Przetargi.pl
Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [Wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 W ramach zadania: Rozebranie budynków KS Tramwajarz i innych w Parku im. Józefa Piłsudskiego w Łodzi należy wykonać następujący zakres prac: ZAKRES 1 realizowany w 2017 roku w ramach zamówienia podstawowego 3.1.1 Zamówienie podstawowe obejmować będzie: 3.1.2 Roboty rozbiórkowe obiektów po klubie kolarskim Tramwajarz dz. nr 37 w obr. P-16 w tym: 3.1.3 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.4 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.5 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych 3.1.6 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki, 3.1.7 Rekultywacja terenu. ZAKRES 2 realizowany w 2017 roku na podstawie prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego w zakresie „Rozebranie zabudowań po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe oraz po klubie kolarskim Tramwajarz dz.33/6 nr 37 w obr. P-16 w Parku im. J. Piłsudskiego w Łodzi” obejmować będzie: 3.1.8 Roboty rozbiórkowe obiektów po Przedsiębiorstwie Zieleń Miejska-Południe dz.33/6 w obr. P-16 w tym wykonanie: 3.1.9 Rozbiórka obiektów kubaturowych, 3.1.10 Rozbiórka obiektów budowlanych, 3.1.11 Rozbiórka instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, 3.1.12 Wywiezienie i utylizacja gruzu z terenu rozbiórki 3.1.13 Rekultywacja terenu 3.2 Zakres prac, o którym mowa powyżej, winien zostać wykonany na podstawie dokumentacji: Projekt budowlany „ Rozbiórki budynków zaplecza d. klubu Sportowego „TRAMWAJARZ” na terenie Parku im. Piłsudskiego w Łodzi dz. nr 37, obr. P-16, oraz DOKUMENTACJA DO ZGŁOSZENIA ROZBIÓRKI obiektów budowlanych na terenie po Zieleni Miejskiej – Południe oraz przedmiarów opracowanych w sierpniu 2017 przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.5 Teren działki 33/6 objęty jest ochroną konserwatorską. 3.6 Materiał i wyposażenie z rozbiórek stanowi własność Wykonawcy. 3.7 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązkowi zgłoszenia. 3.8 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z rozbiórką, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.9 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.10 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.11 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 3.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3.12 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.13 Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ulic Al. Unii Lubelskiej, Srebrzyńskiej, Krakowskiej, Krzemienieckiej, Konstantynowskiej, działki nr 33/6, 37 w obr. P-16. 3.14 Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.15 Kod CPV: 45111000-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111220-6 – roboty w zakresie usuwania gruzu 45233200-1 – roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112710-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 3.16 Zamawiający w dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2 SIWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia w szczególności powołał obowiązujące normy oraz wiążące Wykonawcę akty prawne Uwzględnił także w opisie przedmiotu zamówienia koszty cyklu życia poprzez zobowiązanie wykonawców do zagospodarowania i utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami wszystkich materiałów i elementów podlegających utylizacji. Materiały te przechodzą na własność Wykonawcy, który jest zobowiązany do ujęcia ich wartości (obniżeniu ceny) w koszcie nabycia, czyli cenie całkowitej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.2 SIWZ. 8.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1.1 dowodów określających czy roboty budowlane wykazane w oświadczeniu o którym mowa w pkt 8.2.1 SIWZ zostały wykonane należycie, w szczególności że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 8.4.1.2 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.4.1.2.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.4.1.2.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.2.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 8.5 Forma składanych dokumentów 8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.6.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach