Przetargi.pl
Rozszerzenie licencji VMware, dostawa asysty technicznej dla licencji VMware oraz dostawa licencji MS Windows Server w ramach rozbudowy infrastruktury systemu Geoportal.gov.pl w projekcie GEOPORTAL 2.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
    REGON: 01227609800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszerzenie licencji VMware, dostawa asysty technicznej dla licencji VMware oraz dostawa licencji MS Windows Server w ramach rozbudowy infrastruktury systemu Geoportal.gov.pl w projekcie GEOPORTAL 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji VMware Infrastructure Standard dla 20 procesorów do licencji VMware vSphere 4 Enterprise dla 20 procesorów; 2. Dostawa asysty technicznej (support), poziom Gold, na VMware vSphere 4 Enterprise dla 20 procesorów, na okres 3 lat; 3. Dostawa licencji MS Windows Standard 2003 - ilość 3szt. W ramach sposobu licencjonowania MOLP Government lub Select.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz 1) wykaże się doświadczeniem rozumianym jako, zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, polegających na dostawie licencji MS Windows Standard 2003, licencji VMware vSphere 4 Enterprise oraz asysty technicznej , o wartości jednostkowej nie mniejszej niż: kwota brutto 200 000,00 PLN; 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę brutto 200 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.); 5) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust.2 ustawy Pzp - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ; 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 8) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; 9) w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu upływu terminu na składanie ofert; 10) dokumenty mają być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach