Przetargi.pl
Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, ul. Namysłowska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 777 90 23
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
    ul. Namysłowska 8 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 777 90 23
    REGON: 02228736100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cui.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój CRM - Opracowanie i wdrożenie aplikacji mobilnej CRM oraz integracja CRM Urzędu Miejskiego Wrocławia z CRM innych jednostek miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie I: Aktualizacja posiadanego przez Urząd Miejski Wrocławia systemu CRM Microsoft Dynamics 2011 do wersji 2015 oraz integracja posiadanego przez Zamawiającego systemu CRM (System) z systemami dziedzinowymi jednostek miejskich. W skład zadania wchodzą: 1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) udzielenie do 27 dodatkowych licencji na System na środowisko rozwojowe, testowo-szkoleniowe i produkcyjne; w tym do 12 licencji na czas nieokreślony i do 15 licencji na okres 6 miesięcy; 3) aktualizacja systemu CRM Microsoft Dynamics 2011, dla 25 posiadanych przez Zamawiającego licencji, do wersji CRM Microsoft Dynamics 2015; 4) prace rozwojowe mające na celu dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego, w tym: utworzenie i obsługa dodatkowej warstwy GIS dla mapy podstawowej przygotowanej przez Zamawiającego; opracowanie usług webservice zapewniających wymianę danych pomiędzy Systemem, systemami dziedzinowymi jednostek oraz aplikacją mobilną; 5) integracja Systemu z autonomicznymi systemami dziedzinowymi typu Helpdesk (ManageEngine SupportCenter Plus 7.9.0) działającymi w 2 jednostkach organizacyjnych w zakresie wymiany danych dotyczącej wysyłania zgłoszeń i ich odbierania, a także aktualizacji ich statusów; 6) wsparcie procesu uruchomienia wymiany danych z aplikacją mobilną; 7) stacjonarne grupowe szkolenia użytkowników i administratorów w ilości łącznej nie większej niż 4 dni szkoleniowe w salach szkoleniowych zapewnionych przez Zamawiającego; 8) opracowanie dokumentacji użytkownika, technicznej, administracyjnej w edytowalnej wersji elektronicznej w języku polskim; w tym: wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych; 9) umożliwienie wskazanym pracownikom Zamawiającego uczestniczenia w szkoleniach dla programistów w zakresie zgodnym z agendami szkoleń dotyczących CRM Microsoft Dynamics nr 80539 - dla nie więcej niż 2 osób i 80542 - dla nie więcej niż 5 osób; 10) jednomiesięczna asysta przy stanowiskach pracy użytkowników w pierwszym okresie eksploatacji produkcyjnej Systemu udzielana przez co najmniej dwóch konsultantów Wykonawcy w ilości łącznej do 40 godzin (zwana dalej Asystą); 11) usługi serwisu eksploatacyjnego oprogramowania obejmującego także zakres usług wynikający z Software Assurance producenta oprogramowania (zwane dalej usługami Serwisu Gwarancyjnego), 12) rozwój kliencki oprogramowania - realizacja zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego wynikających z jego specyficznych potrzeb i rozwoju systemów integrowanych z Systemem w ilości nie większej niż 200 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń (zwane dalej Rozwojem Klienckim Oprogramowania); 13) dodatkowe grupowe szkolenia realizowane na zlecenie Zamawiającego, pogłębiające wiedzę w zakresie obsługi Systemu dla użytkowników przeszkolonych przy wdrażaniu systemów lub dla nowych użytkowników w ilości nie większej niż 40 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń (zwane dalej Szkoleniami Dodatkowymi). Zadanie II: Opracowanie i wdrożenie aplikacji dedykowanej na urządzenia mobilne, zintegrowanej z systemem CRM Microsoft Dynamics posiadanym przez Zamawiającego. W skład zadania wchodzą: 1) wykonanie analizy przedwdrożeniowej i sporządzenie dokumentu Analizy Przedwdrożeniowej; 2) opracowanie i wdrożenie dedykowanej aplikacji mobilnej dla systemów Android, iOS oraz Windows Phone zintegrowanej z systemem CRM Zamawiającego umożliwiającej zgłaszanie awarii i innych zdarzeń w trybie on-line (System); 3) konfiguracja wymiany danych pomiędzy Systemem, a systemem CRM Zamawiającego z użyciem szyny danych wskazanej przez Zamawiającego (Mule w wersji community); 4) nadzór i wsparcie eksploatacji próbnej Systemu; 5) udzielenie na System bezterminowej Licencji; 6) opracowanie dokumentacji technicznej i dla użytkownika; 7) publikowanie aplikacji mobilnej w imieniu Zamawiającego jako aplikacji darmowej, w sklepach internetowych odpowiednio dla każdego z systemów; 8) świadczenie Serwisu Gwarancyjnego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu Odbioru Końcowego. Zamawiajacy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Opcje opisane zostały w projektach umów do każdego z zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 38 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cui.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach