Przetargi.pl
Rozbudowa zatok parkingowych przy budynku Chopina 15 w Lubartowie ( działki: nr 612/1, 480)

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubarow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa zatok parkingowych przy budynku Chopina 15 w Lubartowie ( działki: nr 612/1, 480)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zatok parkingowych przy budynku Chopina 15 w Lubartowie ( działki: nr 612 1, 480) Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 2. Celem inwestycji jest rozbudowa zatok parkingowych przy budynku Chopina 15 w Lubartowie. 3. Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej - szczegółowy opis znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ. Dołączona do niniejszej SIWZ dokumentacja jest w wersji pierwotnej, gdzie nawierzchnia na drodze manewrowej do zatok parkingowych jest z betonu asfaltowego i dokumentacja w wersji zamiennej, gdzie droga manewrowa jest z kostki brukowej betonowej. Dokumentację należy rozpatrywać całościowo. Rozbudowę i wycenę robót należy wykonać w oparciu o dokumentację w wersji zamiennej (nawierzchnia drogi manewrowej do zatok parkingowych z kostki brukowej betonowej). Przedmiot zamówienia: Rozbudowa parkingu z miejscami postojowymi o wymiarach 2,50x4,50m usytuowanymi pod katem 90 stopni do obsługującej je jezdni manewrowej, o szerokości 5,00 m. Obwiednie parkingu stanowią krawężniki 15x30 cm, nawierzchnię (miejsc postojowych wykonać w formie zieleńca na podbudowie z kruszywa i kratkach trawnikowych). Nawierzchnię drogi manewrowej wykonać z kostki brukowej betonowej (typu behaton) ułożonej na istniejącej nawierzchni z trylinki betonowej oraz na nowo projektowanej podbudowie z piasku stabilizowanego cementem i chudego betonu (wjazd na parking). Obsługa komunikacyjna parkingu będzie się odbywać zjazdem poprzez ulicę Chopina, posiadającą nawierzchnię betonu asfaltowego oraz przez wewnętrzną drogę osiedlową posiadającą nawierzchnię z trylinki betonowej. Na połączeniu jezdni manewrowej z ul. Chopina należy zastosować wyłuczenia o promieniu R równe 0,5 m (przy zachowaniu skrajni szerokości minimum 0,5 m od lica istniejącego słupa). Jezdnię manewrową parkingu z wewnętrzną drogą osiedlową należy połączyć za pomocą krawężnika 15x30 ułożonego na płask. Krawężnik należy położyć w ten sposób, by nie stanowił przeszkody do przejazdu samochodom o niskim zawieszeniu. Wysokościowo połączenie jezdni manewrowej parkingu z wewnętrzną drogą osiedlową nie powinno tworzyć nierówności powierzchni. Połączenie nawierzchni z kostki i nawierzchni trawiastej należy wykonać za pomocą krawężnika odwróconego, bez różnicy wysokości. Wysokościowo nawierzchnię projektowanego parkingu dowiązać do nawierzchni ulicy Chopina, wewnętrznej drogi osiedlowej oraz terenu przyległego do ogrodzeń boiska działki od strony wschodniej. Wyznaczyć 18 miejsc parkingowych. Linie podziału miejsc należy oznaczyć znacznikami parkingowymi w kolorze białym. Do wykonania następujące konstrukcje nawierzchni: I. Jezdnia manewrowa parkingu - kostka brukowa betonowa koloru szarego wg PN-EN 1338:2005 gr. 8 cm - Podsypka z grysu 2-8 mm gr. 3 cm - Podbudowa zasadnicza z chudego betonu Rm=9,0 MPa wg PN-S-96013 gr. 17 cm - Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa wg PN-S-96012:1997 gr. 15 cm - Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997 gr. 15 cm Łączna grubość konstrukcji wynosi 58 cm. II. Jezdnia manewrowa parkingu ( nakładana z kostki brukowej) - Kostka brukowa betonowa koloru szarego wg PN-EN 1338:2005 gr. 8 cm - Podsypka z grysu 2-8 mm gr. 3 cm - Warstwa wyrównawcza z chudego betonu Rm=9,0 MPa wg PN-S-96013 gr. zmienna - Istniejąca nawierzchnia z trylinki betonowej Łączna grubość konstrukcji wynosi 11 cm. III. Stanowiska postojowe parkingu typu zielonego - warstwa nawierzchni z kratek trawnikowych z tworzyw sztucznych wypełniona ziemią i obsianą trawą gr. 5 cm - Warstwa wyrównawcza z grysu 2-8mm gr. 3 cm - Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 wg PN-S-06102:1997 gr. 22 cm - Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63,5 wg PN- S-06102:1997 gr. 25 cm - Łączna grubość konstrukcji wynosi 55 cm IV. Chodnik - Kostka brukowa betonowa koloru szarego wg PN-EN 1338:2005 gr. 6 cm - Podsypka z grysu 2-8 mm gr 3 cm - Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa wg PN-S-96012:1997 gr. 10 cm - Łączna grubość konstrukcji wynosi 19 cm V. Odwodnienie. Odwodnienie zaprojektowano jako powierzchniowe systemem spadków podłużnych poprzecznych. Uregulowano spływ wód opadowych w taki sposób by w sposób niekontrolowany nie napływała na pas drogowy ulicy Chopina. Powierzchnia przepuszczalna parkingu o pochyleniach rzędu 1% zapewni sprawne wchłanianie wód opadowych które w całości pozostaną w obrębie działki. Zakres robót towarzyszących: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 1.Odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych 2.Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. 3. Szczegółowe zakresy robót do wykonania znajdują się w przedmiarze robót, projekcie budowlano - wykonawczym w wersji zamiennej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ Przedmiar robót, projekty budowlano - wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załączniki nr 11 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl w odpowiedniej zakładce dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 5. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem całej i dobrej trylinki i krawężników, które Wykonawca zwróci Zamawiającemu, dostarczając do wskazanego przez Zamawiającego magazynu na terenie Lubartowa. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 1) odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych 2) deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium w postępowaniu na rozbudowę zatok parkingowych znak sprawy NTI/R -29/2012 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach