Przetargi.pl
Rozbudowa ujęcia o stację uzdatniania wody w miejscowości Sasino, gmina Choczewo.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5723940 , fax. 058 6763012
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5723940, fax. 058 6763012
    REGON: 00053446300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ujęcia o stację uzdatniania wody w miejscowości Sasino, gmina Choczewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: rozbudowy ujęcia o stację uzdatniania wody na działkach 313/2 i 311 w miejscowości Sasino z budową infrastruktury technicznej w zakresie: - Stopnia uzdatniania wody w oparciu o napowietrzanie i częściowe odgazowanie wody oraz filtrację celem odżelazienia i odmanganienia ujmowanej wody; - Rozwiązania technicznego i technologicznego retencji i dystrybucji wody; - Układu oczyszczającego wody popłuczne opartego o studnie odstojnikowe; - Odprowadzenia ścieków oczyszczonych ze stacji do rowu melioracyjnego znajdującego się w granicy działki; - Przebudowy obudowy studziennej nr 1; - Wymiany pomp głębinowych w obu studniach; - Budowy kolektora grawitacyjnego odprowadzającego ścieki oczyszczone (wody popłuczne); - Budowy urządzenia wodnego - wylot do odbiornika; - Wjazdu na teren działki Stacji Uzdatniania Wody (SUW). Przewiduje się następującą kolejność realizacji inwestycji: 1.Prace budowlane płyty fundamentowej pod zbiornik retencyjny; 2. Montaż i posadowienie zbiornika retencyjnego; 3. Montaż poszczególnych elementów stopnia uzdatniania wody wg branży technologicznej; 4. Remont istniejącej betonowej obudowy studziennej z wymianą pomp głębinowych w obu studniach; 5. Instalacja rurociągów technologicznych i międzyobiektowych wraz z montażem urządzeń, systemu sterowania i zasilania; 6. Wykonanie kolektora odpływowego ścieków oczyszczonych ze stacji uzdatniania do rowu melioracyjnego wraz z wylotem; 7. Wykonanie studni odstojnikowych; 8. Wykonanie wjazdu na teren SUW. Założenia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru Robót oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do SIWZ. I tak: - Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany, - Załącznik nr 3 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót. 2)Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Zaleca się wykonawcy dokonania wizji lokalnej placu budowy. 3)Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia projektu harmonogramu terminowego wykonania zamówienia. 4)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5)Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji należy traktować jako materiały i urządzenia o minimalnej jakości, które można zastosować w realizacji inwestycji - równoważne. 6)Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 7)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 8)Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 9)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 11)Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 12)Wykonawca udzieli Zamawiającemu na roboty budowlane objęte przedmiotem umowy gwarancji jakości na okres 36 miesięcy. Natomiast na urządzenia i wyposażenie zgodnie z gwarancjami producentów nie mniej niż 12 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 13)Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 14)Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy/ 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8350 0004 2600 0185 2000 0010. Wadium uważa się za wniesione skutecznie, jeżeli zajdzie się ono na kocie zamawiającego przez upływem terminu wyznaczonego na termin złożenia ofert. Potwierdzenie wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu załączyć należy do oferty. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5.Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 6.Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Dokument wnoszonego wadium musi być ważny, co najmniej przez okres związania ofertą. 8.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach