Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Długiej na odc. 590 m od ul. Wiślanej w Łomiankach wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury wod – kan, energetycznej i telekomunikacyjnej w ramach zadania: „Przebudowa ul. Długiej” – zad 2013/03.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Długiej na odc. 590 m od ul. Wiślanej w Łomiankach wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury wod – kan, energetycznej i telekomunikacyjnej w ramach zadania: „Przebudowa ul. Długiej” – zad 2013/03.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa ul. Długiej na odc. 590 m od ul. Wiślanej w Łomiankach wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury wod – kan, energetycznej i telekomunikacyjnej w ramach zadania: „Przebudowa ul. Długiej” – zad 2013/03. 3.2 Zakres zamówienia: - budowa systemów odwodnieniowych, - przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej (kolidującej z rozwiązaniami projektowymi), - przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej (kolidującej z rozwiązaniami projektowymi) - rozbudowa drogi w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, poboczy. 3.3 Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego kosztorysem ofertowym uwzględniającym poszczególne Etapy w 2020 i 2021 roku. 3.4 Zakres robót: - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - usunięcie drzew kolidujących a projektowanym układem drogowym, - wykonanie przebudów sieci kolidujących z rozwiązaniami drogowymi, - wykonanie robót związanych z budową sieci odwodnienia ulicznego, - wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - ustawianie krawężników i obrzeży, - wykonanie chodników, zjazdów oraz poboczy, - oznakowanie pionowe i poziome, - roboty wykończeniowe. 3.5 Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 3.6 Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. 3.7 Warunki wykonania robót: 1. Przedmiot umowy: rozbudowa drogi wraz ze wszystkimi branżami na odc. ok. 590 m od ul. Wiślanej w Łomiankach. 2. Roboty, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania np. przebudowa nie zainwentaryzowanej infrastruktury podziemnej i naziemnej nie mogą być podstawą przedłużenia terminu realizacji zamówienia. 3. W przypadku niespójności między dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia należy je traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. 4. Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące Dokumentacji Projektowej, Terenu Budowy, warunków gruntowych, kolizji w zakresie infrastruktury podziemnej ujawnione po terminie zawarcia Umowy nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego oraz do żądania przez Wykonawcę przesunięcia terminu zakończenia robót. 5. Uszczegółowienie rysunków projektowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie może być traktowane jako wada Dokumentacji Projektowej mająca wpływ na możliwość zrealizowania robót przez Wykonawcę, wzrostu kosztów prac lub opóźnienie prac, a konieczność takich uszczegółowień traktowana jest jako obowiązek Wykonawcy w ramach opracowywania dokumentacji warsztatowej. 6. Materiał pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni jezdni Wykonawca wbuduje w miejscu wskazanym przez Zamawiającym (odległość wbudowania do 10 km). 3.8 Wymagania w stosunku do Wykonawcy. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 2. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy i przedłoży go do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy. 3. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie nie później niż 30 dni od podpisania umowy. 4. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Przed rozpoczęciem prac należy wystąpić o nadzór do gestorów poszczególnych sieci infrastruktury występujących w pasie drogowym. 6. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 7. Przed rozpoczęciem prac w pasie drogi powiatowej ul. Wiślanej należy wystąpić o nadzór nad robotami do Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania umów z gestorami kolidujących sieci. 9. Uzyskanie pozwolenia właściwego zgodnie z decyzją nr 20/2015. 10. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11. Zamawiający dopuszcza zmiany materiału na inny pod warunkiem zachowania parametrów użytkowych nie zbędnych przy zastosowaniu w konkretnych uwarunkowaniach i lokalizacji w pasie drogowym. • ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016. poz. 1570 tj. z dnia 08.09.2016 r. z późn. zm.) • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz.U. z 2016 r., poz. 1968 z późn. zm.); • rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 12. W przypadku, gdy w STW i OR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 13. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 14. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 15. Wykonawca zgodnie z warunkami zgłosi wprowadzenie kompletnej stałej organizacji ruchu. 16. Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Lp. Pozycja z przedmiaru branża sanitarna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1 nie wymaga się 2 Poz. 2-22 wymaga się Lp. Pozycja z przedmiaru branża energetyczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1-7 wymaga się 2 Poz. 8 nie wymaga się Lp. Pozycja z przedmiaru branża teletechniczna Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1.1.1 – 4.1.22 wymaga się Lp. Pozycja z przedmiaru branża drogowa Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. 1 - 26 wymaga się 2 Poz. 27 nie wymaga się 3 Poz. 28 - 105 wymaga się 3.9 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór Załącznik nr 8 do SIWZ 6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach