Gmina Pieńsk ogłasza przetarg
- Adres: 59930 Pieńsk, ul. Bolesławiecka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7786511/13 , fax. 757 786 405
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieńsk
ul. Bolesławiecka 29
59930 Pieńsk, woj. dolnośląskie
tel. 075 7786511/13, fax. 757 786 405
REGON: 23082147000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA W RAMACH REWITALIZACJI PARKU PRZY ULICY BOLESŁAWIECKIEJ w MIEJSCOWOŚCI PIEŃSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na: pracach przygotowawczych i rozbiórkowych, przebudowie istniejących ciągów komunikacyjnych wraz z wykonaniem nawierzchni mineralnej na podbudowie granitowej, budowie instalacji oświetlenia parkowego wzdłuż odtworzonych alejek, budowie instalacji drenażu powierzchniowego terenu podmokłego wraz z budową oczka wodnego, budowie pomostu drewnianego wraz z zadaszoną wiatą, wykonaniu podestu wielofunkcyjnego składającego się z muszli koncertowej i widowni z miejscami siedzącymi dla ok. 240 osób, wykonaniu nawierzchni utwardzonej z kostki granitowej w rejonie widowni, montażu urządzeń plenerowych: ścieżki edukacyjnej przyrodniczej i historycznej, miejsc odpoczynku, montażu elementów małej architektury, tj. ławek parkowych, ławo-stołów, ławo-stołów z zadaszeniem, stojaków rowerowych, pojemników na odpady, montażu urządzeń siłowni terenowej, montażu małego skateparku. Określenie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: 1) Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).: Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac, czyli tzw. pracowników fizycznych, wykonawców i podwykonawców, którzy będą wykonywać alejki parkowe, instalacje elektryczną, montować urządzenia sportowe, rekreacji i małej architektury. Wymóg nie dotyczy, między innymi osób kierujących robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). e) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia tych obowiązków za każdy taki przypadek osobno. Fakt z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zostanie potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez zamawiającego (personel). Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. f) Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, co skutkować może odstąpieniem od umowy z winy wykonawcy. g) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej w Zakładzie Karnym w Strzelinie
Dodano: 2024-06-24 - Remont drogi wojewódzkiej bez numeru – dawna DW 374 w m. Jawor na odcinku od ul. Żwirowej do ul. Wrocławskiej w km. 1+283 – 2+058 oraz wylotów skrzyżowania z drogą powiatową nr 2836D w Zębowicach.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Budowa hali tenisowej o konstrukcji łukowej w Centrum Treningowym Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu”
Dodano: 2024-06-21 - Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu – ETAP II
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja części dachów budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja filii budynku Domu Pomocy Społecznej „Magnolia” w Głogowie – Dom Pomocy Społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie przy ul. Norwida 3,
Dodano: 2024-06-20 - Budowa skateparku w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2024-06-20 - Budowa kotłowni gazowej wraz z przebudową pomieszczeń kuchni i jadalni w budynku szkoły podstawowej w Miłkowie
Dodano: 2024-06-20 - Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-19 - SZP/242-034/2024, Modernizacja układu wentylacji z wykonaniem układu kompensacji w laboratorium chemicznym nr 8 w budynku P14 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Braci Gierymskich 164 we Wrocławiu
Dodano: 2024-06-19