Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2509413
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 12 2509413
    REGON: 351555370
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja polega na rozbudowie istniejących dróg gminnych poprzez wykonanie poszerzenia ich jezdni wraz z budową chodnika, budową systemu odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia drogowego oraz przebudowie kolidującej infrastruktury technicznej. Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego zarówno pieszych jak i zmotoryzowanych poprzez odseparowanie ich ruchu od siebie oraz doprowadzenie parametrów przedmiotowych dróg do zgodności z obowiązującymi wytycznymi). Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych. W ramach robót budowlanych przewidziano- rozbudowę istniejącej jezdni ul. Czerwonych Beretów, Wrzosowej oraz fragmentu ul. Potasińskiego do szerokości 5,0m,- przebudowa skrzyżowania ulic Czerwonych Beretów, Wrzosowej oraz Potasińskiego na rondo 5-wlotowe o średnicy 22,0m,- przebudowa istniejących skrzyżowań polegająca na korekcie szerokości wlotów i promieni wyłukowań,- budowę chodników jednostronnych wzdłuż przedmiotowych dróg szerokości 2,2m (z krawężnikiem),- przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych,- budowę nowego lub przebudowę istniejącego systemu odwodnienia drogi w postaci budowy kanalizacji deszczowej,- budowę nowego lub przebudowę istniejącego systemu oświetlenia ulicznego - wg opracowania branżowego, przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej - wg opracowania branżowego,- przebudowę istniejącej sieci teletechnicznej - wg opracowania branżowego,- przebudowę istniejącej sieci wodociągowej - wg opracowania branżowego,- przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej - wg opracowania branżowego,- likwidację ogrodzeń kolidujących z przedmiotową inwestycją,- wycinkę zieleni kolidującej z przedmiotową inwestycją.- modernizację istniejącego oznakowania poziomego i pionowego - wg. projektu docelowej organizacji ruchu,- zagospodarowanie zielenią terenu objętego opracowaniem (obsianie trawą).Wymiana kolidującej z inwestycją drogową sieci gazowej zostanie wykonana przez gestora sieci. W dokumentacji projektowej został podany zakres robót gazowych do wiadomości wykonawcy. W przedmiarze zakres robót nie został uwzględniony. Wykonawca zezwoli wejść na teren budowy w celu przebudowy sieci gazowej i uzgodni z gestorem sieci termin przebudowy. Do dokumentacji powykonawczej wykonawca wykona i dołączy inwentaryzację robót gazowychUwaga:Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej oraz przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej sanitarnej rozliczane będzie na zasadach wynagrodzenia kosztorysowego w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. W kosztorysie należy ująć wszystkie pozycje zawarte w przedmiarze robót dołączonych do SWZ ( bez scalania lub rozszerzania poszczególnych pozycji).W przypadku nie dołączenia kosztorysu lub pominięcia pozycji w złożonym kosztorysie cała oferta zostanie odrzucona. Pozostałe elementy rozliczane będą na zasadzie wynagrodzenia ryczałtowego.Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi i przedłoży harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia w rozbiciu kwartalnym w najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Przy sporządzaniu harmonogramu należy uwzględnić, że zadanie realizowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych jako zadanie wieloletnie. Finansowanie zadania jest podzielone na lata 2023-2024 w związku z powyższym ustala się limit płatności. W roku 2024 kwota płatności nie może wynieść więcej niż 4 987 500 zł. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , STWiORB oraz uszczegółowienie przedmiotu zamówienia Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności:1) ogólnobudowlane (w tym roboty ziemne, roboty brukarskie oraz pozostałe roboty)Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez cały okres, w którym będą realizować wskazane wyżej czynności.2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach