Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115
05092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 227 686 301, fax. 227 686 302 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ulicy Kasztanowej w ramach zadania: Przebudowa ul. Kasztanowej – zad. 2015/25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa ulicy Kasztanowej – w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów, budowy sieci teletechnicznej, oświetlenia oraz odwodnienia ulicy. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.2 Wymagania w stosunku do wykonawcy: 1. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy i przedłoży go akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy. 2. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 10 dni od podpisania umowy. 3. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym. 5. W przypadku prowadzenia prac w pasie ul. Kolejowej należy wystąpić o nadzór nad robotami do GDDKiA. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 7. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 881 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2004 r., nr 249, poz. 2497 z późn. zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., nr 198, poz. 2041 z późn. zm.). 9. W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 10. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz pracowników sporządzony na podstawie poniższej tabeli: Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru Roboty drogowe Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1 nie wymaga się 2 Poz. nr 2-51 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) LP Pozycja z przedmiaru Branża elektryczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-28 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) LP Pozycja z przedmiaru Branża sanitarna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-44 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) LP Pozycja z przedmiaru Branża teletechniczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1.1-1.12 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony 3 dni od podpisania umowy) 3.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykon robót podob dla.: Rozbud DW801 na odc. od skrzyż. z DW798 i drogą pow. 2729W do skrzyż. z DK50 poleg. na wyk. remontu ronda w Otwocku Małym w oparciu o załączoną Inwentaryzację – 107/24
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk
Dodano: 2024-05-16 - Budowa dróg manewrowych oraz miejsc parkingowych przy ul. Nurskiej
Dodano: 2024-05-15 - Poprawa spójności komunikacyjnej poprzez rozbudowę dróg publicznych w Gminie Wołomin: ul. Mickiewicza, ul. Parkowej, ul. Wesołej w Wołominie.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa DW nr 719 na odc. od km 29+525 do km 29+942 oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1523W ul. Brwinowskiej w Milanówku w obrębie wlotu na skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 719.- nr 053/24
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb
Dodano: 2024-05-09 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe”
Dodano: 2024-05-06 - Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie częściowej nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 4115W o łącznej dł. ok. 800 mb w m. Wola Łuszczewska i Nowy Łuszczewek, gm. Błonie
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin – Stoczek – Sadowne
Dodano: 2024-04-29