Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
ul. Namysłowska 8 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 777 90 23
REGON: 02228736100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Niniejsze zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie I: Aktualizacja posiadanego przez Urząd Miejski Wrocławia systemu CRM Microsoft Dynamics 2011 do wersji 2015 oraz integracja posiadanego przez Zamawiającego systemu CRM (System) z systemami dziedzinowymi jednostek miejskich. W skład zadania wchodzą: 1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) udzielenie do 27 dodatkowych licencji na System na środowisko rozwojowe, testowo-szkoleniowe i produkcyjne; w tym do 12 licencji na czas nieokreślony i do 15 licencji na okres 6 miesięcy; 3) aktualizacja systemu CRM Microsoft Dynamics 2011, dla 25 posiadanych przez Zamawiającego licencji, do wersji CRM Microsoft Dynamics 2015; 4) prace rozwojowe mające na celu dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego, w tym: utworzenie i obsługa dodatkowej warstwy GIS dla mapy podstawowej przygotowanej przez Zamawiającego; opracowanie usług webservice zapewniających wymianę danych pomiędzy Systemem, systemami dziedzinowymi jednostek oraz aplikacją mobilną; 5) integracja Systemu z autonomicznymi systemami dziedzinowymi typu Helpdesk (ManageEngine SupportCenter Plus 7.9.0) działającymi w 2 jednostkach organizacyjnych w zakresie wymiany danych dotyczącej wysyłania zgłoszeń i ich odbierania, a także aktualizacji ich statusów; 6) wsparcie procesu uruchomienia wymiany danych z aplikacją mobilną; 7) stacjonarne grupowe szkolenia użytkowników i administratorów w ilości łącznej nie większej niż 4 dni szkoleniowe w salach szkoleniowych zapewnionych przez Zamawiającego; 8) opracowanie dokumentacji użytkownika, technicznej, administracyjnej w edytowalnej wersji elektronicznej w języku polskim; w tym: wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych; 9) umożliwienie wskazanym pracownikom Zamawiającego uczestniczenia w szkoleniach dla programistów w zakresie zgodnym z agendami szkoleń dotyczących CRM Microsoft Dynamics nr 80539 - dla nie więcej niż 2 osób i 80542 - dla nie więcej niż 5 osób; 10) jednomiesięczna asysta przy stanowiskach pracy użytkowników w pierwszym okresie eksploatacji produkcyjnej Systemu udzielana przez co najmniej dwóch konsultantów Wykonawcy w ilości łącznej do 40 godzin (zwana dalej Asystą); 11) usługi serwisu eksploatacyjnego oprogramowania obejmującego także zakres usług wynikający z Software Assurance producenta oprogramowania (zwane dalej usługami Serwisu Gwarancyjnego), 12) rozwój kliencki oprogramowania - realizacja zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego wynikających z jego specyficznych potrzeb i rozwoju systemów integrowanych z Systemem w ilości nie większej niż 200 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń (zwane dalej Rozwojem Klienckim Oprogramowania); 13) dodatkowe grupowe szkolenia realizowane na zlecenie Zamawiającego, pogłębiające wiedzę w zakresie obsługi Systemu dla użytkowników przeszkolonych przy wdrażaniu systemów lub dla nowych użytkowników w ilości nie większej niż 40 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń (zwane dalej Szkoleniami Dodatkowymi). Zadanie II: Opracowanie i wdrożenie aplikacji dedykowanej na urządzenia mobilne, zintegrowanej z systemem CRM Microsoft Dynamics posiadanym przez Zamawiającego. W skład zadania wchodzą: 1) wykonanie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) opracowanie i wdrożenie dedykowanej aplikacji mobilnej dla systemów Android, iOS oraz Windows Phone zintegrowanej z systemem CRM Zamawiającego umożliwiającej zgłaszanie awarii i innych zdarzeń w trybie on-line (System); 3) konfiguracja wymiany danych pomiędzy Systemem, a systemem CRM Zamawiającego z użyciem szyny danych wskazanej przez Zamawiającego (Mule w wersji community); 4) nadzór i wsparcie eksploatacji próbnej Systemu; 5) udzielenie na System bezterminowej Licencji; 6) opracowanie dokumentacji technicznej i dla użytkownika; 7) publikowanie aplikacji mobilnej w imieniu Zamawiającego jako aplikacji darmowej, w sklepach internetowych odpowiednio dla każdego z systemów; 8) świadczenie Serwisu Gwarancyjnego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu Odbioru Końcowego. Zamawiajacy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Opcje opisane zostały w projektach umów do każdego z zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 38 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji prac
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie licencji na oprogramowanie do obsługi JPK wraz z wdrożeniem i świadczeniem usług serwisowych, znak postępowania: CUI/ZP/PN/11/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa licencji programowych dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego na okres 1 roku
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa 90 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania
Dodano: 2016-05-12 - UDZIELENIE PRZEZ WYKONAWCĘ W OKRESIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY, LICENCJI NA KORZYSTANIE Z ELEKTRONOCZNYCH WERSJI PUBLIKACJI KSIĄŻKOWYCH WYMIENIONYCH NA LIŚCIE TYTUŁOWEJ.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Dodano: 2016-03-09 - Przedmiotem zamówienia jest odnowienie 110 sztuk posiadanych licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 12.1 Per User BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC na okres 1 roku lub dostarczenie innego równoważnego oprogramowania o specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i wdrożenie oprogramowania w zakresie kontroli funkcjonowania komunikacji
Dodano: 2015-12-09 - Zakup licencji na oprogramowanie, stanowiący rozbudowę istniejącej infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCHRONY ANTYWIRUSOWEJ UCZELNI, znak postępowania: ZP-14/11/2015
Dodano: 2015-11-26