Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Rząśnia polegająca na remoncie dróg dla pieszych

Gmina Rząśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 98-332 Rząśnia, ul. 1 Maja 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446317122
  • Data zamieszczenia: 2023-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
    ul. 1 Maja 37
    98-332 Rząśnia, woj. łódzkie
    tel. 446317122
    REGON: 590647931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Rząśnia polegająca na remoncie dróg dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na terenie gminy Rząśnia polegająca na remoncie dróg dla pieszych. Zakres robót do wykonania obejmuje:1) Remont drogi dla pieszych w miejscowości Będków (DG 109205E) o długości około 955mba) Rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej oraz krawężników wzdłuż jezdni;b) Wykonanie nowej konstrukcji chodnika i zjazdów;c) Wykonanie nowych krawężników i obrzeży.2) Remont drogi dla pieszych w miejscowości Żary (DG 109207E) o długości około 640mba) Rozebranie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej oraz krawężników wzdłuż jezdni;b) Wykonanie nowej konstrukcji chodnika i zjazdów;c) Wykonanie nowych krawężników i obrzeży. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy PZP został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki nr 7, 8 i 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach i w jednej z form określonych w SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że:a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika z kostki betonowej o długości nie mniejszej niż 1.000 mbWykonawca musi przedstawić dowody, że roboty lub dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach