t. j. ze zm.), b) ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( Dz.U Nr 81, poz.351 ze zm,), c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. nr 75,poz. 690 ze zm.), d) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109,poz.719 ze zm.), e) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124,poz.1030 ze zm.), f) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. nr 121, poz.1137 ze zm.), Szczegółowy zakres do realizacji zamówienia określony został w Projekcie Budowlanym, , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarze robót stanowiących załączniki nr 7, 8, 9 do SIWZ 3.3.3Uwaga: a) Wszystkie zastosowane materiały i rozwiązania systemowe muszą posiadać dokumenty formalno- prawne w zakresie rozprzestrzeniania ognia oraz odporności ogniowej (deklaracje zgodności, aprobaty oraz certyfikaty); b) Przed przystąpieniem do użytkowania przedszkola należy opracować instrukcję bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r. Nr 109,po.719), c) Materiały użyte do budowy winny posiadać odpowiednie atesty techniczne oraz zgodne z odpowiednimi normami budowlanymi. Zastosowane materiały wyłącznie w I klasie jakości gatunkowej. d) Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. e) Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, należy posługiwać się parametrami technicznymi – Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że będą one o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w w/w dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry techniczne. f) Wszelkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową. Wszelkie branże należy wykonywać zgodnie z opracowaniami poszczególnych branż. Wszelkie niejasności powstałe w trakcie prac budowlanych należy konsultować z autorem projektu. g) Dopuszcza się zastosowania materiałów zamiennych o nie gorszych parametrach i właściwościach, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z autorem opracowania i inwestorem. h) Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej należy pobrać z natury. i) Prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania i nadzorowania przedmiotowych prac budowlanych. Użyte materiały powinny posiadać atesty ITB oraz spełniać wymagania polskich norm budowlanych, oraz posiadać odpowiednie aprobaty techniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postepowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł.; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie: nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn: „Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej” - Przebudowa i z. s. u. pomieszczeń części parteru budynku szkoły z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne i części pomieszczeń piwnicy z przeznaczeniem na szatnie wraz z budową schodów zewnętrznych do piwnic i robotami towarzyszącymi w msc. Tumlin” 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 18.4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 7. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w wypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu realizacji zamówienia, Wymagana forma – oryginał. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ - wymagana forma oryginał. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - wymagana forma oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach