Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową budynku po byłej szkole podstawowej w Pęcławicach Górnych wrazze zmianą sposobu użytkowania na cele Domu Pomocy Społecznej.

Wójt Gminy Bogoria ogłasza przetarg

  • Adres: 28-210 Bogoria, ul. Opatowska 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8674015 , fax. 015 8674281
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bogoria
    ul. Opatowska 13 13
    28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8674015, fax. 015 8674281
    REGON: 00053201000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową budynku po byłej szkole podstawowej w Pęcławicach Górnych wrazze zmianą sposobu użytkowania na cele Domu Pomocy Społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku Domu Pomocy Społecznej - rozebranie pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozebranie ścianki z cegieł - 118,73 m2, rozebranie posadzek 212 m2, zerwanie posadzki ztworzywsztucznych - 884,80 m2, Wywiezienie gruzu 129,20 m3. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl. Wykonanie fundamentów,Wykonanie ścian podziemia, fundamenty z bloczków betonowych, wykonaie ścian z pustaków ceramicznych typu Max 220 gr 29 cm - 241,20 m2, Otwory na dzrzwi 48 szt. Wykonanie konstrukcji - słupy żelbetowe prostokątne , schody żelbetowe proste na płycie 93,96 m2, Konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej 36 m, Kotwy do mocowania murłat 36 szt. Folia dachowaparoprzepuszczalna 856,92 m2, pokrycie blachodachówką powlekaną akrylem 859,92 m2, Obróbki blacharskie Wykonaie stolarki okiennej i drzwiowej caość obiektu Wykonanie podłoża izolacje posadzek, Wykonanie robót wykończeniowych tynki wewnętrzne zwykłe 1728,54 m2, licowanie ścian płytkami na klej 1146 m2, tynki gładzie gr 3 mm z gipsu 3293,25 m2, malowanie ścian farbami akrylowymi 3293 m2. Wykonanie elewacji płytami styropianowymi 10 cm 828,32 m2, Montaż windosobowej 1 kpl. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Wykonanie przyłacza wody i instalcji , centralnego ogrzewania graejniki stalowe o śr. 15 mm termostatyczne 70 szt, i grzejniki stalowe V-11 wys 300-900 mm montowane na ścianie 31szt. grzejniki łazienkowe 24 szt. Kocioł grzewczy o mocy 60 kW 1szt. Wykonanie pryłącza kanalizacynegoorazprzyłącza kanalizacji deszczowqej . Wykonanie kanalizacji wewwnątrz budynku,m Wykonanie wentylacji , wykonanie instalacji gazowej . Wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia gniazd 2-biegowych i 3-fazowego, instalacji pożarowej, przyzewowej , telefonicznej i RTV orazodgromowej Wykonanie linii kablowej oświetlenia i zasilania pompy orazzabudowa słupów z oprawami oświetlenia dla terenu wokół DPS. Zagospodarowanie działki , niwelacja terenu, utwardzenie terenu, plac zabaw dla dzieci Wyposażenie kuchni, zmywalni naczyń, pokoi pensjonariuszy, tapczany jedoosobowe 40 szt, szafki nocne40 szt szafa odzieżowa 19 szt.stoły z krzesąłmi 18 kpl. kuchnia DLA PENSJONARIUSZY elektryczna 2 szt, lodówka 2 szt, Wyposażenie gabinetu lekarskiego , pomieszczeńrehabilitacji . Wyposażenie magazynu pościeli, świetlicana parterze i piętrze, kaplica jadalnia, pojkój administyacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia jest wniesienie wadium w kwocie 80.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami np. 1 lub 2 osoby , które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z zakresu budowy budynków o łącznej wartości robót co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2Pzp . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach