Przetargi.pl
Rozbudowa wodociągu w miejscowości Pruszyn (Kolonia)

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 633 25 40 wew. 56 , fax. 025 6323630
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 633 25 40 wew. 56, fax. 025 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa wodociągu w miejscowości Pruszyn (Kolonia)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej PCW ? 90 mm o długości 98 mb wraz z 2 sztukami przyłączy w miejscowości Pruszyn droga Nr 552 gmina Siedlce, województwo mazowieckie. Zakres robót obejmuje: - sieć wodociągowa z rur PCW ? 90 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem, uzbrojeniem w armaturę i przejściami przez przeszkody - 98,0 m; - hydrant ppoż. Naziemny DN - 80; - przyłącza PE ? 40 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem, uzbrojeniem i przejściem przez przeszkody - 72,5 m/szt. 2; - zakończenie przyłącz wodociągowych zestawem wodomierzowym - szt. 2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełnić druk Oferta (załącznik nr 1 do oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wypełnioną tabelę elementów zawierającą ceny jednostkowe i wartość poszczególnych elementów robót - załącznik nr 2 do oferty 2) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości, stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. Roboty tożsame to roboty związane z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych (sieć, przyłącza). Wykazane roboty tożsame powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (dołączać referencje, protokółu odbioru końcowego robót). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 3) Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 5 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie. 4) Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym, wynajętym) w ilości nie mniejszej niż: - koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - 1 szt., - koparko - spycharka - 1 szt., - urządzenie do zagęszczania gruntu - 1 szt., W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 8) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację (Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty) określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 9) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 10) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 11) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 12) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 13) Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 8 do oferty. 14) Uzupełniony przedmiar robót;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach