Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Głuchowie

Powiat Skierniewicki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3-go Maja 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8334637, 8341546 , fax. 046 8336679
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Skierniewicki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 6
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8334637, 8341546, fax. 046 8336679
    REGON: 75014778000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Głuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Głuchowie polegająca na: - przebudowie parterowej części dawnego magazynu zboża; - nadbudowie kondygnacji piętra w istniejącej parterowej części budynku; - rozbudowie obiektu w części dawnego magazynu zboża z przeznaczeniem na salę gimnastyczną. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje roboty budowlane wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Głuchowie, na który składa się: 1. Przebudowa istniejącej piętrowej części budynku poprzez; - przebudowę części istniejących pomieszczeń, - rozbiórkę istniejących kominów i ścian kolankowych ponad poziomem stropem I-go piętra, - demontaż warstw konstrukcyjnych i izolacyjnych stropodachu nad istniejącym piętrem budynku z pokryciem dachowym i obróbkami blacharskimi, - wykonanie drewnianej więźby dachowej z pokryciem z blachy dachówkopodobnej oraz obróbek blacharskich, - wykonanie robót murowych ponad poziomem stropu nad piętrem budynku tj. ścian kolankowych i kominów, - wykonanie warstw izolacji paroszczelnych i termicznych stropu I-go piętra, - wykonanie robót okładzinowych - tynkarskich ścian i sufitów, - wykonanie robót elewacyjnych w tym termoizolacyjnych, podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, okładzin elewacyjnych cokołu budynku i schodów zewnętrznych. 2. Nadbudowa kondygnacji I piętra z rozbudową w istniejącej parterowej części budynku poprzez; - rozbiórkę istniejących kominów, - demontaż warstw konstrukcyjnych i izolacyjnych stropodachu nad istniejącym parterem budynku z pokryciem dachowym i obróbkami blacharskimi, - demontaż istniejącego stropu nad parterem wykonanego z płyt kanałowych żelbetowych, - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, - rozbiórkę ścian murowanych, konstrukcji żelbetowych, betonowych w niezbędnym zakresie, - demontaż posadzek cementowych i podłoży betonowych, - wykonanie niezbędnych robót ziemnych wynikających z potrzeby wzmocnienia ścian nośnych budynku, - wykonanie robót fundamentowych w niezbędnym zakresie, - wykucia niezbędnych otworów okiennych i drzwiowych wynikających z nowego układu funkcjonalno-użytkowego, - wykonanie zamurowań i przemurowań ścian budynku, - wykonanie robót murowych w tym ścian kolankowych i kominów, - wykonanie drewnianej więźby dachowej z pokryciem z blachy dachówkopodobnej oraz obróbek blacharskich, - wykonanie robót żelbetowych związanych, - wykonanie stropów nad kondygnacją parteru i piętra, - montaż ślusarki, stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie podłoży i posadzek w pomieszczeniach budynku, - wykonanie robót okładzinowych - tynkarskich ścian i sufitów, - montaż podokienników lastrykowych wewnętrznych, - wykonanie robót malarskich wewnętrznych, - wykonanie robót elewacyjnych w tym termoizolacyjnych, podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej, okładzin elewacyjnych cokołu budynku i schodów zewnętrznych. 3. Rozbudowa obiektu z przeznaczeniem na salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym i kotłownię poprzez; - demontaż istniejącego stropu z pokryciem dachowym i obróbkami blacharskimi, - demontaż konstrukcji stalowej dachu, - demontaż ślusarki drzwiowej i okiennej oraz stolarki drewnianej, - rozbiórkę ścian murowanych, konstrukcji metalowych, żelbetowych, betonowych w niezbędnym zakresie, - demontaż posadzek cementowych i podłoży betonowych, - wykonanie niezbędnych robót ziemnych w tym dla budynku kotłowni, - wykonanie niezbędnych robót fundamentowych, - wykucia niezbędnych otworów okiennych i drzwiowych wynikających z nowego układu funkcjonalno-użytkowego, - wykonanie zamurowań i przemurowań ścian budynku, - wykonanie robót murowych w zakresie kotłowni i istniejącego budynku, - wykonanie robót żelbetowych związanych z częścią socjalną zaplecza sali gimnastycznej, - wykonanie schodów, pochylni i stropów w części zaplecza socjalnego sali gimnastycznej, - wykonanie robót remontowych zdemontowanych wcześniej elementów konstrukcji stalowych ścian i dachu budynku, - montaż nowych elementów konstrukcji stalowej umożliwiającej zwiększenie wysokości budynku sali gimnastycznej, - montaż zdemontowanej wcześniej konstrukcji stalowej dachu, - montaż nowych warstw konstrukcyjnych, izolacyjnych i pokryciowych dachu oraz obróbek blacharskich, - wykonania drewnianej więźby dachowej z pokryciem z blachy dachówkopodobnej oraz obróbek blacharskich nad częścią socjalną sali gimnastycznej i kotłowni, - montaż windy (platformy) dla osób niepełnosprawnych, - montaż ślusarki, stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie podłoży i posadzek w pomieszczeniach budynku, - wykonanie robót okładzinowych - tynkarskich ścian i sufitów, - montaż podokienników lastrykowych wewnętrznych, - montaż ślusarki budowlanej w tym balustrad, pochwytów i krat, - wykonanie robót malarskich wewnętrznych, - wykonanie robót elewacyjnych w tym termoizolacyjnych, podokienników zewnętrznych, okładzin elewacyjnych cokołu budynku i schodów zewnętrznych. 4. Instalacje kotłowni i centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji oraz instalacji elektrycznych i odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 90 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3.Wadium w formie pieniężnej należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Kredyt Bank S.A. Skierniewice, rachunek nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - oznacza to, że: 1) wpływ środków z tytułu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego musi nastąpić przed dniem 12.04.2010r. godz. 9:30. 2) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy złożyć w kopercie, w której składana jest oferta. Zostanie on zdeponowany w kasie Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium lub kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadialne należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, 1a i 2 Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełni dokumentów lub pełnomocnictw chyba, że udowodni iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny (gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa) powinien zawierać stwierdzenie: wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych lub o podobnej treści przewidującej wszelkie okoliczności uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium przewidziane ustawą PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach