Przetargi.pl
Rozdział kanalizacji ogólnospławnej w rejonie ul. Czajkowskiego 51

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4368311 , fax. 013 4368678
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
    ul. Fredry 12 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4368311, fax. 013 4368678
    REGON: 37037410700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozdział kanalizacji ogólnospławnej w rejonie ul. Czajkowskiego 51
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn. Rozdział kanalizacji ogólnospławnej w rejonie ul. Czajkowskiego 51 polegającej na budowie przełączeń kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przykanalikami z budynków handlowo-usługowych położonych w Krośnie realizowane jest jako kontynuacja robót związanych z rozdziałem kanalizacji ogólnospławnej w zlewni potoku Lubatówka w Krośnie i obejmuje w swym zakresie wykonanie kolektorów kanalizacji sanitarnej DN160-200 oraz kolektorów kanalizacji deszczowej wraz z dokonaniem przełączeń do istniejących kolektorów kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zadanie w zakresie kanalizacji sanitarnej realizowane ze środków własnych MPGK Krosno Sp. z o.o., w zakresie kanalizacji deszczowej realizowane ze środków własnych Gminy Krosno. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna PVC-U DN 200 - 104 mb, b) Kanalizacja sanitarna - sieć grawitacyjna PVC-U DN 160 - 148.5 mb, Razem: 252.5 mb c) na przewodach kanalizacji sanitarnej zamawiający przewiduje do zamontowania 16 szt. studni, w tym 12 szt. D400, 2 szt. D600 oraz 2 szt. D800, d) Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna PVC-U DN 300 - 13 mb, e) Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna PVC-U DN 250 - 58 mb, f) Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna PVC-U DN 200 - 34 mb, g) Kanalizacja deszczowa - sieć grawitacyjna PVC-U DN 160 - 209 mb, Razem: 314 mb h) na przewodach kanalizacji deszczowej zamawiający przewiduje do zamontowania 22 szt. studni, w tym 10 szt. D400, 7 szt. D600 oraz 5 szt. D1000 Wymagania dla Wykonawców przedmiotu zamówienia: Od Wykonawcy robót wymagane będzie dodatkowo: a) przygotowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w formie elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym (format *.dgn (V8), układ 2000 łącznie z pozostała treścią mapy zasadniczej w obrębie inwestycji). Ponadto w ramach dokumentacji powykonawczej wymagane jest oznaczenie na mapie zasadniczej przewodów kanalizacyjnych zgodnie z ich nową funkcją, a także oznaczenie obiektów nieczynnych i ujawnionych w trakcie realizacji zadania. b) całkowite rozdzielenie sieci kanalizacyjnych na sieć sanitarną i deszczową w rejonie realizowanych robót zapewniając w ten sposób przestrzeganie Art.9 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (j.t. Dz.U. z 2006 Nr 123 poz. 858 z późniejszymi zmianami) i spełnienie parametrów jakości wód opadowych odprowadzanych do odbiornika wymaganych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006r w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzania ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 2006 nr 137 poz. 984) c) przełączenie do nowej sieci kanalizacji sanitarnej wszystkich dotychczasowych dostawców ścieków uprzednio korzystających z przebudowywanej sieci kanalizacyjnej (tj. posiadających aktualną umowę zawartą z MPGK Krosno Sp. z o.o. jako przedsiębiorstwem wodociągowo kanalizacyjnym rozumianym zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (j.t. Dz.U. z 2006 Nr 123 poz. 858 z późniejszymi zmianami) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przygotowaną specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową - projektem budowlano wykonawczym przygotowanym dla poszczególnych elementów zadania ujętego w zamówieniu. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą uzyskać akceptację Autora dokumentacji i Zamawiającego. b) Wraz z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przygotuje powykonawczą inspekcję CCTV w formie elektronicznej w formacie ogólnie dostępnym ilustrującej i umożliwiającej przegląd całej sieci kanalizacji sanitarnej i całej sieci kanalizacji deszczowej na terenie objętym robotami przed odbiorem końcowym. Przed wykonaniem inspekcji wymagane jest dokonanie czyszczenia wszystkich kolektorów objętych inspekcją CCTV. Oznaczenie kolektorów i uzbrojenia w dokumentacji inspekcyjnej CCTV zgodne z oznaczeniem zastosowanym w dokumentacji projektowej. Wykonanie dodatkowej inspekcji CCTV sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej (istniejącej na tym terenie i wykorzystanej do dalszego funkcjonowania) należy przewidzieć w kosztach ogólnych oferty bez wyszczególniania w kosztorysie ofertowym. c) Zamawiający dopuszcza opracowanie kosztorysu ofertowego w oparciu o inną podstawę niż podano w przedmiarach robót, ale z zachowaniem wszystkich pozycji kosztorysowych i ilości przewidywanych robót oraz wymagań jakościowych podanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. d) W odniesieniu do prac dotyczących budowy kanalizacji sanitarnej po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia prawidłowości przełączeń odbiorców usług w zakresie wprowadzania do kanalizacji sanitarnej wyłącznie ścieków bytowych. e) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wejścia w teren działek 219-8, 219-9, 219-19, 219-30, 219-29, 219-13, 219-2, 219-7, 219-14, 219-20, 219-18, 221-1, 219-11 tj. wykonywania prac po zamknięciu pawilonów handlowych i zachowania dostępności do terenu pawilonów handlowych w godzinach pracy tych pawilonów. f) Wykonawca zobowiązany będzie do wystąpienia do Zarządcy drogi z wnioskiem o wydanie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym ulicy Jagiellońskiej i Czajkowskiego oraz wniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego, g) Sporządzenie, przed rozpoczęciem robót, pełnej dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego na działkach na których prowadzone będą roboty oraz na działkach sąsiadujących z placem budowy, h) Uzgadnianie z właścicielami i użytkownikami działek, w obrębie których będą prowadzone roboty budowlane, terminu rozpoczęcia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl w zakładce Zamówienia i Przetargi- MPGK
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach