Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Traugutta od km 0+000 do km 0+276 (kilometraż projektowy) wraz z budową kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 2972, 2941/1, 3055/2, 5407/8, 2949/1, 2950/1, 2952/1, 2953/1, 2954/1, 2955/1, 2960/1, 2963/1, 2964/1, 3054/1 - bez zjazdów bramowych

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6795433 , fax. 029 6795470
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 6795433, fax. 029 6795470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Traugutta od km 0+000 do km 0+276 (kilometraż projektowy) wraz z budową kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 2972, 2941/1, 3055/2, 5407/8, 2949/1, 2950/1, 2952/1, 2953/1, 2954/1, 2955/1, 2960/1, 2963/1, 2964/1, 3054/1 - bez zjazdów bramowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa ulicy Traugutta od km 0+000 do km 0+276 (kilometraż projektowy) wraz z budową kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 2972, 2941/1, 3055/2, 5407/8, 2949/1, 2950/1, 2952/1, 2953/1, 2954/1, 2955/1, 2960/1, 2963/1, 2964/1, 3054/1 - bez zjazdów bramowych. Rozbudowa ulicy Traugutta od km 0+000 do km 0+276 ( kilometraż projektowy), w ramach zadania przewiduje się: - budowę ulicy o jezdni bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+257, - budowę odcinka przejściowego z kruszywa, łączącego nowoprojektowaną jezdnię z drogą o nawierzchni żwirowej na odcinku od km 0+257 do km 0+276, - budowę skrzyżowania ulicy Traugutta z ulicą Ks. Brzóski (w km 0+225 ulicy Traugutta) o nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+000 do km 0+020, - budowę odcinka przejściowego z kruszywa, łączącego nowoprojektowaną jezdnię ul. Ks. Brzóski z drogą o nawierzchni żwirowej na odcinku od km 0+020 do km 0+030, - budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową studni chłonnych w km 0+261 ulicy Traugutta - przebudowę kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, - wycinkę kolidujących drzew i krzewów, - docelową organizację ruchu drogowego. Parametry dla przebudowy drogi : a)klasa drogi L - lokalna b)przekrój poprzeczny 1x2 c)prędkość projektowa Vp=30 km/h, d)kategoria ruchu - KR1 e)szerokość pasa ruchu - 3,00m f)szerokość jezdni - 6,00m g)szerokość wlotu ul. Ks. Brzóski - 5,50m h)minimalny promień łuku poziomego - 100m i)minimalny promień łuku pionowego - wypukły 500m, wklęsły 1000m j)maksymalne pochylenie podłużne - imax.= 2,51% Konstrukcja ulicy Traugutta i skrzyżowanie z ulicą ks. Brzóski: a)warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 4cm b)warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11S - gr. 4cm c)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 20cm d) kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie - gr. 15cm e)krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 f)krawężnik łukowy betonowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 g)krawężnik betonowy najazdowy wtopiony 15x22cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 Branża sanitarna: Kolektory i przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC litych SN8 o średnicach ?200-315mm łączonych poprzez kielichy z uszczelką wargową trwale umieszoną w kielichu w procesie produkcyjnym. Kanały uzbroić w studzienki rewizyjne z prefabrykowanych kręgów betonowych ? 1000-1200 z betonu B-45 posadowione na zagęszczonej podsypce żwirowo - piaskowej grubości 30cm z osadnikami gł. 0,5m. Zamknięcie studni z zastosowaniem włazów z pokrywą typu wentylacyjnego i wypełnione betonem na całej powierzchni pokrywy klasy D400 w jezdni i A15 poza jezdnią usytuowane równo z powierzchnią terenu. W jezdni montować dodatkowo pierścień żelbetowy odciążający. Stosować kręgi betonowe o wysokości 100, 50 i 25cm - połączenie elementów za pomocą uszczelek gumowych. Należy stosować kręgi betonowe z fabrycznie zamontowanymi stopniami włazowymi - stopnie musza być zamontowane mijankowo w dwóch rzędach. Górna powierzchnia stopnia powinna być pozioma i zabezpieczona przed poślizgiem poprzez zalaminowanie. Przejścia przewodów przez ścianki studni wykonać w tulejach systemowych szczelnych. Przejście przez ściankę studzienki powinno być na tyle elastyczne, aby była możliwa nierównomierność osiadania studzienki kanalizacyjnej i kanału. Studzienki ściekowe jako typowe wpusty uliczne np. typu WU-II-A o średnicy 500 wykonać z osadnikiem głębokości 1,0m. Stosować wpusty pełne klasy D400. Wpust uliczny należy posadowić na fundamencie z betonu C12/15 gr. 10,0cm. Przejścia rur przez ściany studzienek wykonać za pomocą odpowiednich tulei szczelnych lub wkładek in-situ zapewniających szczelność całego systemu. Włazy studni istniejących kanalizacji sanitarnej oraz skrzyni zasuw wodociągowych należy wyregulować do poziomu projektowanej niwelety z zastosowaniem pierścieni dystansowych z poliuretanu lub betonowych. W z kolizją z projektowanym wjazdem w ul. Ks. Brzóski konieczne będzie przebudowanie hydrantu ppoż. poza pas ruchu pojazdów. Istniejący hydrant zdemontować wraz z armaturą. Rurociąg połączyć z zastosowaniem odpowiednich łączników kształtek. Wykonać nowy hydrant ppoż. w miejscu oznaczonym na planie sytuacyjnym. Zastosować hydrant nadziemny DN80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem, montowany na kolanie stopowym z zasuwą odcinającą na odejściu od sieci. Zakres rzeczowy: a)kanały z tworzyw sztucznych SN8 łączonych na wcisk o średnicy zew. 200mm b)kanały z tworzyw sztucznych SN8 łączonych na wcisk o średnicy zew. 315mm c)studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1200mm chłonne d)studnie kanalizacyjne betonowe średnicy 500mm z wpustem deszczowym e)przebudowa hydrantu ppoż. f)regulacja wysokościowa elementów istniejących Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W pasie roboczym robót modernizacyjnych występują następujące istniejące budowle: 5)sieć wodociągowa, 6)kanalizacja sanitarna, 7)kable, linie i słupy energetyczne 8)linie i słupy telekomunikacyjne Zieleń: Na przebudowanym odcinku zaplanowano wycinkę drzew i krzewów rosnących w granicach pasa drogowego, kolidujących z budowy ulicy. Szczegóły przedstawiono w projekcie zagospodarowania zieleni. 2. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 3. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych robót, inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlanym i projekcie Wykonawczym, wykonanym przez Biuro projektowe Nadzory Budowlane i BHP Łukasz Kozak, 10-548 Olsztyn Branża drogowa projektant: mgr inż. Renata Kozak, projektant sprawdzający: mgr inż. Mariusz Raszkiewicz. Branża sanitarna mgr inż. Bartosz Szewczyk, projektant sprawdzający: mgr inż. Grzegorz Kowalewski. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 8. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń i systemów, podanych w specyfikacji i złącznikach (w szczególności dokumentacji projektowej) służą wyłącznie do podania wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi materiałami, produktami, urządzeniami i systemami parametrach nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tego dopuszczenia i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrowmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach