Przetargi.pl
Rozbudowa węzłów przesiadkowych w ramach projektów „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – Etap II” i „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – etap III”

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa węzłów przesiadkowych w ramach projektów „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – Etap II” i „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa węzłów przesiadkowych w ramach projektów „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – Etap II” i „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – etap III” Przedmiot główny: CPV: 45.20.00.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Realizację robót obejmujących przedmiot zamówienia Zamawiający współfinansować będzie środkami pochodzącymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, Działanie 4.4. Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie 4.4.4 Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski). Lokalizacja robót budowlanych: Elbląg 2. Zakres zamówienia: Na zakres robót będących przedmiotem zamówienia składa się: 1) przebudowa węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk Stanisława Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II obejmująca zakup i montaż tablicy informacji pasażerskiej, biletomatu oraz modernizację oświetlenia na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu poprzez wymianę źródeł światła na LED, 2) doposażenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu obejmująca zakup i montaż tablic informacji pasażerskiej, biletomatu, demontaż starej i montaż nowej wiaty przystankowej. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca projekty wykonawcze pn.: „Przebudowa węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II oraz modernizacja oświetlenia na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu” oraz „Doposażenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu” w ramach zadania „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga – etap III”, wraz z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi, stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY: a) PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa opracowania: Przebudowa węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II oraz modernizacja oświetlenia na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu Obiekt: Oświetlenie uliczne w rejonie pętli tramwajowo-autobusowej przy ul. Ogólnej Węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II Adres: ul. Ogólna w Elblągu – działki nr 42/3 (dr), 31/4, 32/1, 42/2 – obręb 5, Elbląg oraz ul. Płk. Dąbka w Elblągu – działka nr 1276 (dr) – Obręb 4 Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna b) PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa opracowania: Doposażenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu Obiekt: Węzeł przesiadkowy w rejonie Placu Słowiańskiego Adres: Plac Słowiański w Elblągu – działki nr 153/2 (dr), 153/4 (dr), 153/7 (dr), 190/2 (dr) – obręb 15, Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna 2) PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOLANY I WYKONAWCZY Nazwa opracowania: Przebudowa węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II oraz modernizacja oświetlenia na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu Obiekt: Oświetlenie uliczne w rejonie pętli tramwajowo-autobusowej przy ul. Ogólnej Węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II Adres: ul. Ogólna w Elblągu – działki nr 42/3 (dr), 31/4, 32/1, 42/2 – obręb 5, Elbląg oraz ul. Płk. Dąbka w Elblągu – działka nr 1276 (dr) – Obręb 4 Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna b) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY Nazwa opracowania: Doposażenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu Obiekt: Węzeł przesiadkowy w rejonie Placu Słowiańskiego Adres: Plac Słowiański w Elblągu – działki nr 153/2 (dr), 153/4 (dr), 153/7 (dr), 190/2 (dr) – obręb 15, Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa opracowania: Przebudowa węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II oraz modernizacja oświetlenia na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu Obiekt: Oświetlenie uliczne w rejonie pętli tramwajowo-autobusowej przy ul. Ogólnej Węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk. Dąbka – Al. Odrodzenia – Al. Jana Pawła II Adres: ul. Ogólna w Elblągu – działki nr 42/3 (dr), 31/4, 32/1, 42/2 – obręb 5, Elbląg oraz ul. Płk. Dąbka w Elblągu – działka nr 1276 (dr) – Obręb 4 Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna b) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa opracowania: Doposażenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu Obiekt: Węzeł przesiadkowy w rejonie Placu Słowiańskiego Adres: Plac Słowiański w Elblągu – działki nr 153/2 (dr), 153/4 (dr), 153/7 (dr), 190/2 (dr) – obręb 15, Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Branża: elektryczna Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) realizację robót budowlanych obejmujących przedmiot zamówienia, Zamawiający współfinansować będzie środkami pochodzącymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, Działanie 4.4. Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie 4.4.4 Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski); 2) powołał Inspektora Nadzoru do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przekazał Inspektorowi Nadzoru odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami zawartymi we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) wykonanie szkiców topograficznych z wytyczeniem obiektów wykonanych robót zlokalizowanych na terenie węzła przesiadkowego w rejonie skrzyżowania ul. Ogólna – ul. Płk Dąbka – Al. Odrodzenia - Al. Jana Pawła II i na pętli tramwajowo-autobusowej na ul. Ogólnej w Elblągu oraz na terenie węzła przesiadkowego w rejonie Pl. Słowiańskiego w Elblągu – w ilości po 4 egzemplarze, 2) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej – w ilości po 4 egzemplarze. 5. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca ustanowi Kierownika Budowy. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. 3) Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochroną znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą odbywać się pod ruchem, Wykonawca musi dołożyć wszelkich starań i zorganizować prace tak, by nie zakłócać normalnego funkcjonowania komunikacji pieszej i samochodowej a także komunikacji tramwajowej i autobusowej. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, 3. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru Umowy – w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, 4. uzgodnienia z inspektorem Nadzoru harmonogramu realizacji umowy. 6. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Elblągu przy ul. E. Kwiatkowskiego lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 7. Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia – kopię polisy Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść oraz prawidłową obsługę na terenie obejmującym inwestycję. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem, przy czynnej trakcji tramwajowej w obrębie przebudowywanych peronów przystanków tramwajowych oraz na terenie czynnej pętli autobusowej. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inspektora Kontraktu, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru. 10. Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy w terminie 14 dni roboczych od daty przekazania terenu budowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego w terminie 14 dni. 11. Zamawiający informuje, że roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: 1) zminimalizować utrudnienia w ruchu na terenie objętym inwestycją, 2) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji, zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości. 12. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, decyzjach administracyjnych wydanych dla zadania inwestycyjnego, a także zaleceń i poleceń Inspektora Nadzoru. 13. Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inspektora Nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 14. W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 10% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez Inspektora Nadzoru. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inspektor Nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 4 wzoru Umowy. 15. W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 20% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez Inspektora Nadzoru. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inspektor Nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 5 wzoru Umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inspektora Nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inspektora Kontraktu na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inspektor Nadzoru ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 6 wzoru Umowy. 17. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i mogą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz do współpracy z właścicielami sąsiadujących posesji. 18. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Gwarancja na dostawę urządzeń – w okresie udzielonym przez producentów i nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru końcowego robót. 19. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 20. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa maszyn i urządzeń technicznych, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 23. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 24. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 6 500,00 złotych (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach