Przetargi.pl
Rozliczenie hipoteczne stanu prawnego nieruchomości oznaczonych nr działek 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665 z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości oznaczonych numerami działek 646, 647, 648, 649, 650, 651, położonych w obrębie Góra Bałdrzychowska, gm. Poddębice oraz pomiar kontrolny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej jako działka nr 9 o powierzchni 0,7300 ha, położonej w obrębie Rożniatów Kolonia, gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie

Starostwo Powiatowe w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6782805, 6782806 , fax. 043 6782701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 6782805, 6782806, fax. 043 6782701
    REGON: 73093487800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozliczenie hipoteczne stanu prawnego nieruchomości oznaczonych nr działek 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665 z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości oznaczonych numerami działek 646, 647, 648, 649, 650, 651, położonych w obrębie Góra Bałdrzychowska, gm. Poddębice oraz pomiar kontrolny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej jako działka nr 9 o powierzchni 0,7300 ha, położonej w obrębie Rożniatów Kolonia, gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na rozliczeniu hipotecznym stanu prawnego nieruchomości oznaczonych nr działek 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, dla których Sąd Rejonowy w Łasku ZWKW w Poddębicach prowadzi księgi wieczyste nr 6228, 6250, 6220, 6251, 6192, 6247, 6221, 6252, w których jako właściciel wpisany jest Skarb Państwa oraz działki nr 657 nie posiadającej urządzonej księgi wieczystej, powstałych z przejętych pod tereny budowlane działek nr 492/2, 492/1, 492/3, 493/2, 493/1, 494/3, 494/1, 495/3, 495/1, 496/4, 496/1, 496/2, 497/2, 492/4, 493/3, 494/2, 495/2, 496/3, 497/1 z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości oznaczonych aktualnie na mapie ewidencji gruntów numerami działek 646, 647, 648, 649, 650, 651, położonych w obrębie Góra Bałdrzychowska, gm. Poddębice oraz pomiarze kontrolnym nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oznaczonej jako działka nr 9 o powierzchni0,7300 ha, położonej w obrębie Rożniatów Kolonia, gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie żądanych w niniejszym postępowaniu oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił opisane powyżej warunki. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - według Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - według Załącznika nr 3 do SIWZ, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że wymieniona w wykazie osoba (osoby), posiada niezbędne do wykonywania niniejszego zamówienia uprawnienia (odpowiednio w zakresie wykonywanych czynności), tj. uprawnienia geodezyjne w zakresie 2; - w celu potwierdzenia warunku określonego w pkt 1 ppkt 2 Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 3. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. We wskazanym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Przepisy dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt 1 i 2 każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie. 3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach