Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu ogłasza przetarg
- Adres: 09200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 751 512 , fax. 242 752 468
- Data zamieszczenia: 2018-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu
ul. Konstytucji 3 Maja 48
09200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. 242 751 512, fax. 242 752 468
REGON: 61002248100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa wiaty stalowej magazynowej nawozu wapniowego oczyszczalni ścieków w Sierpcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wiaty stalowej magazynowej nawozu wapniowego na obiekcie oczyszczalni ścieków w Sierpcu oraz budowa ogrodzenia o długości 125,00 mb z siatki stalowej ocynkowanej wykonanej z drutu o średnicy ø 3 mm o rozmiarze oczka 50x50 mm i wysokości 180 cm. Siatka zamontowana na słupkach stalowych z rur o śr. 50 mm i wysokości 250 cm w rozstawie osiowym słupków w ogrodzeniu max. 3,0 m. Siatka przymocowana do słupków za pomocą 3 drutów naciągowych o średnicy ø min. 3,6 mm zamontowanych pod kątem prostym do słupków montażowych w części dolnej, górnej i środkowej ogrodzenia. Montaż siatki oraz drutów naciągowych w zakresie przeplatania, uchwytów i opasek montażowych należy wykonać zgodnie z technologią producenta siatki. Słupki stalowe obsadzone w gniazdach cokołów betonowych o średnicy minimum 30 cm i głębokości minimum 60 cm wylewanych z betonu zwykłego klasy C16/20 na kruszywie naturalnym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213221-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 15.000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wpłacane przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt IX.2 SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu w przypadkach, o których mowa w § 16 ust. 4 Regulaminu. Okres ważności gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a w przypadku zawarcia w treści gwarancji lub poręczenia terminu na zgłoszenie przez zamawiającego żądania zapłaty z tytułu gwarancji lub poręczenia, termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od końcowej daty ważności gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancji lub poręczenia winien być załączony do oferty w sposób umożliwiający korzystanie z tego dokumentu przez zamawiającego oraz jego zwrot bez konieczności dekompletowania oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg załącznika nr 5 do SIWZ ). 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ ). 3)polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.2 w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7)oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 8)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 9)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 3. Inne dokumenty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy - na wezwanie Zamawiającego. 5) Kosztorys ofertowy uproszczony, z uwzględnieniem czynników cenotwórczych R,M,S wraz z zestawieniem materiałów robocizny i sprzętu. 6) Harmonogram rzeczowo-finansowy. 7) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków uzyskania zgód na przekazanie danych osobowych oraz obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 14 RODO wg załącznika nr 9 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa budowa bazy Obwodu Drogowego MZDW przy ul. Bankowej 40, w Maciejowicach – budowa budynku administracyjnego, magazynowo – garażowego, oświetlenia oraz magazynu soli wraz z zagospodarowaniem terenu – etap II z podziałem na 2 części”- nr postępowania 085/20
Dodano: - „Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Traugutta 41 – w systemie projektuj i buduj” - nr postępowania 094/19
Dodano: 2019-08-13 - Budowa magazynu na sprzęt
Dodano: 2019-04-03 - Budowa magazynu na sprzęt
Dodano: 2019-02-15 - Budowa magazynu na sprzęt
Dodano: 2019-01-23 - „Budowa budynku magazynowo – garażowego, wykonanie drogi dojazdowej oraz oświetlenia na terenie Obwodu Drogowego MZDW przy ul. Warszawskiej 14 w Potworowie – w systemie projektuj i buduj” - nr postępowania 221/18
Dodano: 2018-11-07 - „Budowa budynku magazynowo – garażowego, wykonanie drogi dojazdowej oraz oświetlenia na terenie Obwodu Drogowego MZDW przy ul. Kolejowej 7 w Nowym Mieście n/Pilicą – w systemie projektuj i buduj” - nr postępowania 220/18
Dodano: 2018-11-06 - „Budowa budynku magazynowo – garażowego, wykonanie drogi dojazdowej oraz oświetlenia na terenie Obwodu Drogowego MZDW przy ul. Kolejowej 7 w Nowym Mieście n/Pilicą – w systemie projektuj i buduj” - nr postępowania 081/18
Dodano: 2018-04-16 - Budowa magazynu na sprzęt
Dodano: 2018-02-23 - Budowa wiaty stalowej przy ul. Białostockiej w Łosicach
Dodano: 2018-02-23