Przetargi.pl
Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, pl. 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876199053 , fax. 876103836
  • Data zamieszczenia: 2024-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    pl. 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876199053, fax. 876103836
    REGON: 790671159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej na terenie Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.1. Inwestycja obejmuje:- Rozebranie istniejącego budynku (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe; nr ewid. bud. – 444), będącego w złym stanie technicznym i kolidującego z planowaną inwestycją; - Budowa budynku przedszkola i świetlicy szkolnej wraz z zewnętrzną klatką schodową na miejscu rozebranego budynku; - Zmianę sposobu użytkowania części budynku (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe; nr ewid. bud. – 445) tj. jednej kondygnacji (parter) na potrzeby przedszkola oraz zmiana pokrycia dachowego i termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na ociepleniu przegród zewnętrznych (ścian oraz dachu); - Zmiana pokrycia dachowego oraz termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na ociepleniu przegród zewnętrznych (ścian oraz dachu) budynku nr ew. 443 (wg KŚT Budynki oświaty i kultury oraz sportowe); - Niezbędne prace remontowe łącznika budynku o nr ewid. 448 wynikające z bezpośredniej dobudowy zewnętrznej klatki schodowej; - Niezbędne przyłącza infrastruktury technicznej z istniejących sieci, tj. odpowiednio wodociągowej, elektroenergetycznej, ciepłowniczej oraz kanalizacyjnej.1. Lokalizacja inwestycji: Budynki znajdują się na działce gruntu obejmującej część działki o nr ewid. 434 i działkę o nr ewid. 433/3, obręb 0020 Stare Juchy, gmina Stare Juchy.2. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu:A. Program użytkowy Przedszkola (parter budynku): - 2 sale zajęć, - 1 pomieszczenie socjalne, - 2 pomieszczenia gospodarcze, - zaplecze gastronomiczne (posiłki przygotowywane w kuchni znajdującej się w budynku obok – w odległości ok.11 m): śluza, magazyn termosów, wydawanie posiłków, zmywalnia, jadalnia, szatnia - węzły sanitarne: dla dzieci (w salach dydaktycznych), dla personelu, ogólnodostępne (przystosowane dla os. niepełnosprawnych) B. Program użytkowy świetlicy szkolnej (piętro budynku) - klatka schodowa - 2 świetlice (dla 44 i 56 uczniów) z możliwością połączenia w 1 większą przestrzeń (dla>100os.) - 1 pomieszczenie gospodarcze - 1 pomieszczenie magazynowe - węzły sanitarne dla uczniów3. Parametry techniczne obiektuPowierzchnia zabudowy: = 395,54 m² w tym: - budynek dawnej biblioteki (nr 1 na rys.Z01) - 98,68 m² - budynek przedszkola i świetlicy szkolnej (nr 2 na rys.Z01) – 225,63 m² - łącznik (nr 6 na rys.Z01) – 29,81 m² - łącznik (nr 7 na rys.Z01) – 41,42 m² Powierzchnia użytkowa: = 502,31 m² w tym: - powierzchnia adaptowana - 146,71 m² - powierzchnia nowoprojektowana – 355,60 m² Kubatura części nowoprojektowanej = 2824,54 m³ Wysokość budynku nowoprojektowanego = 9,80 m Szerokość budynku nowoprojektowanego = 17,00 m Ilość kondygnacji nadziemnych = 2 Ilość kondygnacji podziemnych = 04. Wyposażenie obiektu w instalacje:Obiekt ma być wyposażony w następujące instalacje: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wody ciepłej i zimnej- instalacja kanalizacji sanitarnej- instalacja p.poż- instalacja elektryczna:- szafka przeciwpożarowego wyłącznika prądu, - rozdzielnia główna, rozdzielnie piętrowe - główna linia zasilająca, - wymiana opraw instalacji oświetleniowej na oprawy LED, - instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego), - instalacja gniazdowa, - dostosowanie instalacji odgromowej, - instalacja RTV - instalacja logiczna - monitoring CCTV - instalacja wentylacji mechanicznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja.Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. We wszystkich miejscach Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto na rachunek bankowy Zamawiającego Urząd Gminy Stare Juchy, pl. 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, Bank Spółdzielczy Ełk O/Stare Juchy konto nr: 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002 z dopiskiem:Wadium przetargowe – „Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnejw miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stare Juchy.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dyspozycją osobami posiadającymi następujące kwalifikacje:a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 4) lit. b) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 z późn.zm.)z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych;b) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcjiw budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 4) lit. c) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 z późn.zm.) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami elektrycznymi;c) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcjiw budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 z późn.zm.) z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi;lubodpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które wydane zostały na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wspólnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:a) przedstawi możliwość dysponowania środkami pieniężnymi w wysokości: min. 3.000.000,00 zł – trzy miliony złotych; (środki własne lub możliwości uzyskania kredytu);b) wykaże się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości: min. 1.000.000,00 zł – jeden milion złotych brutto.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem stwierdzającym wykonanie minimum jednej roboty budowlanejw charakterze generalnego wykonawcy lub wykonawcy o porównywalnym charakterze w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej minimum 350m² – trzysta pięćdziesiąt metrów kwadratowych, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskówo dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,b) doświadczeniem kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z realizacji zadania budowlanego na obiekcie użytku publicznego o powierzchni użytkowej minimum 350 m².3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach