Przetargi.pl
ROZBUDOWĘ DROGI GMINNEJ – UL. POLNEJ W PNIEWACH I ROZBUDOWĘ ULICY WSPÓLNEJ - ODCINEK OD UL. POLNEJ WRAZ Z SYSTEMEM ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W REJONIE UL. WSPÓLNEJ I UL. SŁOWIAŃSKIEJ W PNIEWACH.

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 000529551
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWĘ DROGI GMINNEJ – UL. POLNEJ W PNIEWACH I ROZBUDOWĘ ULICY WSPÓLNEJ - ODCINEK OD UL. POLNEJ WRAZ Z SYSTEMEM ODPROWADZANIA WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W REJONIE UL. WSPÓLNEJ I UL. SŁOWIAŃSKIEJ W PNIEWACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Rozbudowa drogi gminnej – ul. Polnej w Pniewach” i „Rozbudowa ulicy Wspólnej - odcinek od ul. Polnej” wraz z systemem odprowadzania wód opadowych i roztopowych w rejonie ul. Wspólnej i ul. Słowiańskiej w Pniewach. 1) Dla części zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej – ul. Polnej w Pniewach” zakres prac obejmuje w szczególności: a) nawierzchnię z betonu asfaltowego – 6 463,70 m2, b) nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 8 cm (chodniki) – 1643,80 m2, c) nawierzchnię z kostki betonowej kolorowej grub. 8 cm (zjazdy, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe, miejsca postojowe, opaski, linie segregacyjne miejsc postojowych - 3 143,80 m2, d) nawierzchnię z kostki kamiennej gr. 16 cm (zatoki autobusowe, wyspy przejezdne – 408,10 m2, e) odwodnienie – budowa kanalizacji deszczowej oraz zbiornika retencyjnego f) budowa oświetlenia drogowego – lampy LED 99 W – 26 szt., lampy LED 27 W – 2 szt., g) budowę kanału technologicznego, h) usunięcie kolizji - przebudowę sieci elektroenergetycznej, i) usunięcie kolizji - przebudowę sieci teletechnicznych, j) wykonanie oznakowania zgodnie z docelową organizacją ruchu. 2) Dla części zadania pn. „Rozbudowa ulicy Wspólnej - odcinek od ul. Polnej” zakres prac obejmuje w szczególności: a) nawierzchnię z betonu asfaltowego – 2 002,70 m2, b) nawierzchnię z kostki betonowej szarej grub. 8 cm (chodniki) – 277,10 m2, c) nawierzchnię z kostki betonowej kolorowej grub. 8 cm (zjazdy, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo-rowerowe, miejsca postojowe, opaski, linie segregacyjne miejsc postojowych - 422,60 m2, d) odwodnienie – budowa kanalizacji deszczowej, e) budowa oświetlenia drogowego – lampy LED 99 W – 3 szt., f) budowę kanału technologicznego, g) usunięcie kolizji - przebudowę sieci elektroenergetycznej, h) usunięcie kolizji - przebudowę sieci teletechnicznych, i) wykonanie oznakowania zgodnie z docelową organizacją ruchu. 3) Dla części zadania obejmującego system odprowadzania wód odpadowych i roztopowych w rejonie ul. Wspólnej i ul. Słowiańskiej w Pniewach zakres prac obejmuje w szczególności: a) studnie betonowe Ø 1000 mm – szt. 4, b) studnie betonowe Ø 1500 mm – szt. 4, c) wykonanie kanalizacji Ø 500 mm PEHD (lub żelbetowych) – 163 m, d) wykonanie kanalizacji Ø 800 mm PEHD (lub żelbetowych) – 125 m, Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze i inwentaryzacyjne, w tym: wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, czynności pomiarowe, uzyskanie decyzji o czasowym zajęciu pasa drogowego, dotyczącej drogi powiatowej – ul. Wiśniowej i ewentualnie drogi wojewódzkiej ul. Wronieckiej, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierowników budowy branż drogowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, teletechnicznej. Do Wykonawcy należeć będzie także wypełnienie warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych uzgodnień dokumentacji projektowej w tym w szczególności dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań). Wykonawca zobowiązany jest również do wypełnienia warunków zawartych w uzyskanych decyzjach o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w tym dotyczącym nadzoru archeologicznego. Wykonawca zapewni również nadzór ornitologiczny przy wycince drzew i krzewów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, podczas realizacji przedmiotu zamówienia, dostępu pojazdów do nieruchomości. Ponadto zamawiający wymaga, aby betonowe płyty drogowe demontowane na ul. Polnej zostały przetransportowane i złożone w miejscu wskazanym przez inwestora w odległości do 12 km od miejsca wykonywanej pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100). 15.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ). 15.3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 15.4.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 15.9.Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach