Przetargi.pl
Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran ogłasza przetarg

  • Adres: 11-320 Jeziorany, Plac Zamkowy 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392748 , fax. 089 5392760
  • Data zamieszczenia: 2014-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
    Plac Zamkowy 4 4
    11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392748, fax. 089 5392760
    REGON: 51074355100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5 - Komputery osobiste, 30231300- 0 - Monitory ekranowe, 30213100-6 - Komputery przenośne, 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 80500000-9 Usługi szkoleniowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rozwój e-usług usprawnieniem administracji w Gminie Jeziorany. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działania 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące urządzenia, sprzęt i oprogramowanie: a) Zakup licencji (1 kpl.): systemu elektronicznego obiegu dokumentów, E-odpady, E-szkoła, E-biuro obsługi interesanta, E-rada, E-konsultacje społeczne, E-zwiedzanie, E-deklaracje, E-Decyzje, E-podatki; b) Wdrożenie Elektronicznego obieg dokumentów wraz z e-usługami - 1 kpl. c) Zakup, dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie, migracja danych szkolenie pracowników oraz uruchomienia sprzętu oraz oprogramowania, w ramach którego przewiduje się zakup: zestawów komputerowych dla Urzędu Miejskiego oraz podległych jednostek (40 szt.); zasilaczy UPS do zestawów komputerowych (40 szt.); komputerów przenośnych dla radnych (15 szt.) oraz dla Urzędu Miejskiego (5 szt.); oprogramowania - system operacyjny i antywirusowe do komputerów (60 szt.); oprogramowania biurowego dla komputerów (45 szt.); Skanera dla EOD (4 szt.); urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.); drukarek kodów (4 szt.); czytników kodów (4 szt.); Serwera wraz z szafa Rack (1 kpl.); Firewall brzegowy (1 szt.); urządzenia do archiwizacji (1 szt.); UPS do serwera (1 szt.); systemu operacyjnego do serwera oraz licencji dostępowych dla użytkowników (1 szt.). Wymagania dotyczące oprogramowania 1.1. System musi zostać w pełni napisany za pomocą kodu otwartego, w technologiach Opensource. Preferowane wykorzystanie języka programowania PHP, baz danych MySQL oraz frameworków Zend Symfony2. 1.2. Wymaganym jest skorzystanie z istniejących zasobów: serwera Linux, portalu stworzonego w CMS Typo3. 1.3. Wszelkie połączenia z istniejącym portalem muszą odbywać się za pomocą pluginów do Typo3. 1.4. Wymogiem koniecznym jest przekazanie kodów źródłowych całego przedmiotu zamówienia, wraz z przekazaniem praw autorskich majątkowych oraz umożliwieniem przez zamawiającego dowolnych modyfikacji przedmiotu zamówienia. 1.5. Wyklucza się wykorzystania technologii zamkniętych, elementów systemu w których kod źródłowy nie podlega dowolnym modyfikacjom. 1.6. Aplikacja wdrożenie mają mieć charakter dedykowany : muszą zostać wykorzystane istniejące elementy graficzne, logotypy, czcionki. 1.7. Logowanie do następujących systemów: xxxx musi zostać wykonane za pomocą systemu zarządzania użytkownikami Typo3. 1.8. Integracja z istniejącymi rozwiązaniami opartymi na Typo3 1.9. wszystkie usługi dostępne jako subdomeny dla jeziorany.com.pl Wymagania w zakresie wdrożenia 2.1. Wykonawca przekaże prawa autorskie majątkowe wyspecyfikowanych modułów dla nieograniczonej liczby użytkowników. 2.2. Wykonawca skonfiguruje dostarczoną platformę serwerową pod kątem wdrożenia wyspecyfikowanych modułów. 2.3. Wykonawca zainstaluje wszystkie wymagane komponenty(w tym systemy operacyjne, bazodanowe) niezbędne do poprawnego funkcjonowania wyspecyfikowanych modułów. 2.4. Wykonawca dokona migracji danych w zakresie umożliwiającym generowanie wymiaru podatkowego w roku 2014. Zakres migracji opisany został poniżej. 2.5. Wykonawca przeszkoli użytkowników oraz administratora wdrażanych rozwiązań. 2.6. Wykonawca przeznaczy łącznie nie mniej niż 180 godzin wdrożeniowych/szkoleniowych na realizację projektu w zakresie opisanych modułów. Wymagania w zakresie migracji danych 3.1. Wykonawca dokona migracji danych podatkowych zarówno z systemu wymiarowego i księgowego (dotyczy wszystkich zamawianych modułów podatkowych). Obecnie wykorzystywanym jest system firmy ROMAD) Wymagania w zakresie szkoleń 4.1. Wykonawca przeszkoli użytkowników z zamawianych modułów. Szkolenia z systemów dziedzinowych muszą być realizowane w formie instruktarzy stanowiskowych bezpośrednio na stanowiskach pracy użytkowników. 4.2. Szkolenie z pozostałych modułów (w tym SOD) mogą być realizowane w grupach max 10 osobowych przy stanowiskach komputerowych dostarczonych przez Wykonawcę (w formie mobilnej sali szkoleniowej). Odpowiednie pomieszczenie zapewni Zamawiający. Poniższa tabela zawiera liczbę użytkowników do przeszkolenia (z podziałem na moduły) Lp. Nazwa modułu Liczba użytkowników Liczba administratorów 1. e-konsultacje 3 2 2. e-zwiedzanie 3 2 3. e-rada 20 2 4. e-boi 5 2 5. system obiegu dokumentów 30 2 6. e-szkoła 2 2 7. e-odpady, e-decyzje, e-podatki, e-deklaracje 4 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 i 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wyniki testów wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie mogą być osiągnięte poprzez tak zwany overclocking (przetaktowywanie) np. procesora, karty graficznej itp. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów może wezwać Wykonawcę do dostarczenia Zamawiającemu oprogramowania testującego wraz z testowanym urządzeniem oraz dokładnego opisu użytych testów. 5. Zamawiający nie tracąc gwarancji zastrzega sobie możliwość rozbudowy zestawów komputerowych bez konieczności wzywania serwisu Wykonawcy. W razie awarii dysku twardego i wymiany na nowy, Zamawiający zachowuje uszkodzony dysk twardy. 6. Sprzęt oraz urządzenia będące przedmiotem niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe tzn. są wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie podlegały refabrykacji oraz były nieużywane 7. Jeśli w zapisach SIWZ jest mowa o instalacji niezbędnego oprogramowania, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dostarczenia odpowiednich nośników do każdego zainstalowanego oprogramowania. Komputery muszą być gotowe do pracy (zainstalowany system operacyjny na dysku SSD z wszystkimi aktualizacjami dostępnymi na dzień składnia ofert), 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie naprawy gwarancyjne były odnotowane w karcie gwarancyjnej. Stosownych adnotacji będzie dokonywał Wykonawca lub serwis gwarancyjny po dokonaniu naprawy. W przypadku wymiany urządzenia lub sprzętu na nowe, gwarancja biegnie od początku. 9. Wszystkie urządzenia, sprzęt i oprogramowanie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (min. parametry i funkcje techniczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących sprzęt i urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W przypadku gdy parametry lub funkcje techniczne oferowanego sprzętu lub urządzenia są takie same jak wymagane przez Zamawiającego, w załączniku nr 7 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia - część sprzętowa dopuszcza się zapis: zgodnie z opisem oraz podanie typu i modelu, ew. producenta oferowanego sprzętu lub urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje sprzęt lub urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ i model, ew. producenta oraz istotne parametry i funkcje techniczne sprzętu lub urządzenia, które podwyższają jakość i funkcjonalność oferowanego sprzętu lub urządzenia. W przypadku gdy opis wymagania oprogramowania jest taki sam jak wymagany przez Zamawiającego, w załączniku nr 8 do siwz pn. Opis przedmiotu zamówienia - część programowa dopuszcza się zapis: zgodnie z opisem, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje wymagania lepsze niż wymagane, należy podać istotny opis wymagań, które podwyższają jakość i funkcjonalność oferowanego oprogramowania. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był uprawniony do udzielania licencji na terenie RP oraz Zamawiający otrzyma prawo do korzystania z oprogramowania, w zakresie umożliwiającym eksploatację oprogramowania dla jego potrzeb, bez żadnych ograniczeń. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 12. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach