Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Marii Curie Skłodowskiej polegająca na budowie miejsc postojowych oraz drogi pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem w Kozienicach

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Marii Curie Skłodowskiej polegająca na budowie miejsc postojowych oraz drogi pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem w Kozienicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa ul. Marii Curie Skłodowskiej polegająca na budowie miejsc postojowych oraz drogi pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem w Kozienicach”. Roboty budowlane obejmują: - roboty przygotowawcze, w tym rozbiórkowe oraz usunięcie drzew, pni i krzewów, - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - elementy ulic, - zieleń drogową, - roboty dodatkowe i wykończeniowe, - przebudowę oświetlenia ulicznego, - kanalizację deszczową. Rozbudowa ulicy Marii Curie Skłodowskiej polegająca na budowie miejsc postojowych oraz drogi pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem, w Kozienicach. Zadanie obejmuje budowę po stronie lewej zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej. Na całym odcinku wzdłuż zaprojektowanych zatok postojowych przewidziano ścieżki pieszo-rowerowe z kostki betonowej oraz odcinkowo chodnik. Projekt obejmuje również wykonanie wyniesienia skrzyżowania i przejścia dla pieszych, progi zwalniające, zjazdy, zieleńce, oświetlenie uliczne, oznakowania oraz usprawnienie odwodnienia, w tym: 1. wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz oznakowanie robót, 2. wytyczenie elementów układu drogowego, prace pomiarowe, 3. ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni i wywiezieniem dłużyc, pni, gałęzi, oraz karczowanie krzaków, 4. roboty przygotowawcze, w tym rozbiórkowe elementów ulicy, odwodnienia, organizacji ruchu i oświetlenia ulicznego, 5. roboty pomiarowe, 6. roboty ziemne, 7. podbudowy, w tym profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 8. wykonanie warstwy odsączającej, 9. nawierzchnie – tarczy wyniesienia skrzyżowania, skosów najazdowych, ulicy przy wyniesieniu skrzyżowania i przejścia dla pieszych, zatok postojowych i miejsc postojowych dla pojazdów uprzywilejowanych, zjazdów, linii wyznaczających miejsca postojowe, frezowanie nawierzchni asfaltowej, 10. urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wykonanie stałej organizacji ruchu, 11. montaż elementów ulic – krawężników, obrzeży, chodników, 12. zieleń drogową – wykonanie trawników, przesadzenie oraz sadzenie drzew i krzewów, 13. regulacja urządzeń związanych z uzbrojeniem podziemnym do poziomu nawierzchni lub terenu, 14. badanie, roboty pomiarowe, wymagane przepisami próby, sprawdzenia, 15. odwodnienie ulicy – wykonanie elementów odwodnienia korpusu drogowego - przykanalików oraz studzienek ściekowych zgodnie z dokumentacją projektową i SST wraz z odtworzeniem nawierzchni, 16. przebudowa oświetlenia ulicznego - montaż i ustawienie słupów oświetleniowych wraz z montażem przewodów, opraw, skrzynek, uziomów, rur osłonowych, 17. zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia wg zaleceń właścicieli sieci i urządzeń, 18. roboty porządkowe i wykończeniowe, 19. inne zgodnie z wymaganiami SIWZ. . Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: UWAGA: Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo dzieci uczęszczających do żłobka oraz uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń oraz prowadzić roboty w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją. Wszelkie prace w pobliży żłobka musza zostać uzgodnione z Dyrekcją. Do wykonawcy należy: 1. Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. O terminie rozpoczęcia prac należy powiadomić pisemnie z min. 14 dniowym wyprzedzeniem właścicieli sieci. O zakończeniu robót należy powiadomić właścicieli sieci w sposób przez nich określony. Zabezpieczenie przez Wykonawcę na jego koszt infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. Koncepcje zabezpieczenia sieci wod.-kan. należy uzgodnić z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Kozienicach. Aktualizacja uzgodnień i warunków należy do Wykonawcy. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2. W przypadku stwierdzenia w czasie prowadzenia robót konieczności wykonania dodatkowych prac zabezpieczających sieć gazową, np. montaż lub podniesienie skrzynek sączków węchowych do poziomu projektowanej nawierzchni, przedłużenie rur ochronnych, obniżenie posadowienia sieci gazowej, Wykonawca zleci wykonanie tych prac Gazowni ponosząc z tego tytułu koszty. 3. Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych zgodnie z zaleceniami ich właścicieli na koszt Wykonawcy. 4. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót. 6. Zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem. 7. Wywóz na bieżąco i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wycinki drzew i krzewów i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 8. Odtworzenie ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, 9. Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 10. Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, 11. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i usunięcia ewentualnych kolizji oraz uzyskania wszelkich innych zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót oraz ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania finansowe. 12. Wykonawca zobowiązany jest do w przypadku natrafienia w trakcie prac na przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie iż jest on zabytkiem archeologicznym przerwać prace, przy użyciu dostępnych środków zabezpieczyć ten przedmiot oraz niezwłocznie zawiadomić o znalezisku Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 13. Przy realizacji zadania należy uwzględnić zalecenia wynikające z: - Protokółu z narady koordynacyjnej z dnia 06.11.2019r.Starosty Kozienickiego, - Protokółu Nr 29/2018 PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna Rejon Energetyczny Kozienice, - Pisma, znak: ZEC.5131.5.2019.1 dot. zabezpieczenia sieci ciepłowniczej, - Pisma, znak: ZWiK.5201.57.2.2018.ABS dot. zabezpieczenia sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - Pisma, znak: PSGWA.ZMSZ.R.763.517(1).19 dot. zabezpieczenia sieci gazowej, - Pisma, znak: TTISILU/JS.215-35350/19 dot. uzgodnienia projektu rozbudowy ul. Skłodowskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zadania. 2) Wykonawcy składają oferty na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 Części I do niniejszej SIWZ. Wraz z ofertą Wykonawca składa: a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale), b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ, oraz oświadczenia dla podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca (składany w oryginale), c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach