Przetargi.pl
Rozbudowa w parterze istniejącego zespołu garażowego o dlaszą jego część na działce w Lesznie przy ul. Opalińskich 1a

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Opalińskich 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5255124, 5255132 , fax. 065 5297896
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lesznie
    ul. Opalińskich 1A 1A
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5255124, 5255132, fax. 065 5297896
    REGON: 41102691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.wordy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa w parterze istniejącego zespołu garażowego o dlaszą jego część na działce w Lesznie przy ul. Opalińskich 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Rozbiórka istniejących wiat garażowych Rozbiórka istniejącego dachu nad obiektem Rozbiórka ścian zewnętrznych zgodnie z rysunkami rozbudowanego budynku zaplecza garażowego Wykonanie wy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę będzie odpowiadał wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy, c) zagwarantują dostawę i montaż przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia; d) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zamówienia publicznego zgodnego z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN brutto każda. Wymogiem jest aby wykazane zamówienie było poparte dokumentem o należytym jego wykonaniu np. referencjami. e) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj.: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie: instalacji i sieci sanitarnych, instalacji i sieci elektrycznych. Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych musza być członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub/i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000 zł. słownie: dwa miliony złotych, b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000 zł. słownie: dwa miliony złotych; 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). a) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy): 4.6 Akceptują bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.7 Zobowiązują się do udzielenia 5 letniej rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, są oni zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 9 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona. 7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży następujące oświadczenia i dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, - Podpisany projekt umowy, - Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia publicznego zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00PLN brutto, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały należycie wykonane (referencje). W przypadku składania jednej oferty przez kilku Wykonawców, muszą oni wykazać, iż wspólnie spełniają warunek wykonania minimum jednego zamówienia publicznego o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00PLN każda. (tzn. jeden z nich spełnia ten warunek samodzielnie lub łącznie spełniają warunek) - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. - Wypełniony druk stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, określający jaki zakres robót Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdz. 8 pkt 1.2 e i stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. - Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł słownie: dwa miliony złotych (warunek określony w rozdz. 8 pkt 1.3), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2000000 zł. słownie: dwa miliony złotych; - Kosztorys ofertowy; - Zbiorcze zestawienie kosztów elementów robót, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadzconych -za zgodność z oryginałem - przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.wordy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach