Przetargi.pl
ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Jana Pawła II 35
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    REGON: 100558733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGOTOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w programie funkcjolnalno-użytkowym zawartym w załączniku Nr 1 do SWZ tj. realizacja w etapach:2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:ETAP I: w zakresie ZAPROJEKTUJ: - wykonanie badań geotechnicznych gruntu,- zakup mapy zasadniczej oraz mapy do celów projektowych,- wykonanie koncepcji architektonicznej zawierającej: projekt zagospodarowania terenu, rzuty, przekroje i elewacje, uzgodnienie jej z zamawiającym pod kątem jego oczekiwań oraz przede wszystkim zgodności z zapisami umowy i programem funkcjonalno – użytkowym, (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego),- opracowanie projektu budowlanego: architektoniczno-budowlanego oraz zagospodarowania terenu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive , - uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień z rzeczoznawcą ds. pożarniczych oraz z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych,- uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji celu publicznego,- uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,- opracowanie projektów technicznych wielobranżowych ( projekt konstrukcyjno-budowlany, elektryczny) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. 2013, nr 0, poz.1129) a także zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) - w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym typu pendrive , - wykonanie kosztorysu ofertowego (dokument wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego) w 2 egz. w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz NORMA na nośniku elektronicznym typu pendrive , ETAP II: w zakresie WYBUDUJ: 1) w części wewnętrznej budynku należy uwzględnić: - demontaż warstwy wykończeniowej posadzki,- demontaż płytek ceramicznych ścian,- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wiatrołapu,- wymiana grzejnika naściennego,- wykonanie dodatkowych nowych warstw posadzki wraz z warstwą gresu w nowo projektowanym holu,- prace rozbiórkowe schodów w miejscu planowanej pochylni,- wykonanie wewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych wraz z żelbetowymi murkami i pochwytami zabezpieczającymi pochylnię w proj. holu,- uzupełnienie fragmentów ścian wyprawą tynkarską, wyrównanie ubytków na pozostałej części ścian w proj. holu,- dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą zmywalną odporną na zabrudzenia,- wykonanie nowych okładzin ściennych z gresu o dużym formacie ( 60cm X 120 cm),- wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu led w powierzchni objętej projektowaniem: hol i wiatrołap, - montaż drzwi przeszklonych w ramie aluminiowej:a) dwudrzwiowych zewnętrznych- wiatrołap, b) automatycznych dwudrzwiowych wewnętrznych w holu,- montaż oświetlenia ledowego w projektowanym wiatrołapie i remontowanym holu,- montaż nowej wewnętrznej systemowej wycieraczki,- dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z załączoną kartą techniczną,2) w części zewnętrznej budynku należy uwzględnić:- wyburzenie istniejących schodów zewnętrznych do głównego wejścia do budynku, - wyburzenie zadaszenia nad w/w schodami zewnętrznymi, - budowa nowych projektowanych schodów zewnętrznych, - budowa nowego projektowanego wiatrołapu oraz daszku nad wejściem, -wykonanie ścian fundamentowych wraz z posadzką, aluminiowymi fasadami szklanymi i zadaszeniem pełnym nowo projektowanego Wiatrołapu,- przebudowa fragmentu chodnika z nowej kostki typu Holland w kolorze czerwonym z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych i niewidzących,- montaż poręczy stalowych,- montaż oświetlenia zew. typu led,3) po wybudowaniu obiektu należy wykonać i uzyskać:- decyzję dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację dźwigu z Urzędu Dozoru Technicznego.,- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej ( w 3 egz.) i elektronicznej.- przygotowanie zgłoszenia zakończenia budowy do PINB ( Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego- jak również świadczenie na rzecz Zamawiającego usług serwisu i konserwacji dostarczonego dźwigu w okresie trwania gwarancji,W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:1) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy,2) wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie rozbudowy,3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych.Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. ZDOLNOŚCI ZAWODOWE NIEBĘDNE W REALIZACJI ETAPU IWykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania, dla podanych niżej stanowisk:Na stanowisku projektanta i sprawdzającego branży konstrukcyjno-budowlanej- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zadania posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Na stanowisku projektanta i sprawdzającego o specjalności architektonicznej- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej.- oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Na stanowisku projektanta i sprawdzającego branży elektrycznej- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: min 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.- oraz posiadają przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.2. ZDOLNOŚCI ZAWODOWE NIEBĘDNE W REALIZACJI ETAPU IIWykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania, dla podanego niżej stanowiska:Kierownik budowy- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)- oraz posiada przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego wykaz osób.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przed podpisaniem umowy przekaże zamawiającemu:- uprawnienia kwalifikacji zawodowych osób,- aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.- numery telefonów kontaktowych6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach