Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3676236 , fax. 041 3676306
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce
Rynek 1 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3676236, fax. 041 3676306
REGON: 29105403600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór budynku UM Kielce przy ul. Strycharskiej 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowy i nieprzerwany dozór i ochrona mienia w obiektach Urzędu Miasta Kielce przy ul. Strycharskiej 6. Na chroniony obiekt składa się: - posesja ogrodzona o pow. 4461 m? wraz z parkingami wewnętrznymi na 84 stanowiska, - budynek biurowy dwuczęściowy, pięcio- i trzykondygnacyjny, - budynek garażowy 10 - segmentowy Budynek wyposażony jest w system telewizji przemysłowej - kamery zewnętrzne. Powierzchnia zabudowy budynku biurowego - 1280 m2 Szacunkowa liczba zatrudnionych - 230 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp. Warunki udziału zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2. Posiada wiedzę i doświadczenie tj.: Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 - usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. całodobowemu dozorowi i ochronie obiektów biurowych o powierzchni min. 1 000 m?, trwające nie mniej niż 1 rok, 3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie : - min. 1 osobą w roli kierownika odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołami ochrony fizycznej, z licencją pracownika ochrony II stopnia, - min 5 pracownikami ochrony fizycznej, posiadających min 1 - roczne doświadczenie zawodowe i odpowiednie warunki psycho - fizyczne. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w rozdziale X SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XIV i terminie wskazanym w rozdz. XV SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz: a) ofertowy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) oświadczenia o nie zlecaniu zamówienia podwykonawcom - zał. Nr 2 do SIWZ Wymagana forma oryginał. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp - zał. Nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) koncesja - zgodnie z opisem w rozdz. VIII pkt.1 SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. b) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - zgodnie z opisem w rozdz. VIII pkt.2, wg zał. Nr 6 do SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagana forma dokumentów: - wykaz - oryginał - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z opisem w rozdz. VIII pkt.3, wg zał. Nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoba wskazana jako kierownik posiada wymaganą licencję. Wymagana forma dokumentów - oryginał d) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. 4. Dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp.: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 4 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. Wymagana forma dokumentu: odpis - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę oświadczenie - oryginał. 5. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia - art. 366 Kodeksu Cywilnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie dokumentów, o których mowa w pkt. 4 stosuje się przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowy dozór mienia i obiektu wraz z otaczającym terenem WOMP w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 44 I UL. MALIKÓW 146A
Dodano: 2016-07-18 - Usługa ochrony mienia instalacji RIPOK i składowiska odpadów w Promniku, gm. Strawczyn dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Kielcach
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usługi całodobowej ochrony mienia oraz świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektu Muzeum Zabawek i Zabawy wraz z terenem przyległym oraz lokalu przy ul. Mickiewicza 1 w Kielcach
Dodano: 2016-06-06 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA.
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2016-05-17 - EZ/ZP/44/2016 - Świadczenie usługi ochrony osób i strzeżenia mienia na terenie obiektów WSzZ w Kielcach
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona i bieżące utrzymanie dworca autobusowego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach
Dodano: 2016-04-13 - Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia, całodobowy monitoring i podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych oraz konserwacja systemu alarmowego
Dodano: 2016-04-01 - Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej i elektronicznej osób oraz mienia Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 oraz Urzędu Celnego w Kielcach przy ul.Ściegiennego 264 D
Dodano: 2016-03-17