Przetargi.pl
Zwiększenie dostępności do infrastruktury edukacyjnej poprzez rozbudowę i doposażenie Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Słowiku.

Urząd Gminy Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7162515 , fax. 042 7164554
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zgierz
    ul. Łęczycka 4 4
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7162515, fax. 042 7164554
    REGON: 00055027800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie dostępności do infrastruktury edukacyjnej poprzez rozbudowę i doposażenie Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Słowiku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego, Zwiększenie dostępności do infrastruktury edukacyjnej poprzez rozbudowę i doposażenie ZSG w Słowiku, obejmujących dokończenie rozpoczętej w 2010 r. rozbudowy szkoły oraz przebudowę kuchni i stołówki. Zadanie podzielone jest na 3 etapy realizacji, z których etap I i II dotyczą dokończenia rozpoczętej rozbudowy szkoły, natomiast etap III przebudowy kuchni i stołówki. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik Nr 1 - dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: A. Dokończenie rozbudowy ZSG w Słowiku I. Roboty ogólnobudowlane, w tym: konstrukcje murowe, dach, ścianki działowe, stolarkę i ślusarkę, tynki i oblicowania wewnętrzne, podłoża i posadzki, elewacje i elementy zewnętrzne, roboty remontowe wewnętrzne, czas pracy rusztowań, połączenie sal nauczania początkowego, prace zamienne - korekta kosztorysu pierwotnego. II. Instalację wodno-kanalizacyjną, w tym: instalację kanalizacji zewnętrznej, wewnętrznej, instalację wodociągową wewnętrzną. III. Instalację centralnego ogrzewania, w tym: instalacja co i montaż dodatkowego zbiornika na olej. IV. Instalację przyłącza wodociągowego. V. Instalację elektryczną, w tym: instalacje elektryczne, okablowanie strukturalne, oddymianie, instalację odgromową. VI. Roboty drogowe, w tym: roboty rozbiórkowe, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża, zieleń. VII. Prace pozostałe, w tym: obsługa geodezyjna inwestycji, badania i odbiory (PPIS, PSP, nadzoru budowlanego i inne) związane z dopuszczeniem obiektu budowlanego do użytkowania wraz z decyzją na użytkowanie. B. Przebudowa kuchni i stołówki I. Roboty ogólnobudowlane, w tym: rozbiórki, roboty fundamentowe, podłoża i posadzki, roboty murowe, stolarkę i ślusarkę, tynki i oblicowania wewnętrzne, elewacje i elementy zewnętrzne. II. Instalację sanitarną, w tym: roboty ziemne i przygotowawcze, wewnętrzną kanalizację sanitarną, wewnętrzną kanalizację technologiczną, wewnętrzną instalację wody, instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepła technologicznego, wentylację mechaniczną, instalację gazową, instalację klimatyzacji. III. Instalację elektryczną, w tym: tablice elektryczne i WLZ, instalację oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania wentylacji, instalację uziemiającą, próby pomontażowe, roboty demontażowe. IV. Wyposażenie. V. Prace pozostałe, w tym: obsługa geodezyjna inwestycji, badania i odbiory (PPIS, PSP, nadzoru budowlanego i inne) związane z dopuszczeniem obiektu budowlanego do użytkowania wraz z decyzją na użytkowanie. 4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się materiały i urządzenia wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta, markę, typ itp., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zamiaru zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich wykazu w celu uzyskania akceptacji autora dokumentacji projektowej i Zamawiającego. Wykaz należy załączyć do oferty wraz z atestami, aprobatami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklaracjami zgodności z PN, kartami katalogowymi itp. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, w wyniku zastosowania urządzeń równoważnych, Wykonawca dokona ich na własny koszt, w tym dokona zmiany decyzji pozwolenie na budowę. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. robót budowlanych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót tak aby zapewnić ciągłość pracy szkoły. 7. Preferowany termin wykonania zamówienia 31 października 2014 r. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności zrealizowane zostały etapy I i II., tj. obejmujące dokończenie rozbudowy szkoły. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 5 lat, a na zakupione, dostarczone, zamontowane urządzenia i osprzęt zgodnie z gwarancją producenta, ale nie krótszej niż 2 lata, liczonych od daty przekazania obiektu do użytkowania, tj. wydania przez PINB decyzji na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 65 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach